S:Defne?Defne?(diye kendine seslenen kocasına döndü yavaşça genç kadın)
D:E-efendim?(dedi gülümsemeye çalışarak)
S:Hayatım daldın gittin.İyi misin?(denildiğinde "evet"manasında başını salladı ve yemeğine devam etti kadın.Aile yemeği için kocasının ailesine gelmişlerdi.Sofrada ne yazık ki kadının aklını karıştıran genç adam da vardı.Selim'in kuzeni,ailenin en gözde isimlerinden Ömer...Nedenini bilmediği bir şekilde Ömer'e karşı koyamıyordu Defne.Yolunda giden bir evliliği vardı,mutluydu ama nedenini bilmediği bir halde Selim'in yanında iyi hissetmiyordu kendini.2 yıldır evlilerdi ve Selim'i seviyordu ama son birkaç aydır Ömer yüzünden aklı karışıktı.Selim'i eskisi kadar sevdiğini hissedemiyordu.Bunları düşündükçe de içten içe kendini bitiriyordu genç kadın)
S:Defne?Hayatım?(diye adının zikredildiğini duyduğunda kendine gelmeye çalışarak tekrardan kocasına döndü)
D:Efendim hayatım?
S:Cidden iyi olduğuna emin misin?Sürekli dalıp gidiyorsun
D:İyiyim hayatım.Sadece çok yorgun hissediyorum.Bugün işler çok karmaşıktı(diye bir bahane uydurduğunda kimsenin yalan söylediğini anlamaması için dua etmişti Defne.Masada ufak bir göz gezdirdiğinde herkesin inandığını gördü Defne.Rahat bir nefes verdi ve ayaklandı)
D:İzninizle bir elimi yüzümü yıkayıp geleyim.Belki açılırım(dedi ve banyonun yolunu tuttu Defne.Eliyle yüzüne su çarptıktan sonra havluyla yüzünü kuruladı ve arkasını döndü.Ama çarptığı sert beden ile ağzından küçük bir çığlık kaçtı.Karşısındakinin Ömer olduğunu gördüğünde ise hızla çatıldı kaşları)
D:Ne yapıyorsun burada?!(dedi sinirle)
Ö:Nasılsın?Masada yalan söylediğini anladım.Neden dalgınsın?
D:Sanane!Çek şu ellerini!(dedi ve belindeki güçlü kolları itmeye çalıştı ama başarılı olamamıştı)
Ö:Defne.Sadece seni merak ediyorum neden bunu yapıyorsun?
D:Etme Ömer etme!Ya ben evliyim!Hem de senin kuzeninle!Kardeşin dediğin,çok sevdiğin adam ile!Niye bunu yapıyorsun?!Amacın evliliğimi mahvetmek mi?!
Ö:Amacım sensin!Sana aşık olduğumu söyledim!Selimle seni görmek istemiyorum!Bu ne kadar acı verici haberin var mı?!
D:Uzak dur o zaman!Git buradan!Ben onunla evliyim!Onu seviyorum!
Ö:Gerçekten mi?Buna inanmamı beklemiyorsun değil mi?(dedi dalga ile genç adam)
D:Nedenmiş o?Onu sevmesem onunla evlemezdim
Ö:Ona eskisi gibi bakmıyorsun çünkü.Beni gördüğünde geriliyorsun,tadın kaçıyor.Daha inanmamam için yüzlerce şey sayabilirim
D:Saçmalama!Böyle bir şey yok!
Ö:Sen ne kadar inanmak istesen de var.Kabul et artık,sende bana karşı bir şeyler hissediyorsun.İlk karşılaştığımız zamanlardaki gibi değilsin.İlk zamanlar gerilmezdin,kendin gibi davranırdın ama artık öyle değilsin
D:Tamamiyle saçmalık bu!Yetti artık senin şu saçmalıkların!Bırak gideyim artık!(dedi ve adamın kollarından sıyrılarak direk yemek masasına döndü genç kadın)
S:Nerede kaldın hayatım?(demişti meraklı gözler ile genç kadının kocası)
D:Geldim işte hayatım(diyerek gülümsemeye çalıştı ve yerine oturdu.Birkaç dakika sonra Ömer'de masadaki yerini almıştı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Historia CortaAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.