Ö:Defne,uyan hadi aşkım(dedi karısının saçlarını okşarken Ömer.Defne birkaç mırıltı çıkardı ardından doğruldu)
Ö:İyi misin aşkım?Bu sabah bulantı için uyanmadın(dediğinde Ömer,gözlerini ovuşturdu Defne)
D:Bulantım yok.İyiyim(dediğinde Defne, Ömer "anladım"dercesine başını salladı.Defne hafifçe örtüyü sıyırdı üzerinden ve lavaboya ilerledi.Ömer ise yatağı toparlayarak aşağı indi.Defne geldiğinde de birlikte kahvaltıya oturmuşlardı)
Ö:İyi hissediyorsun değil mi aşkım?
D:Evet Ömer!Kötü olsam söylerim zaten.Kaç kez daha soracaksın?!(dedi ve göz devirdi Defne.Ömer eliyle ağzına fermuar çeker gibi yaptı.Bir daha konuşmaması onun için iyi olacaktı)
Kahvaltıyı bitirdiklerinde Defne hazırlanmak için yukarı çıktı.Ömer de mutfağı toparladı ve şirkete gitmek için yola koyuldular.
...............
N:Defneciğimm,nasılsın?(diyerek neşe ile Defnenin odasına girdi Neriman)
D:İyiyim Neriman hanım.Siz nasılsınız?Ayrıca neden geldiniz?(dedi elindeki dosyayı masasına bırakırken Defne)
N:Aa o nasıl söz öyle Defneciğim?Seni ve torunumu görmeye geldim
D:Haa,iyi yapmışsınız(dedi ve gülümsemeye çalıştı Defne)
N:Ee nasıl gidiyor?
D:Ne nasıl gidiyor Neriman hanım?
N:Evlilik,hamilelik,Ömer ile ilişkiniz filan nasıl gidiyor?Hem,ayrıca artık yenge de bana Defneciğimm.Hanım demeye gerek yok
D:Peki Neriman yenge
N:Ee nasıl bakalım?(dedi göz kırparak Neriman)
D:Hamileliğimde iyi,evlilikte iyi Neriman yengeciğim
N:Ayy ne güzel(dedi sevinçle ellerini çırparak)Allah bozmasın mutluluğunuzu.Amin amin aminnn
D:Amin amin(dedi gülümsemeye çalışırken Defne.Daralmıştı,daha fazla bu ortamda bulunmak istemiyordu)
N:Ee neler yapıyorsunuz Ömer ile?(dedi kaş göz yaparak Neriman.Ah bir kez de insanların özellerine karışmasa olmazdı!Burnunu sokmasa olmazdı!Fesat düşünmese olmazdı!)
D:Normal yengeciğim.Normal(dedi ve ofladı Defne.O an midesine giren çalkantı ile hızla koltuğundan kalktı ve Nerimanın "Aa noldu?Nereye Defneciğim? "sözlerini umursamayarak lavaboya koştu.Neriman endişe ile Defneyi takip etti ve arkasından gitti.Lavabonun önünde öğürme seslerini duyunca yavaşça içeriye girdi ve Defnenin saçlarını toparladı)
N:Tamam kızım sakin ol birazdan bitecek.Rahatla Defneciğim.Rahatla kızım(dedi bir anne şefkati ile.Defne şaşkınlıkla Neriman'a bakarken bir yandan da içindekileri çıkartıyordu.Midesi rahatladığında elini yüzünü yıkadı ve doğruldu)
N:İyi misin Defneciğim?
D:İ-iyiyim.Bulantı sadece(dedi ve gülümsedi)
N:Nefes almaya çıkalım mı?İster misin?
D:Ben kendim çıksam olur mu?Tek başıma hava alayım
N:Ah tabi Defneciğim.Rahatına bak.Bende gidip Korişime bakayım(dedi ve gülümseyerek lavabodan çıktı Neriman.Ardından Defne de çıktı ve terasa ilerledi)
...............
Ö:Anlıyorum,anlıyorum Peri hanım......ama gerçekten bu süreç beni fazlasıyla yıpratmaya başladı.Defne sadece durup ona baksam dahi beni fırçalıyor.Kesinlikle yaklaşmıyor y-yani dediğim gibi çok durgun...Bu ay sonunda eskisi gibi olur diyorsunuz yani...A-anladım.......Tabi,tabi ki geleceğiz bugün randevu için......Her şey için çok sağolun......İyi günler Peri hanım(diyerek sıkıntı ile telefonu kapattı Ömer.Biran önce Defnenin eskisi gibi olmasını istiyordu.Oflayarak koltuğundan kalktı ve terasa ilerledi.Terasta gördüğü kızıl saçlı kadın ile gülümsedi ve arkasından yaklaşıp sıkı sıkı sarıldı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Short StoryAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.