Defne&Ömer İplikçi•1

656 24 165
                                    

Ömer birkaç saat önce karısı olduğunu bağıra bağıra herkese duyurduğu Defnenin elini sıkı sıkı tutarken sarayın merdivenlerine doğru ilerlemişti.Oldukça yorucu ama eğlenceli bir düğün gecesini geride bırakmışlardı.

Ş:Efendim sizi bırakmamı istemediğinize emin misiniz?

Ö:Eminim Şükrü,eminim.Sende yoruldun tüm gece en iyisi eve gidip dinlen.Zaten fazla alkol almadım arabayı kullanmak istediğim için.

Ş:Peki efendim,siz nasıl dilerseniz.Umarım çok mutlu olursunuz,yeniden tebrik ederim!
Dediğinde Şükrü,Defne ve Ömer en içten gülümsemeleriyle birlikte Şükrüye teşekkür edip araca doğru yönelmişlerdi.Ömer karısının kapısını açtığında Defne gülümseyerek araçtaki yerini almıştı.Defnenin ardından kendiside sürücü koltuğuna geçtiğinde ikiside evlerine gidecekleri için kıpır kıpırdı.Ömerin evi artık sadece Ömerin değil,
Defne ve Ömerin olmuştu.Defne ve Ömerin yuvası...

Defne yorgunlukla gözlerini kapattığında tüm gece yaşananları kafasında kısa bir özet geçmişti.
Hayallerinin dahada ötesinde bir gece olmuştu.
Belkide Defnenin en mutlu gecesiydi bu gece!
Artık tamamen sevdiği adama ait olmuştu,onun karısı...Defne İplikçi olmuştu!İplikçi olmak...
Nede güzel şeydi İplikçi olmak?!Şimdiden yaşayacağı hayatı,üstünlüğü hayal dahi edemiyordu.
Heyecandan beyni uyuşurken gülümsedi ve terleyen ellerini birbirine sürttü.

Ö:Sevgilim?İyi misin?Diye sorduğunda Ömer,Defne gülümseyerek ona dönmüştü.

D:Hiç olmadığım kadar iyiyim!Dediğinde,Ömer boştaki eliyle Defnenin elini sıkı sıkı kavramıştı.

D:Biraz camı açabilir miyim?

Ö:Klimayı açayım sevgilim?

D:Yok dışarısı daha iyi,temiz hava...
Dediğinde Defne,Ömer gülümseyerek Defnenin tarafında bulunan camı hafifçe araladı.Her ne kadar haziran sıcağında olsalarda saat gece yarısını geçmişti ve esen rüzgar karısını çarpabilirdi.

Kısa bir süre sonra Ömerin lüks aracı kırmızı kapının önünde durduğunda heyecandan tüm vücudunun uyuştuğunu hissetti Defne.Şimdiden terlemeye başlamıştı!Derin bir nefes verdi ve kapısını açmak üzere ona yaklaşan kocasını süzdü.
Sanki bu gece daha bir yakışıklı mı olmuştu?!Damat olmak yaradı heralde!Diye düşünürken gülümsemeden edemedi.Ömerin açtığı kapıdan gelinliğini tutarak dikkatle indiğinde Ömer karısının beline sıkı sıkı sarılmış ve birlikte kırmızı kapının önüne kadar ilerlemişlerdi.Ömer anahtarı cebinden çıkartıp Defneye uzattığında dudaklarına kısa bir öpücük bırakmıştı.

Ö:Evimize hoşgeldin sevgilim!Dediğinde Defne içinin eridiğini hissetmişti.Titreyen elleriyle birlikte Ömerin ona uzattığı anahtarı aldı ve gülümseyerek kapıyı açtı.Ömer adım atmasına izin vermeden hızla Defneyi kucakladığında Defne şaşırmıştı.Ömer ne zaman geleneklerine önem veren bir adama dönüşmüştü ki?!Kollarını güvenle kocasının boynuna doladığında Ömerde kapının yanı başındaki ayağıyla kapıyı kapatmayı unutmamıştı.
Karısını kırılacak bir eşya gibi özenle taşırken yatak odasına doğru yönlendirmişti adımlarını.

Yatağın önüne geldiğinde dikkatle indirdi karısını.
Defne gülümseyerek odanın içinde göz gezdirdiğinde Ömere bahsettiği birkaç mobilyanın değiştiğini görmüştü.Özellikle yatak...Yatak değişmişti!Gülümseyerek gözlerini yatağın üzerinde gezdirdiğinde kocasının geniş ellerinin belini sardığını hissetti.

Ö:Bence yeni yatağımızı test etmemizin vakti geldi.
Ne dersin karıcığım?
Diyerek yüzündeki o çapkın sırıtışıyla birlikte ellerini Defnenin duvağına uzattı Ömer.Defne gülümseyerek Ömere bakarken ellerini yavaş yavaş ceketi sıyırmak için Ömerin omuzlarına götürdü.

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin