8.Ay•

883 31 91
                                    

Defne gözlerini açtığında saat gece 3'tü.Doğruldu ve gözlerini ovaladı.Dili iştahla dudaklarında gezdi ve yanında mışıl mışıl uyuyan kocasına döndü.Elini saçlarına götürdü ve hafifçe okşadı.

D:Ömer?Ömer,uyan aşkım(dediğinde yarı açık gözü ile hızla doğrulmuştu Ömer)

Ö:Sancın mı var aşkım?Yoksa mide bulantın mı?(dedi mırıl mırıl hali ile Ömer.Defne onun bu haline gülümsemeden edemedi)

D:Hayır ben sadece ş-şey(dedi ve başını eğdi Defne)

Ö:Ney?(dedi tamamiyle dikleşirken Ömer)

D:Canım pişi istiyor(dedi ve ağzının sulandığını hissetti Defne)

Ö:Pişi mi?(dediğinde Ömer,Defne dudaklarını büzdü ve başını "evet" anlamında salladı)Ama nereden alacağım ki ben sana bu saatte?(dedi hala ayılmaya çalışan masum çocuklar gibi Ömer)

D:Aşkım,anneannem(dedi ve yavru köpek bakışlarını Ömer'in üzerine dikti Defne)

Ö:Defne saat gecenin 3'ü boşuna uyandırmayalım uykusundan kadını(dedi çaresizce Ömer)

D:Olmaz ama başka türlü(dedi küçük bir çocuk gibi Defne)

Ö:Nasıl yapılıyor?Sen tarif et ben yapayım.Olmaz mı?(dedi Defneyi ikna etmeye çalışırcasına Ömer)

D:Aşkım olmaz!Canım anneannemin pişisini çekiyor.Kimse onun gibi yapamaz!(diyip ellerini göğsünde birleştirdi Defne.Ömer oflayarak ayaklandı ve telefonunu eline aldı.Serdar'ın numarasını tuşladığında utana utana beklemişti Serdar'ın cevaplamasını)

Ö:Alo Serdar?

Ser:Ömer?Hayırdır bu saatte?Yoksa Defneye bir şey mi oldu?(diye karşı taraftan endişeli bir ses duyduğunda hızla lafa girdi Ömer)

Ö:Yok yok.Defne çok iyi.Sadece canı Türkan teyzenin pişilerinden çekmiş.Sanırım aşeriyor.Yani eğer m-müsaitseniz gelebilir miyiz?(dediğinde birine bir şey sormaktan ilk kez bu kadar çekindiğini hissetmişti Ömer)

Ser:Tabi tabi gelin,ben anneanneme haber veriyorum şimdi

Ö:Çok sağol kardeşim gece gece sizi de rahatsız edeceğiz ama

Ser:Olsun siz gelin yeter(cevabını alınca gülümseyerek kapamıştı telefonu Ömer)

D:Ne dedi abim?(dedi merakla Defne)

Ö:Kalk bakalım Defne hanım sizi pişilerinize götüreceğiz(dediğinde Ömer, Defne yavaşça kalkmış ve Ömer'e sarılmıştı)

D:Seni çok seviyorum,canım kocam benim!(dediğinde Defne, Ömer gülümsemiş ve Defnenin boynuna birkaç öpücük bırakmıştı)

Ö:Hadi oyalanmayalım daha fazla.Kaldırdık zaten insanları

D:Hamileyim aşkım ben,tabi ki kalkacaklar bir zahmet!(dedi ve karnını okşadı Defne)

Ö:Tamam sevgilim hadi giyinme vakti(dedi ve gülümseyerek yatağa ilerledi Ömer)

D:Sen gelmiyor musun?Ben tek mi gideceğim?(dedi dudaklarını büzerken Defne)

Ö:Nereye?(dedi anlamamış biçimde Ömer)

D:Anneannemlere

Ö:Aşkım geliyorum tabi,kim bırakacak seni yoksa?(dedi ve gülümsedi Ömer)

D:Eh o zaman yatakta ne yapacaksın?

Ö:Yatağı toparlayacağım hayatım.Açık bırakmayalım(dediğinde Defne anlamış gibi hmm dedi ve dolaba ilerledi.Ömer ise onun bu hallerine gülmek ile meşguldü.Hamilelik onu iyice saf ve tatlı yapmıştı)

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin