En güzel acım•4

980 35 51
                                    

Defneden
Eve geldiğimizde kendimi fazlasıyla yorgun hissediyordum.Dikkatlice odaya çıktım ve yatağa oturdum.Ayakkabılarımı çıkarttıktan ayaklarımı yavaşça ovalamaya başladım.O sırada Ömer geldi odaya.Sessizce duvara yaslanmış beni izliyordu.Bunun farkında olsam da onu umursamamaya çalışıyordum.Birkaç dakika sonra sessizliğini bozdu.

Ö:Anlatmanı bekliyorum Defne

D:Neyi pardon?(dedim sinirle ona doğru bakarken)

Ö:Bugün seni arayan o adamla ne konuştuğunu!

D:Bunu sana anlatmayacağımı söylemiştim

Ö:Defne!

D:Ne var?

Ö:Beni takmıyormuş numarası yapmayı kes!Bana ne konuştuğunuzu söyle!

D:Bunu duymayı hak etmiyorsun

Ö:Defne!

D:Bana bağırma

Ö:Anlat!

D:Hayır

Ö:Defne!

D:Ne var ne!Niye ben anlatıyorum ya?!Senin bana anlatman gerekiyor asıl!O kadınla orada ne konuştuğunu!Sana neden dokunduğunu!Senin bana anlatman gerekiyor!

Ö:Hayır senin bana o herifle ne konuştuğunu söylemen gerekiyor!

D:Neden?!Ya neden!?Kimsin sen?!Neden ben sana hesap vermek zorundayım?!Sen bana soru sorabilecek biri değilsin!

Ö:Öyleyim!

D:Değilsin!

Ö:Öyleyim!(dedi ve üzerime gelmeye başladı)

D:Değilsin(diyerek bende üzerine gittim)

Ö:Öyleyim!(dedi ve bir adım daha attığında vücutlarımız yavaşça birbirine çarptı.Kontrolümü kaybetmemeye çalışarak hızla birkaç adım geriledim)

Ö:Defne sabrımı sınama!Bana ne konuştuğunuzu anlat!

D:Anlatmayacağım!Bu benim özelim!İkimizin özeli!(dediğimde sinirle baktı bana ve üzerime gelmeye devam etti.O geldikçe bende geri gidiyordum)

Ö:Özeliniz öyle mi?Senin ve onun özeli öyle mi?!(dediğinde artık gideceğim bir yer kalmamıştı yatağın önünde durduğumda dibime kadar gelmişti)Sen!(dedi ve beni tutup yatağa yatırdı)Benim!(dedi ve üzerime eğilip yükseldi)Karımsın!Senin ben hariç hiç bir adam ile özelin olamaz!Senin ben hariç bir erkek ile iletişimin olamaz!Seni başka bir erkek güldüremez!Sana da bebeğime de dokunamaz!Anladın mı beni!Şimdi anlat!(dediğinde başımı iyice yatağa gömmüştüm ona yakın olmamak için)

D:Ç-çekil üstümden.Kalkıcam!

Ö:Anlatmadan kurtulamazsın!

D:Sen bana bunu sorma yetkisine sahip değilsin!

Ö:Sahibim!

D:Yeter!Bırak beni!Kimsin sen ya!Kimsin!(diye başımı kaldırdığımda o da başını eğerek "senin kocanım!" demişti ve yüzlerimiz hiç olmadığı kadar yakınlaşmıştı.Birkaç saniye içinde Ömer hiç beklemediğim bir hareket yapmış ve sinirle dudaklarıma yapışmıştı.Aylardır bana dokunmayan,benden nefret eden adam bugün sırf eski sevgilisine karşı beni kullanmış ve şimdi de arkadaşımı kıskandığı için sırf bir şeyi kıskandığı için yada bir şeye sinirlendiği için öpüyordu beni.Tüm gücümle hızla omuzlarından ittim onu ve sinirle konuşmaya başladım.Bir yandan da kendime hakim olamamış ağlamaya başlamıştım)

D:N-napıyorsun!N-Ne yaptın sen az önce!Sen bunu nasıl yaparsın?!Amacın ne?!Yine ne için kullanmaya çalışıyorsun beni?!O gitti beni kullandın,bedenimi kullandın,bebeğimi kullandın!Şimdi geri geldi!Şimdi neyimi kullanmayı planlıyorsun?!Ne planlıyorsun bilmiyorum ama bu sefer sana kapılmayacağım Ömer!Duydun mu beni?!Bu sefer senin oyunlarına dahil olmayacağım!Bu sefer beni kullanamayacaksın!B-bir daha!B-bir daha sakın bana dokunmaya deneme!Senden iğreniyorum!İğreniyorum!(diyerek yere çöktüğümde kendimi kaybetmiş gibiydim.Ömer ise karşımda korkuyla bana bakıyordu.Yanıma gelmek için birkaç adım attığında hızla elimi kaldırdım ve durmasını işaret ettim.Ama durmuyordu.Her zamanki gibi kendi bildiğini okuyordu)

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin