En güzel acım•1

1.1K 32 54
                                    

Defneden
Yatakta biraz daha sağa doğru kayarak ona arkadan sıkı sıkı sarılmaya çalıştım.Her ne kadar karnım buna izin vermesede,sarılabildiğim kadar sarıldım ona.Ama o yine beni şaşırtmayıp her gece yaptığı hareketi yeniledi.Her gece ona sarılmak için yaklaşırdım o da istisnasız her gece benden daha da uzaklaşırdı.Oflayarak pes ettim ve tekrar eski pozisyonuma döndüm.İstemsizce dolan gözlerim yavaş yavaş gözyaşlarımı serbest bıraktı.Kendimi o duymasın diye sıkmaya başladığımda karnımda hissettiğim ağrı ile birlikte istemsizce "ah"diye inledim.Hızla bana doğru döndüğünde ne olduğunu anlamaya çalışır gibi baktı.

Ö:Ne oldu?Ağrın mı var?(dedi her zamanki soğuk sesiyle.Yüzümü buruşturdum ve kafamı "evet" anlamında salladım)

Ö:Bekle sıcak su torbası hazırlayıp geleceğim(dedi ve hızla ayrıldı odadan.Oflayarak arkasından baktığım sırada artan ağrım ile birlikte iyice yatağa bıraktım kendimi.Hamileliğimin son birkaç ayıydı ve her üzüntüm onu da etkiliyordu.Ama benden nefret eden bir kocam olduğu halde nasıl mutlu olabilirdim ki.Dalıp gittiğim düşüncelerimden karnımda hissettiğim sıcaklık ile tüm düşüncelerimi attım kafamdan)

Ö:Kasılıyor musun?Doktoru arayayım mı?Acını bana 10 üzerinden tarif edebilir misin?(dedi sıcak su torbasını karnıma doğru bastırırken)

D:Yavaş yavaş azalacak.Şu an 10 üzerinden 6

Ö:Tamam birkaç dakika böyle kal eğer ağrın artarsa yada hala 6 durumunda ise doktoru arayacağım(dediğinde "tamam"anlamında kafamı salladım.Aradan geçen birkaç dakika sonra rahatlamıştım.Yavaş yavaş nefes alarak kendime gelmeye çalıştım)

Ö:Nasılsın?Acının durumu ne?

D:İyiyim.Şu an 3

Ö:Güzel.Şimdi tamamiyle uzan.Karnında su torbası da kalsın ben ayaklarına koymak için bir su torbası daha alıp geleceğim(dediğinde sadece başımı sallamakla yetindim.Yaklaşık 3-4 dakika sonra geldiğinde ayaklarımın altına da su torbası koymuştu.Bu beni daha da rahatlatacaktı)

Ö:Su vs ister misin?

D:Hayır

Ö:Peki(dedi ve o da aynı şekilde yatağa uzanarak bana arkasını döndü)

D:Neden Ömer?(dedim gözlerim kapalı bir şekilde.Ağlamamalıydım.Bu ne bana ne de bebeğimize iyi gelmeyecekti çünkü)

Ö.Ne neden?(dedi buz gibi sesiyle)

D:Neden böylesin?Neden bana,çocuğunun annesine bu kadar soğuksun?Beni sevmiyor musun?Sorun ne?Yetemiyor muyum sana?

Ö:Defne sıkıldım(dedi sıkıntıyla bir nefes verirken)

D:Ömer bende sıkıldım(dedi bunalmış bir şekilde Defne)Ya niye böylesin?Beni sevmiyordun neden benimle bir birlikte oldun?Neden benden bir çocuk sahibi olmak istedin?Neden benimle evlendin?

Ö:Bu benim isteğimle olan bir şey değildi(dedi sesi biraz yükselirken Ömer)

D:Ne demek benim elimde değildi?Zorla mı yatağına girdim?Zorladım mı seni benimle evlen diye?Zorlamı hamile bıraktım kendimi?Hepsini sen kendi isteğinle yaptın(dedi aynı şekilde Defne)

Ö:Ben o zaman normal bir ruh halinde değildim.Yaptıklarım için beni suçlayamazsın

D:NE DEMEK BENİ SUÇLAYAMAZSIN?SIRF SENİ BIRAK GİDEN O ESKİ SEVGİLİNE BENZEDİĞİM İÇİN KULLANDIN BENİ!LANET HERİF!SIRF ONA BENZİYORUM DİYE ONUN İNTİKAMINI BENDEN ALIYORSUN!ÖNCE AŞIK NUMARASI YAPIP SEVGİMDEN FAYDALANDIN SONRA DA VÜCUDUMDAN FAYDALANDIN.ONU DAHİ SEVMİYORSUN DEĞİL Mİ?(dedim karnımıngösterirken)HADİ BENİ GEÇTİM ONUDA SEVMİYORSUN.YA O SENİN KANINDAN!CANINDAN!NEDEN BÖYLESİN?O SEN İSTESENDE İSTEMESEN DE SENİN KIZIN!SEN ONUN BABASISIN!(diye sesimi yükselttiğim anda yine karnıma giren ağrıyla birlikte ağlayarak inledim.Hızla bana doğru döndü)

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin