7.Ay•

734 32 127
                                    

D:Of annecim gelsen mi artık?2 ay daha sabredebileceğimi sanmıyorum.O kadar ağırlaştın ki taşımak çok zor artık seni(dedi dudaklarını büzerken Defne)

Ö:Defne?İyi misin,ne oldu?(dedi lavabo kapısını birkaç kez tıklattıktan sonra Ömer)

D:İyiyim aşkım kızımızla sohbet ediyorum sadece

Ö:Lavaboda mı?(dedi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken Ömer.Defne sinirle doğruldu ve kapıya açtı.Ömer'e pis pis bakışlar atıyordu)

D:Komik mi beyefendi?!Kocaman oldu onu taşımak ne kadar zor haberin var mı?Sancısıydı!Acısıydı!Bulantısıydı!Sen yap!Kenara geç!Ceremesini Defne çeksin!(dediğinde Defne, Ömer ciddileşti ve Defneyi kendine doğru çekti)

Ö:Özür dilerim aşkım.Dalga geçmek istememiştim(dediğinde Ömer,Defne Ömer'e dil çıkarttı ve hızlı adamlarla uzaklaştı yanından)

Ö:Aşkım yapma ama böyle(dedi Defnenin peşinden giderken Ömer)

D:O zaman hamile karınız ile dalga geçmemeyi öğrenin Ömer bey!(dedi sahte bir kızgınlıkla Defne)

Ö:Tamam aşkım.Özür dilerim(dedi ve Defneyi yakalayıp boynuna birkaç öpücük bıraktı Ömer)Barıştık mı?

D:Küsmedik ki zaten(dedi gülümseyerek Defne)

Ö:Hadi o zaman kahvaltıya(diyerek Defnenin elini tuttu ve mutfağa yöneldi Ömer)

D:Of bıktım ama hep sağlıklı beslenmekten!Bir an önce bebeğimiz doğsada bıraksam şu listeyi.İstediğim gibi beslenebilsem

Ö:Bebeğimiz doğduktan sonra da dikkat etmen gerekiyor aşkım.Senin sütün ile besleneceği için kendine de ona da bol vitamin ayırmalısın

D:İkinci Peri hanım oldun başıma Ömer!(dediğinde Defne,Ömer gülümsemişti)

Ö:Çok şakacısın aşkım

D:En az senin kadar aşkım(dediğinde Defne,ikiside birbirlerine baktılar ve gülümsediler.
...............
Kahvaltıdan sonra Ömer mutfağı toparlamış ve Defneyi öpüp koklayarak ayrılmıştı evden.Ömer'in gidişinden sonra ise  Defne sıkılarak bahçeye çıkmış ve yoga yapmıştı.Rahatladığını hissederken çalan telefonu ile ara vermiş ve aramasını cevaplamıştı.Ama telefonun karşısındaki kişi hiçte beklediği biri değildi.

F:Alo Defneciğim?

D:Feryal?(dedi kaşları çatık bir şekilde Defne.Kocasına avcı gibi yıllardır yapışan kadının onunla ne işi olabilirdi?)

F:Ömer'e uğramıştım da az önce ondan rica ettim numaranı,bebek için Ömer'i tebrik ettim.Seni de etmek istemiştim o yüzden rahatsız ettim seni.Doğduğu zaman hediyesini de vermek isteğiyle hayırlı olsun diyeyim

D:Ahaha ne kadar da naziksin Feryalciğim!(dedi sahte bir gülümseme ile,tıpkı Neriman'a olduğu gibi tepesinden sinir gelmeye başladığını hissetmişti bir an Defne)

F:Ne demek canım.Tekrardan tebrik ederim

D:Sağol canım benim

F:Ee nasıl gidiyor hamilelik?Ömer'le aranız nasıl?(dediğinde Feryal göz devirmişti Defne.Bu kadın neden her özellerine burnunu sokmaya çalışıyordu)

D:Hamilelik müthiş bir şekilde ilerliyor.Ömer ile de aramız her zamanki gibi şahane.Sağolsun sürekli kıymetli ve olağanüstü bir varlığa bakarmış gibi bakıyor bize.Aşkım benim(diye Feryal'i çatlatmaya yemin ettiğinde Defne,karşı tarafta oluşan sessizlik zafer gülümsemesine sebep olmuştu)

F:A-anladım canım.Neyse ben daha fazla tutmayayım seni tekrardan tebrik ederim(dedi Feryal acele ile.Bozulduğu sesinden belliydi)

D:Sağol,sağoll canım(diyerek hızla kapattı telefonu Defne)Samimiyetsiz!Birde güya beni sinir edecek!Ben sana kocamı yedirir miyim?!O benim!Benim kocam!Sen daha çok beklersin!Hamileliğim bir bitsin çok güzel sahalara döneceğim ben!Ortalığı boş buldu tabi fesat!Fesat!(diyerek sinirle soludu Defne)Birde Ömer'e uğramışmış!Uğrama!Kocama uğrama!Kocamla ilgilenme!Rahat bırak adamı artık ya!(diyerek yeniden çimlere oturdu Defne.En iyisi yogaya devam etmekti.Yoksa sakinleşemeyecekti ve o fesat yüzünden sancı çekmek isteyeceği en son şeydi)
...............

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin