6.Ay•

766 31 106
                                    

D:Ömer(dedi heyecanla kapıya ilerlerken Defne.Kocasını gördüğünde yüzüne kocaman bir gülümseme yayılmıştı)

Ö:Aşkım(dedi ve Defneye yaklaşıp alnına bir öpücük bıraktı Ömer)

D:Seni çok özledim daha doğrusu kızımız ve ben seni çok özledik babası(dedi ve ellerini karnına götürdü Defne.Ömer de gülümseyerek ellerini Defnenin elleri üstüne koydu)

Ö:Bende sizi çok özledim.Hadi gel oturalım.Ayakta fazla kalma(dediğinde içeri yönelmişlerdi)Yedin mi yemek?Ne yedin?Anlat bakayım bugün neler yaptığını(dedi Defneyi dikkatlice oturturken Ömer)

D:Sen gittikten sonra biraz bahçeye çıktım ve yoga yaptım daha sonra kendime güzel bir meyve tabağı hazırladım ve onu yedim.Ardından ağrılarıma iyi gelmesi için sıcak bir duş aldım ve küvette sıcak suyun tadını çıkarttım daha sonra da üzerimi değiştim filan yaklaşık 2 yada 3 saat öncede öğle yemeğimi yedim.Çorba ve bol yeşillikli salata(dediğinde Ömer memnun olmuş gibi başını salladı ve Defneye yaklaştı)

Ö:Nasıl geçti sıcak duş?Banada bir göstersen mi nasıl duş aldığını?(dedi muzip bir ifade ile Ömer.Her zamanki gibi enfes gülüşü yüzündeydi.Defne de gülümsedi ve Ömer'in boynuna gömüldü)

D:Gece eğer sende istersen gösterebilirim

Ö:Bekliyor olacağım(dediğinde Ömer,Defne Ömer'in adem elmasını öptü ve geri çekildi)Ne yemek istersin peki akşam yemeğinde?(dediğinde Ömer, Defne iştahla dudağını yaladı ve düşünmeye başladı)

D:Güzel bir karnıyarık,pilav bol peynir ve yeşillikli salataya hayır demem(dediğinde Ömer gülümsedi ve Defneyide kaldırıp mutfağa ilerledi)

Ö:Sen otur aşkım her şeyi ben halledeceğim

D:Mmm beni izlemeye bak diyorsun(dedi gülümseyerek Defne)

Ö:Aynen öyle aşkım.Kocanın keyfini çıkar(dedi ve Defneye göz kırparak önüne döndü Ömer.Defne ise hamarat kocasını seyredaldı.Ömer her şeyi hazırladığında mutlulukla sofraya oturmuşlardı)

D:Yarın doktor randevumuz var unutmadın değil mi aşkım?

Ö:Tabiki unutmadım aşkım

D:Peri hanımın diyecekleri için çok heyecanlıyım.Her ay daha da büyüyor,daha da yaklaşıyor bize

Ö:Prensesim benim(dedi ve Defnenin karnını okşadı Ömer)

D:Yarın da çok geç gelir misin?(dedi dudağını bükerek Defne.Ömer büyük bir kahkaha attı)

Ö:Aşkım yarın cumartesi.Tüm gün seninim(dediğinde Ömer,Defne gülümseyerek başını eğdi)

D:Ya hamilelik işte!Unuttum ne yapayım?Hem kendini o kadar özletiyorsun ki son günlerde hiçbir şeyin tadı yok(dedi dudaklarını büzerek Defne,Ömer Defnenin ellerini avucunun içine aldı ve öptü)

Ö:Son aylarda tamamen seninle ve kızımızla olmak için her şeyi şimdiden halletmeliyim sevgilim.Kış kreasyonu zamanı geldiğinde sıkışmamalıyım.En azından çizimlerimiz kenarda durursa rahatlarız biliyorsun(dediğinde Ömer,Defne "seni anlıyorum"manasında başını sallamış ve Ömerin elini sıkı sıkı tutmuştu.Ardından tatlı sohbetleri eşliğinde yemeklerini bitirmiş ve mutfağı toparlayıp içeri geçmişlerdi.Şimdi ise gülümseyerek önlerindeki bebek dergisinden bir şeyler bakıyorlardı)

D:Ya şunun ellerine,ayaklarına bak!Bizim kızımız da bu kadar tatlı olur değil mi Ömer?(dedi heyecanla Defne)

Ö:Bizim kızımız dünyanın en tatlı ve en güzel kızı olacak.Annesi sensin bir kere(dedi gülümseyerek Ömer)

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin