Güneşin gözlerine adeta "haydi uyan artık"mesajını vermesi ile yavaş yavaş araladı gözlerini Defne.Her zamanki gibi üzerinde yatan kocasının çıplak sırtına ellerini götürdü ve tekrar gözlerini kapayarak kocasını hissetmeye başladı.Dakikalar sonra üzerinde hareketlenmeler hissedince gülümseyerek araladı gözlerini.Kocası da gülümseyerek bakıyordu ona.Ellerini kocasının sakallarına daldırdı ve o güzel sesiyle konuşmaya başladı.
D:Günaydın sevgilim
Ö:Günaydın birtanem
D:Haydi kalkalım mı artık?Sanırım duş almaya ihtiyacım var(dedi küçük bir kıkırtı ile Defne.Ömer de gülümseyerek karısının saçlarını kokladı ve naif öpücükler bırakmaya başladı)
D:Ömer,Duymuyor musun beni?
Ömer Defneyi dinlemeden hala saçlarıyla ilgileniyordu.
D:Sevgilim?Ya Sevgilim sana diyorum!(dedi Ömerin altından kalkmaya çalışırken Defne ama tabi ki bu mümkün değildi çünkü bedeni kocasının bedeninin yarısı bile değildi)
D:Ya Sevgilim!Ömer haydi haydi!
Ömerin hala hareket etmediğini görünce mecburen ensesine dokunmaya başladı Defne.Ensesine dokunduğu an Ömer kendini geri çekmiş ve Defne altından kurtulmayı başarmıştı.Zafer kıkırtısı ile hızla yataktan kalktığında Ömer sanki küçük bir çocuk gibi bakıyordu ona.
Ö:Ne yani her sıkıştığında ensemi mi kullanacaksın?
D:Eğer mecbur bırakırsan evet sevgilim
Ö:Keşke o gün öğrenmeseydin bu zaafımı
D:Bence iyi ki öğrenmişim(dedi gülümseyerek ve hızla duşa ilerdi)
Su sesini duyduktan sonra yerinden kalkan Ömer yatağı toparladıktan sonra oflayarak giyinme odasına geçti.Üzerine bir şeyler giydikten sonra mutfağa indi ve bir şeyler hazırlamaya başladı.
Kısa bir süre sonra duştan çıktığında rahatladığını hissediyordu Defne.Gülümseyerek üzerini değiştirdi ve aşağıya indi.Mutfağa girdiğinde Ömer'in elinde tavayı çevirdiğini gördü.Sessizce bir kaç adım attı ve kollarını Ömerin beline sardı.Ömer Defneyi hissettiğinde gülümseyerek kafasını geriye doğru yasladı.Defne Ömerin açıkta kalan boynuna bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildi.
Ö:Niye kaçtın ya iyiydik böyle?(dedi Ömer bir kez daha tavayı çevirirken)
D:İyiydik iyiydik ama eğer devam edersek omleti yakacaksın(dedi küçük bir kıkırtı ile Defne.Ömer Defneye göz kırptıktan sonra sessizce önüne döndü.Defne de susarak masaya doğru ilerledi ve ağzına bir şeyler atmaya başladı)
Ö:Bir kere de beni beklesen diyorum güzelim(dedi gülümseyerek masaya otururken Ömer)
D:Ya ne yapayım acıktım yani!(diye mızmızlandı Defne tıpkı küçük çocuklar gibi.Ömer Defnenin bu hali karşısında burnuna minik öpücük bıraktı ardından kahvaltısına odaklandı)
Sessiz sakin geçen kahvaltı rutinini Ömer'in telefonu bozmuştu.Telefonunu eline aldığında kimin aradığına bakmadan hızla açtı telefonu.
Ö:Efendim?(dedi sert ve soğuk bir ses tonu ile Ömer)
F:Ömer canım nasılsın?(dedi karşısında ki kadın cilveli bir ses tonu ile.Defne telefondaki kadın sesini tanıdığında gözlerini devirerek elindeki fincanı sertçe masaya bıraktı.Ömer eliyle Defneye sakin olmasını işaret ettiğinde Defne yine göz devirerek önüne dönmüştü)
Ö:İyiyim Feryal sen?(sesini biraz olsun yumuşatmaya çalışmıştı)
F:Bende iyiyim canım bugün ki dergi çekiminde bende orada olacağım da onu söylemek için aradım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Historia CortaAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.