Niel:"het wordt al wat laat en we doen nu al de hele avond dit, laten we iets anders doen."
Sven:"Ja hij heeft wel gelijk, we kunnen misschien wat spannenders doen."
(Dan komt de moeder van Nathan binnen in de woonkamer.)
Moeder van Nathan:"Hey jongens, wordt het niet eens tijd dat jullie gaan slapen."
Nathan:"Maam! We zijn al wel groot genoeg hoor om langer op te blijven."
Moeder van Nathan:"Ga je mij tegenspreken?"
Nathan:"Nee hoor we gaan al..."
Moeder van Nathan:"Hey schatje ik zei niet dat jullie moeten gaan slapen eh, ik zei ga naar boven."
Amber:"Nou eigenlijk zei u dat wel..."
Moeder van Nathan:"en bedankt Amber om er nog even de nadruk op te leggen dat ik me vergiste."
Amber:"graag gedaan, maar ja iemand moest het doen."
(En ze zet een onschuldig lachje op.)
Moeder van Nathan:"Nuja oke ga gewoon naar boven dan en speel daar dan verder, oke?"
Nathan:"Ja tanks!"
(En hij wou al de trap opstormen.)
Moeder van Nathan:"WoW wacht eens even meneertje, hou het wel rustig eh!"
Nathan:"tuurlijk, altijd he mam!"
(Nathans moeder rolt even met haar ogen en ook Nathan zet den onschuldig lachje op.)
Moeder van Nathan:"oke ga nu maar."
Nathan:"oke komen jullie?"
(Dan gaat iedereen naar boven en op zijn plek liggen.)
Niel:"oke laten we het dan maar wat spannender maken..."
Sven:"en hoe dan?"
Niel:"laten we waarheid, durven of doen spelen."
Max:"Ja goed idee lijkt me lachen!"
Nathan:"oke wie begint?"
Sven:"oe ikke ikke !"
Nathan:"Haha oke Sven."
Sven:"oke oke ik kies NATHAN !! Want het is jou feestje eh!"
Amber:"haha Sven rustig."
Emily:"Ja hij is helemaal hyper! Schatje heb je hem koffie gegeven ofzo?"
Nathan:"Nee Haha."
Sven:"IK HEB HET GEWOON STIEKEM GEPAKT!"
Max:"Ow you badass!!!"
Sven:"Jep maar Duuus Nathan waarheid, durven of doen?"
Nathan:"Mmm doen..."
Sven:"yes ! Dat hoopte ik al, dus je moet een bruiloft naspelen."
Nathan:"Whaaaaat? Oke oke dan moet ik wel eerst iemand ten huwelijk vragen."
(En hij staat op en rent naar beneden, wat niemand weet is dat ie naar buiten rent en probeert ene bosje bloemen te plukken, alleen er zijn niet zoveel bloemen dus komt ie terug met een 'bosje' van 2 paardenbloemen, 3 boterbloempjes en 5 madeliefjes. Als ie dan terug boven is gaat ie op zijn knieën zitten voor Emily.)
Nathan:"Ooh Emily je bent de mooiste, liefste, beste,..."n
Alex:"Ja we weten dat je haar leuk vindt en dag weet zij ook hoor ga nu maar gewoon verder."
(Amber geeft Alex een duwtje en fluisterd:"shhhh dit was zo romantisch, laat hem maar even.")
Nathan:"maar duuuus wil het beste wat mij ooit is overkomen, voor altijd bij me blijven? Mat andere woorden Emily wil je met me trouwen?"
Emily:"Mmm... JA. IK. WIL!!!"
(En iedereen zei Oooh toen ze in zijn armen sprong, hij haar rondzwierde en hem Daarne SUUUPER lang kuste.)
Amber:"oke Nice dus ik mag er vrijgezellenfeest wel organiseren eh?"
(Zei ze met een knipoog.)
Emily:"TUURLIJK !!"
Nathan:"WOWOW wacht eens even jongedame, ik ken jou wel! Je mag Alex niet huren als stripper oke?!"
Amber:"DAMMM daar gaan alle plannen!!"
Alex:"Oh geen zorgen Emily hoeft toch niet te kijken."
(Zegt hij met een knipoog en iedereen moet lachen.)
Nathan:"nuja oke dan is het toegestaan!"
Amber:"yes !"
Nathan:"oke oke nu moet ik iemand uitkiezen eh..."
Max:"Jep das zowat het doel van het spel!"
Emily:"rustig Mac we weten allemaal dat hij een klein beetje traag van begrip is af en toe."
Max:"ja Haha dat klopt!"
Nathan:"Pff nou goed ik kies MAX !!"
Max:"shit ik had niks moeten zeggen!"
Nathan:"ha oke waarheid, durven of doen?"
Max:"waarheid, ik heb toch niks te verbergen!"
Nathan:"wie kiest je kleren 's morgens uit?"
Max:"Damm!"
Niel:"oeoe ja vertel op!!"
Max:"nou oke dan mijn moeder !!!"
Nathan:"ha ik wist het wel !! Jij hebt niet zo'n goede smaak!!!"
Max:"Ow en bedankt hoor !!"
Nathan:"Ah joh grapje eh!"
Max:"oke ik kies... Alex ! Waarheid, durven of doen?"
Alex:"Mmm ik denk waar..."
Max:"Ooh durf je niet?"
Alex:"WoW wat ja echt wel doen dan !!"
Max:"ha netjes oke je moet Amber een kus geven op de wang en voorhoofd!"
(Amber en Alex begonnen een beetje te blozen maar gelukkig was het erg donker en zag niemand het.)
Alex:"nuja als Amber het niet wil dan..."
Max:"Ow ze heeft geen keus!"
Amber:"Hey Max beetje dimmen eh!"
Alex:"oke..."
(Alex zat toch al naast Amber dus dat zou niet zo'n groot probleem zijn, daarna leunt hij naar voor en geeft hij haar eerst en kus op de wang en daarna op haar voorhoofd. Nu waren ze beide erg aan het gloeien en ze waren zo rood als tomaten maar het was nog altijd donker.)
Max:"en Alex, Amber vonden jullie het leuk?" (Zei hij met een overdreven knipoog.)
Alex:"nuja laten we maar verder gaan eh..."
Sven:"Nathan !! Waar is het toilet?"
Nathan:"WoW Sven rustig.. in de gang laatste deur rechts. Is dat spul nu nog niet uitgewerkt?"
Sven:"Nowp !!"
(Dan rent ie zo snel ie kan naar het toilet.)
Alex:"oke nu ben ik dus, eum ik kies Emily!!"
Emily:"Damm Alex !!!"
(Alex grinnikt even en denk dan diep na.)
Alex:"oke dus waarheid, durven of doen?"
Emily:"eum... eum... oke ik vertrouw jou niet zo dus waarheid."
Alex:"Haha yes! Oke vertel je diepste gevoelens voor Nathan!"
Emily:"Yo serieus!!! Dude... ik ben er zo slecht in..."
Amber:"OWJAA? Wat zijn al die liefdesverklaringen dan elke avond?"
Emily:"SHUT up!"
Amber:"Haha komop je kan het wel hoor !"
Emily:"nou oke dan dus elke keer als ik hem zie dan, nuja Het ligt aan mijn stemming, maar dan zou ik hen het liefst of super hard slaan in zijm gezicht omdat ie zo'n idiot is maarja ik wil zijn perfecte gezichtje niet verpesten eh! En soms zou ik heb zo hard willen kussen tot we erbij neervallen! Omg he's just so perfect!"
(Luke begint een beetje te snikken.)
Luke:"dat *snik* was *snik* zo mooi!!"
Alex:"Ja wou Emily!!"
Nathan:"omg ben ik blij dat ik dan zo'n perfect gezicht heb Haha en schatje ik hou ook zielsveel van jou hoor!!!"
(Iedereen begint te lachen en ineens horen ze een harde gil.....)
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomanceHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.