Ze leunt naar voor en.... ze kust hem op de mond. Het enige wat Amber en Alex nog konden zeggen was wauw!!! Het was perfect net zoals in de film en het duurde lang, zo lang dat Alex zich op een gegeve moment zorge maakte. Maar Amber stelde hem gerust. Ze ademen vast wel. Daarna stoppen ze en ze keken elkaar aan.
Tov Emily
Ik deed het gewoon ik kuste hem en het was geweldig en echt helemaal perfect! Maar omg hoe gaat hij reageren! Wat moet ik doen? WoW wat hoor ik daar in de bosjes?
Tov Nathan
Ik dacht even de ze het niet meer durfde te doen maar echt waar! Wauw! Het was geweldig en perfect! Maar wat nu wat als ze niks voor me voelt! Omg ik voel me zo dom! Dit is zo gênant en ze kijkt me zo beschaamd aan wat nu? WoW wat is dat in die bosjes?
Ze stonden even naar elkaar te kijken en ze bloosden, maar omdat Alex even niet oplette en hij maakte een rare beweging hoorde je de bosjes ritselen. Op dat moment schrokken Nathan en Emily wakker uit hun gedachten.
Tov Alex
Ooh wat lief! Jezus dat is een grote spin en hij en hij komt onze kant op! Wacht eens even ik ga Amber redden door hem weg te slaan! (Hij probeert de spin weg te slaan maar in plaats van dat valt hij in de bosjes) Nee nu hebben ze mij gezien! En Amber gaar mij nu een kluns vinden!
Tov Amber
Ooh wat zijn ze schattig samen! Jezus wat doet Alex nou zo verraad hij ons nog. Shit nu valt hij door de bosjes. Omg maar hij is zo schattig als ie klunzig bezig is! Daar kan je toch niet boos op zijn.
ze liepen dus op de bosjes af en zagen dat wij erin zaten.
Nathan:"eeh hoelang zitten jullie er al?"
Emily:"hebben jullie wat gezien?"
(Ze zeiden dat en ze werden beide zo rood als een tomaat)
Amber:"nou eeh we waren aan het voetballen en de bal Rolde perongeluk in de bosjes en wij wouwen hem eruit halen."
Alex:" ja..ja dat klopt."
Nathan:"waarom viel Alex dan in de bosjes?"
Alex:"je weet dat ik onhandig rn en toen ik de bal wou pakken struikelde ik!"
Emily:"tuurlijk!(zei ze heel sarcastisch) en waar is jullie bal dan?"
(Amber en Alex beginnen te blozen)
Amber:"nou ja eeh... oke jullie hebben ons we zaten jullie te bespieden."
Alex:"ja deze keer klopt het wel."
Emily en Nathan:"ow..."
(Er valt een lange en ongemakkelijke stilte)
Amber:"duuus zijn jullie een stelletje nu?"
Nathan en Emily keken elkaar aan.
Alex:"en?"
Na een minuutje ging Nathan op zijn knieën zitten en vroeg:"liefste Emily wil jij mijn vriendinnetje zijn?"
Emily:"ja natuurlijk!!!"
(Ze kuste hem)
Het enige wat Alex en Amber nog konden zeggen was:"Ooh wat lief!!!!"
....................................................
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomanceHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.