EINDELIJK!!! Het is zover het einde is in zicht nog 5 min. en het is voorbij de eerste examenweek. Het was zwaar en de meeste hebben vele blunders begaan zoals: Nathan wou zijn examen gaan afgeven alleen blijf hij haken aan zijn stoel dus zakte zijn broek helemaal af.(akward) en Amber die zich aan het vervelen was dus ze dat met haar pen te wiebelen en haar oen vloog helemaal naar de andere kant van het lokaal. En natuurlijk niet te vergeten dat de leerkracht het een doek naar beneden wou doen en toen trok ze alles mee het doek zelf en de ijzeren staaf (die op haar voet viel). (pijnlijk!!) Dus na al die gaos van deze week is het eindelijk vakantie maar helaas ziet Amber Alex een week niet meer en Emily ziet Nathan een week niet meer. Ze spreken nog genoeg af zoals op den middag:
Amber:"hey Emily wat fijn da je kon komen!"
Emily:" tuurlijk komiek graag!! Maar eeh wat gaan we nu doen ?"
Amber:"laten we de sims 4 spelen word vast hilarisch!"
Emily:"jaaaa dat doen we!!"
Amber:"oke ik heb hier mijn laptop en ik ga het nu openen. Dramatisch effect mijn BFF."
Emily:"tuurlijk mijn BFF! Tum tum tum tum tum tum tadaaaaa!!!!"
(We barsten in het lachen uit!)
Emily:"als iemand ons nu zou kunnen zien werden we in den gekkenhuis gezet!"
Amber:"ja egt wel!! Haha!!! Oke ff Sirieus hoe gaat we onze familie maken?"
Emily:"denk jij wat ik denk?"
Amber:"ow ja egt wel! we gaan onszelf namaken en dan Alex en Nathan als onze mannen maken!"
Emily:"omg ik dacht hetzelfde !! BFF POWER!!"
We hebben dus de hele middag nix anders gedaan dan onszelf maken en Alex en Nathan maken natuurlijk hebben we voor de gein Sven en Niel erbij gedaan anders werd het miss een beetje saai. Voor we het nog maar doorhadden was het 5u en moest Emily naar huis.
Amber:"zullen we nog eens afspreken?"
Emily:"tuurlijk! Can I get a hug?"
Amber:"tuurlijk!! En houdoe!!"
Emily:"ja doei!!!"
Zo volgen er nog dagen waarbij ze afspreken met elkaar. Na zulke leuke weken moesten ze weer naar school en omdat het vakantie is geweest gaan we vanplaats veranderen. Dus wanner onze klastitularis komt en zegt:"we gaan van plaats veranderen begint iedereen te flippen.
Tov Nathan
Yes! Eindelijk gaan we wisselen van plaats. Niet dat Amber niet leuk is maar het is tijd voor verandering en ik wil super graag naast Emily zitten. Of naast Alex is ook goed please !!!
Tov Emily
"Ooh Marel het was zo leuk om naast he te zitten jammer dat we vanplaats verwisselen!" dat is wat ik zei maar wat ik dagt: Oow yeah eindelijk ik wil zoo graag naast Nathan zitten! Of toch niet dan ga ik vast de hele tijd blozen! Weetje wat ik wil naast Amber zitten!
Tov Alex
Zou het niet leuk zijn om bij Amber in de buurt te zitten of naast haar dat zou geweldig zijn!! Of bij Nathan dat zou lache worden!
Tov Amber
Please please please ik zou zoo graag dicht in de buurt van Alex willen zitten!! Naast Emily is ook perfect !!! Please mvr. Giechel !!!
Oke iedereen ik begint vanaf de achterste banken. Helemaal vanachter link zitten.... Nathan en Alex voor hun zitten Emily en Amber door voor .....
Sorry maar na dat te horen maakte ik vanbinnen een sprongetje van vreugde!! Dacht Amber. En de rest dacht net zo alleen liet niemand het merken en bleef iedereen cool.
Amber:"jeej! We zitten naast elkaar!!"
Emily:"joepie! (Ze fluisterde nog in Amber's oor) gelukkig voor die twee hunks he!!"
Amber:"ja gelukkig!!!"
....................................
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomanceHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.