Verjaardagen

221 10 1
                                    

Tov Amber
Het is maand voor de zomervakantie.
Jeej vandaag ben ik jarig!!! Maar natuurlijk ik moet weer naar school, Damm. Ik ging dan maar naar de bushalte en Emily was er nog niet, daar stond ik dan te wachten op de bus in mijn eentje. Om dan de tijd maar te doven speelde ik een spelletje op mijn mobiel. Dan komt eindelijk Emily aangefietst.

Emily:"HEEEY GELUKKIGE VERJAARDAG!!" (En ze rent naar Amber toe.)
Amber:"Heey, bedankt!"
Emily:"Ow daar komt de bus, als ik een minuutje later was aangekomen dan had ik het niet gehaald."(zegt ze heel dramatisch)
Amber:"ja Haha."

Na de lange en nogal normale busrit komen we aan op school en we lopen naar de meisjes toe. Als we daarheen lopen vang ik een glimp op van Alex, hij probeerde te glimlachen maar Emily trok me al mee dus misschien heb ik het fout gezien. Als we bij het groepje aankomen spingt iedereen op en roepen ze tesamen:"GELUKKIGE VERJAARDAG !!!"
Na even praten gaat de bel en we hebben het eerste lesuur onze klastitulaaris, Pff en we weten allemaal wat dat betekend... LATIJN, oke oke latijn is leuk om te doen enzo maar moet het nu echt het eerste lesuur. Ow daar komt ze al, aan die glimlach te zien gaan we toets doen... Dat meent ze niet!
We lopen de trap op en als we boven aankomen doet ze de deur voor ons open. Iedereen gaat gewoon op zijn plaats zitten als ze opeens begint te praten.

Leerkracht:"Nou wat leuk!!" (Iedereen kijkt haar een beetje verbaast aan.)
Leerkracht:"weten jullie het dan niet?"
(Iedereen kijkt haar nog altijd aan van WAT?!)
Leerkracht:"Ow kom op! Vandaag is er iemand jarig, of moet ik zeggen iemanden!"
Jules:"mevrouw u weet toch dat de het woord iemanden niet bestaat?"
Leerkracht:"Ja dat weet ik... Maar weten jullie ook wie."
Emily en Niel zeggen tegerlijkertijd.
Emily:"Amber!"
Niel:"Nathan!"

Amber en Nathan kijken elkaar verschrikt aan.
Amber:"serieus!!!"
Nathan:"weet je er zeker ?! Oke ik tel af en dan zeggen ze tegerlijkertijd wanner we geboren zijn. 3....2....1..."
Amber en Nathan:" 10 juni."
Amber:"NO WAY."
Leerkracht:"Hey willen jullie nog iets grappiger horen? Jullie zijn ook in hetzelfde ziekenhuis geboren."
(En ze begint te schaterlachen. Nog altijd kijken Amber en Nathan elkaar ongelovig aan.)
Amber:"oke dus... gelukkige verjaardag!"
Nathan:"ja gelukkige verjaardag!"
Niel:"WoW dit was dus de grootste shock van mijn schooljaren."
Alex:"Pff ja hoeft niet zo te overdrijven hoor."
Niel:"hoezo? ...jaloers ?" (De jaloers zegt hij er nog zacht achter en vanbinnen begint Alex te koken van woede. Hij denkt:"die verdomde klootzak zit te flirten met MIJN meisje !! Eem wat dacht ik nu echt mijn meisje ?!?!" dan word ie uit zijn gedachten gehaald door Amber die een soort van schreeuwt.)

Amber:"Niel!! Haha stop met porren!!"
Niel:"Pas als jij mij gelijk gaat geven!"
Amber:"Haha dat NOOIT!"
Nathan:"Amber geef Niel nu maar gelijk !!"
Amber:"waarom nu weer?"
Nathan:"Omdat ie gelijk heeft!"
Amber:"Aan wiens kant sta jij nu eigenlijk?!?!" (Nathan grijnst.)
Nathan:"the dark Side!"
Alex:"Nathan en Niel ik moet jullie vertellen dat Amber gelijk heeft!"
Nathan:"WoW Niel hij is naar de kant van de vijand gegaan. We zullen je moeten vernietigen bro.."
Alex:"dat durven jullie niet!"
(Dan is de leerkracht het beu en ze begint te schreeuwen.)
Leerkracht:"VERDOMME WEES NU EENS STIL!!!!" (Net op dat moment moet Niel niezen en toen brak er een oorlog uit.)
Leerkracht:"WAT ZEI IK NOU NET??!! WAT ZEI IK NOU NET?!?! JULLIE MOETEN JE MOND EENS HOUDEN VERDOMME ALS IK NOG MAAR 1 WOORD HOOR GAAN JULLIE ALLES MAAR UITLEGGEN AAN DE DIRECTEUR!!!!"
(Dan staat Amber op pakt haar spullen, loopt naar de leerkracht zegt "oke!" En loopt dan de deur uit. Iedereen staat een beetje verbaast te kijken en ook de leerkracht was een beetje beduusd. Maar ze herpakte zichzelf en keek boos naar de jongens.)
Leerkracht:"JULLIE OOK!!"
(Dan stappen de jongens ook naar de deur met hun spullen en Amber stond nog te wachten in de gang.)
Amber:"Haha nou dat duurde lang."
Nathan:"Amber! Je hebt haar ZOOO pissig gemaakt!"
Niel:"Moest je nu echt het laatste woord hebben?"
Amber:"Ja eigenlijk wel maar oke we moeten dit even gaan uitleggen aan de directeur dus gaan jullie mee?"
Alex:"Uuh oke."
(Na even te lopen komen ze aan bij het kantoor van de directeur en Amber klopt aan en doet dan de deur open.

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu