Partijtje voetbal in de middag

219 8 0
                                    

Tov Alex
Dus we waren met de jongens wat aan het rondtrappen en de meisjes waren wat aan het eem.. ja... ja dus de meisjes waren gewoon meisjesdingen aan het doen. Maar plots kwam Amber naar ons toe gelopen.
Amber:"Mag ik meedoen?"(zegt ze met een ondeugende glimlach)
Max:"Als je het aankan! Maar ja bakt er vast toch niks van."
Amber:"Dat zullen we nog wel zien."
En ze rent achter de bal aan, die Niel nu had, en Niel wou gewoon langs haar dribbelen... Maar hij khad niet verwacht dat Amber wist wat e ging doen en zonder enige moeite pakt ze de bal van hem af. Iedereen kijkt haar een beetje verbaast aan.
Niel:"Hoe heb je?"(zegt hij eerst even verbaast maar dan herpakt hij zich en zegt 'om zijn ego te verdedigen')
Niel:"Ja ik heb het speciaal voor jou makkelijk gedaan hoor. Ik deed biet eens mijn best." (iedereen begint met zijn ogen te rollen)
Rob:"Jah tuuuurlijk Niel!"(zegt hij zo sarcastisch mogelijk)
Niel:"Ja ja echt waar!"
Nathan:"Oke genoeg gepraat laten we gaan voetballen! Amber pasje!"
(Amber trapt de bal naar Nathan die persies Goes terecht komt)
Max:"Damm hoe doe je dat?"
(Weer zie ik een ondeugend lachje op Amber's gezicht verschijnen, Ooh wat is dat toch schattig!!! Maar na een minuutje wouwen er nog andere meisjes meedoen en Pff die bakten er echt niks van maar oke, we deden een beetje rondtrappen en de meisjes moesten de bal afpakken. Meestal als zij aan de bal zijn duurt het niet lang voordat ze hem alweer kwijt zij omdat Amber naar hun trapt maar geen idee hebben hoe ze hem moeten aannemen.)
Amber:"Damm pak die bal nu eens!"
Alex:"Haha lukt het niet?"
Amber:"Nee niet echt. Haha."
(Ooh wat is dat toch lief hoe ze daar rondloopt maar echt Damm hoe komt het dat ze zo goed is? Dat moet ik eens vragen. Maar hoe krijg ik haar ff apart.... ja dat is het we gaan gewoon rugby doen en dan teckel ik haar gewoon.)
Alex:"Hey zullen we rugby doen?"
Max:"Ja goed idee!"
(Yes mijn plannetje is gelukt! Eerst heeft Nathan de bal maar Ellien pakt die af, dan pakt Niel die af en gooit die naar Rob, ik zie Amber bedenkelijk rondlopen maar nog niet echt iets doen, maar plots rent Amber en WoW oke ze heeft de bal kunnen onderscheppen tussen Rob en Max. Dat had niemand verwacht zeg! Oke ik ga er nu achteraan, Damm ze gooit hem naar Marel en Jep Luke pakt hem af. Na een paar minuten als de jongens de hele tijd aan de bal zijn.)
Amber:"Wacht maar af ik krijg die bal wel!"
Alex:"Dacht het niet Ambertje!"(ik zie haar weer ondeugend lachen, Damm ze is echt schattig als ze dat doet. Yes ik heb de bal nu! Helaas lette ik even niet op en pakt Amber de bal uit mijn handen.)
Amber:"Haha nu heb ik hem! Kom maar halen jongens!" (Daarna was ze zo gefocust op mijn nog altijd vernaasde gezicht dat ze Niel niet ziet en... Ze loopt tege hem aan en alt op de grond.)
Nathan:"Vleeshoop!" (En iedereen gaat op Amber liggen.)
Amber:"Oke jongens ik geef me over!"(zegt ze als ze strijk gaat van het lachen.)
Alex:"Yes jongens het is ons gelukt!"(en iedereen gaat van haar af. Daarna doen we nog wat verder en op een gegeven moment gaat Amber even zitten en wat drinken. Oke Alex dit is je kans ga met haar praten.)
Alex:"Jij kan best wel goed voetballen voor een meisje."(omg kwam dat nu echt uit mijn mond, Damm was dat serieus het enige wat ik kon bedenken, ik ben een idioot!)
Amber:"Nou jij ook hoor." (weer dat ondeugende lachje, Damm weet ze het ofzo? Ik kan dat lachje echt niet weerstaan!)
Alex:"Je kon het niet laten eh."
Amber:"Nowp haha."
Alex:"Waar heb je dat geleerd?"
Amber:"Van mijn vader. We voetballen elke zomer samen."(Ooh wat schattig! Damm ik word persies een softi zeg!)
Alex:"Ooh wat leuk daarom ben je dus zo goed." (Ik zie dat ze begint te blozen)
Amber:"Vind je me echt goed?"(vraagt ze erg ongelovig.)
Alex:"Ja echt wel." (En we leunden dichter naar elkaar toe en zonder dat ik het wist zaten we **net zoals op de foto** met zijn tweeën op de grond. Het was echt een magisch moment. Onze hoofden kwamen dichter bij elkaar en dichter en dichter..... maar zoals altijd wordt het moment weer eens verpest. UGH dat begint echt irritant te worden zeg!)
Niel:"HEY TORTELDUIFJES! KOMEN JULLIE NOG VERDER SPELEN?"(Damm was het zo duidelijk dan?!?! Achja misschien zei hij het gewoon voor de grap!)
Amber:"haha oke dan we komen." (Ooh jammer nu gaat ze weg! Damm het was net zo gezellig en ze is zo warm en ze voelt zo vertrouwd aan alsof we niks anders doen.. hier kan ik nog uren over wegdromen maar straks valt het te veel op dus... ik ga maar weer verder met het spel. Daarna tijdens het spel fluisterd Nathan tegen Alex.)
Nathan:"Zo te zien was het wel gezellig eh?"(zegt hij met een knipoog.)
Alex:"Eerlijk gezegd wel! Pff stom dat Niel het zei anders hadden we er misschien nog uren gezeten."(ik droomde weer even weg.)
Nathan:"Ooh dude dat is zo lief!"
Alex:"Haha bedankt, Damm de bel gaat zo. Ik wou dat dit nooit zou ophouden."
Nathan:"Ooh echt waar dat is zo schattig! Misschien met je het haar gewoon vertellen."
Alex:"Nee dat durf ik echt niet! Niet nu misschien wel later!"
Nathan:"Tja oke dan."
Amber:"Hey jongens waar hebben jullie het over?"
Alex:"Over het spel dat jij er zo goed in bent."
Amber:"Haha ja right! Maar oke waar hebben jullie het nu echt over?"
(Damm ik ga het haar echt niet vertellen hoor niet nu!)

Dan gaat de bel.

Haha heel toepasselijk hoor het spreekwoord: gered door de bel. Maar die is nu echt van toepassing! Ik ben net echt gered door de bel! Iedereen gaat nu gewoon naar de boom. Waar de leerkracht al staat te wachten.
....................................................

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu