De eerste weken

457 14 2
                                    

Zoals op elke school zijn de eerste weken bijna het enige wat we doen kennismakingspelletjes. Normaal gezien is dat wel leuk alleen soms heb je nogal akward vragen of vragen waarvan je denkt why ?!?! En de je dan moeilijk kunt beantwoorden bv: wat is je favo winkel? Ik bedoel maar waarom zou iemand zoiets willen weten. maar soms kom je nogal interessante dingen te weten...
Na een lange en interessante schooldag en een busrit staan de meiden aan de bushalte in het dorp:
Emily:" haha!! hey Amber qat interessant dat die mvr van Gincel al twee kinderen heeft hoe zouden die monstertjes eruit zien ?!?"
Amber:" Aah kopop Emily moet dat zo? dat is best wel gemeen!"
Emily: "je vindt het grappig eh?!"
Amber:"Nee ! pfhaha oke dan maar stop er zo'n raar gezicht bij te trekken! hahahahahahaha !"
Emily:" i knew it!! hahaha ! hey wies die gast ook alweer die naast jou zit in de klas?"
Amber:"Nathan ? Ooh hij is wel grappig. WoW wait what !! jij vraagt nooit naar een jongen?! you like HIM ?"
Emily:"NEEE ik...ik...uh....oke ik vind hem wel miss een beetje leuk."(Emily begint hardt te blozen)
Amber:" Ooh wat lief ik dacht dat je nooit meer over Stef zou komen. gelukkig wel."(Stef was Emily's crush van de basisschool)
Emily:"ja dat dacht ik ook maar ja ik denk dat ik wel weer verliefd ben. omg ik kan het zelf niet eens geloven!"
Amber:" hahaha rustig ik help je er wel doorheen."
Emily:" hey en jij dan? jij staart altijd naar die blonde gast eeeem.... Alex right? "
Amber begint te blozen:" eeeem.... nee...nuja....uuh."
Emily:"aaaah wat lief ik denk dat jullie wel een leuk stel zullen zijn hoor!"
Amber:" denk je? nuja ik denk niet dat het ooit zal gebeuren."
Emily:" vast wel. komt wel goed hoor MEID !! wacht eens even gaan we morgen niet naar de Efteling?"
Amber:" ja dat klopt!! wat leuk!! we gaan toch wel naast elkaar in de bus zitten eh ?"
Emily:"natuurlijk !! maar ik moet gaan doei!"
Amber:" ja houdoe !!"
.....................................................

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu