Het liedje

206 6 0
                                    

Tov Alex
Omg eindelijk is het vakantie, ik zou het niet meer langer kunnen volhouden om Niel zo klef te zien doen met Amber. Maar nu is het vakantie dus wat ga ik nu doen? Pff ik verveel me nu al, Haha misschien kan ik wat gaan voetballen? Nah no way dat ik dat in mijn eentje ga doen. Mmm wat dan? Pff ik ga wel wat piano spelen. Ja dat ga ik doen! Ik ga gewoon mijn eigen nummer schrijven! Maar waarover dan? Oke ik pak gewoon het eerste aan wat ik denk. En dat is... Amber! Ja natuurlijk! Ik begint spontaan te grijnzen. Na een uurtje heb ik al een stukje, het is op het deuntje van she looks so perfect van 5sos: (filmpje bovenaan)

Kijk naar mij, kijk naar mij.

Ik ben je grootste fan en ik denk dat ik je goed ken.

Zo'n mooie stem en nu weet ik zeker dat jij de ware voor mij bent.

Als je negeert, huil ik, vergeet mij niet.

Tot over mijn oren smoor verliefd terwijl je mij nog nooit echt hebt gezien.
Hoe kan dat nou?
Ik ben van jou!
Ik stuur je brieven en veel chocola, alle gegevens van jou die trek ik na.
Je bent van mij en raakt mij niet kwijt.

Eeh-eeh eeh-eeh

Ik volg je overal, ga altijd met je mee.

Gluur uit de bosjes en laat je nooit alleen.

Ik heb je foto's ze hangen aan de muur.

Ooh-oh-oh

Want jij spookt in mijn hoofd rond en geeft me telkens hoop.

Staat op mijn achtergrond en op mijn kussensloop.

Je hebt geen flauw benul ervan dat ik besta, totdat je voordeur opengaat want ik bel aan.

Zo knap, het mooist van alle sterren.
Ow jij bent zo'n lekkerding mag ik je handtekening, op mijn voorhoofd, voorhoofd, voorhoofd.
Zo knap ik moest het je vertellen, ik leef in een droom ik heb je naam in een boom in een hartje, hartje, hartje.

Ik schrijf je een brief en hij gaat met een fles in de zee.

Oeh-oeh

Woorden zo lief, je bent alles maar hebt geen idee.

Zo knap het mooist van alle sterren.
Ik schrijf je naam in het zand en was nooit meer mijn hand, nee nooit meer, nooit meer.
Zo knap ik moest het je vertellen.

Aah-Ah-ow-YEAH

Ik leef in een droom ik heb je naam in een boom in een hartje, hartje, hartje.
Eeh-eh-eh-eeh-eh-eh-eeh-eh-eeeeh......

Nou dat klink best best goed, denk ik.
Misschien moet in nog ren klein dingetje veranderen?

Dan zwaait de deur open en komt mij moeder binnengelopen.

Mama:"Wauw! Schatje dat klinkt geweldig!! Heb je dat zelf geschreven? Want het is zoo mooi!!"
Alex:"Eum ja en echt waar want ik denk dat ik het wat moet veranderen.."
Mama:"NEEE!! Niet doen het is perfect zo!! Mmm ben je verliefd?" (Alex begint te blozen.)
Alex:"Ow Eem hoe kom je er zo opeens op?"
Mama:"Nou het is best wel duidelijk eh. Je bent altijd nogal afwezig en je hebt zonet een liefdes liedje geschreven. Maar het klonk ook wat triest is er iets mis dan? Is ze niet op jou ofzo of ben he te bang om het te zeggen of zijn er meer jongens op haar of of..."
Alex:"Maaam!!! Stop!"
Mama:"Schatje ik wil alleen helpen! Vertel het me nu!"
Alex:"Pff oke dan, dus ik vind Amber erg leuk maar ik denk dat ze op Niel is en hij ook op haar."
Mama:"Hoe weet je dat zo zeker?"
Alex:"Nou dat zie je duidelijk..."
Mama:"Alex ! Zo heb ik je niet opgevoed!"(Alex kijkt nogal raar naar zijn moeder want hij heeft geen idee wat ze ermee bedoelde.)
Mama:"ik bedoel dus dat ik altijd tegen je gezegt heb dat je moet vechten voor wat je wil! Dat moet je dus doen! Als je dit liedje voor haar zingt smelt ze zo voor je hoor." (Ze knipoogd naar hem.)
Alex:"Nou oke mam, maar ik durf dat echt niet!"
Mama:"Wat ! Jij durft alles komop dit dan ook wel eh!?"
Alex:"Ja oke dan ik zal het doen."
Mama:"Ja dat is mijn mannetje!" (Ze geeft hem nog een kus op zijn voorhoofd en loopt dan weer weg.)

Ja misschien moet ik het echt doen. Dan weet gelijk iedereen hoe het zit maar Damm het is vakantie. WoW wacht dat is juist goed! Als we weet op school zijn vraag ik gewoon aan de leerkracht van muziek of ik het in de klas mag doen! Jep dat wordt mijn plan maar ik moet wel hulp hebben, Mmm maar wie? Haha tuurlijk Nathan!

Hij belt Nathan op.

Nathan:"Met Nathan."
Alex:"Hey met Alex!"
Nathan:"Sow ej! Jij klinkt vrolijk! Is er iets gebeurt?"
Alex:"Nou ik heb een briljant plan."
Nathan:"Oh Oh weet je het zeker. Want de vorige keer dat je dat zei moest de brandweer komen..."
Alex:"Pff je sticht perongeluk 1 keer een brandje en het staat je voor eeuwig bij en iedereen onthoud het."
Nathan:"Duuh natuurlijk !!! Je hebt een brand gesticht je hebt zowat de halve basisschool in de fik gezet!!"
Alex:"Nou de leerkracht vroeg er zelf om. Tja ze had niet tegen mij moeten zeggen dat ik de taart in de oven moest doen eh."
Nathan:"ja tuurlijk!! Maar ik zie je zo bij je thuis en dan leg je het hele plan uit oke?"
Alex:"Haha ja oke tot zo!!"
.........................................................
Hey iedereen ! Ik wilde gewoon nog even zeggen dat als je een betere versie van het liedje wil horen je beter naar YouTube kan gaan en dan : <Zomaer mashup> kan intypen. Helaas kon ik dat filmpje niet hierop zetten want dat vindt ie blijkbaar niet! Zo stom maar oke ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden. XD

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu