Iedereen wist het. Nog even en de examens komen eraan. De leerkrachten beginnen met uitleg geven over hoe je het moet doen en op tijd beginnen. Ik wist totaal niet wat ik moest doen en wanner ik moest beginnen met leren en zelfs wat ik moet leren. Om daar nog ren schepje bovenop te doen begon mijn moeder ook nog aan mijn hoofd te zeiken dat ik het goed moet doen anders zwaait er wat.
Amber:"oke oke mam ik snap het wel. Stop maar!!"
Mam:"Wat jij spreekt mij tegen hoe durf je!!"
Amber:"maar zo bedoel ik het niet. Sorry 😞."
Mam:" jaja dat zal wel ga nu mar leren."
Amber:" oke mamie."
Pfffff het is zo saai ik zit al uren te leren maar ik heb het gevoel dat ik niks leer. Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent.
Oke de eerste de aller eerste dag van de eerste examen van mijn hele leven. Oke keep calm. De leerkracht zegt dat de klas in aparte groepen zijn verdeeld en dat de ene helft naar lokaal 356 moest gaan en de andere naar lokaal 278.
Leerkracht:"oke dus alle nummer tot nummer 10 gaan naar naar lokaal 356 en de rest naar 278."
Ambers zei tegen Emily:" mooi dat is de andere kant van het gebouw. maar je hebt wel geluk je zit in het zelfde lokaal als Nathan. jammer dat ik Alex een week niet zie."
Emily:" ja geweldig eh!!!! ( zei ze iets TE enthousiast )"
Amber:" hahaha !! Laten we maar gaan."
Emily:"okeeee !!"
We hadden geen idee waar we heen moesten maar we wisten dat als we Nathan volgden dat we wel goed zouden zitten. we stonden voor het lokaal en er kwam een leerkracht die de deur opende. Helaas wat we niet wisten dat we met tweedejaars zaten en er zat dan nog wel een bekende bij. Omg Dana ze is zo'n bitch. Ze denkt dat ze beter is dan iedereen en alles. Gelukkig moesten we er niet naast zitten.
Gelukkig de dag zit er weer op en we kunnen naar huis natuurlijk moesten we eerst nog een paar minuten tegen elkaar lopen zeiken hoe moeilijk het examen Latijn was, maar daarna verliep alles vlot.
....................................
JE LEEST
Hopeloos verliefd
عاطفيةHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.