Emily's verjaardag

258 13 0
                                    

Tov Amber
Jeej! Vandaag is de dag dat Emily jarig is. Dammm wat moet ik haar geven? Ach.. wacht eens even ik heb een idee!! Ik geef een surprise party!!!! Ik wapp gelijk een paar mensen of ze mee willen doen:
/suprise party Emily/
Amber:"Hey voor Emily's verjaardag wil ik een suprise party organiseren doen jullie mee?"
Marel:"Ja tuurlijk !!"
Marte:"Jep ik doe mee!"
Ellien:"Nou ik weet niet hoor..."
Amber:"Ellien je doet gewoon mee. Dat weet ik zeker!"
Ellien:"Haha oke dan je hebt me door!"
Amber:"Oke nu dat iedereen zowat meedoet hebben we iemand nodig die haar ergens meesmokkelt.... maar wie?"
Marte:"Kun jij dat niet doen Amber?"
Amber:"Mmmm miss beter van niet want dan gaat ze vast iets vermoeden. Ik heb het we vragen Nathan!!"
Ellien:"Ja goed idee!!"
(Amber voegt Nathan toe aan het gesprek)
Amber:"Hey Nathan we willens en suprise party regelen voor Emily maar jij moet haar meesmokkelen ergens heen en op ons signaal moet je haar terug meenemen naar haar huis en daar zitten wij klaar. Doe je mee ? Plzzz?"
Nathan:"Mmm ik weet niet hoor..."
Amber:"Ik doe alles voor je!"
Nathan:"Oke ik doe mee als Alex ook mee mag."
Amber:"Mmm kweeni hoor.... Tuurlijk mag ie meedoen! We kunnen gerust wat extra handen gebruiken!"
Nathan:"Yes ik voeg hem wel even toe aan het gesprek."
(Nathan voegt Alex toe)
Alex:"Hey iedereen!"
Amber:"Hey doe je mee met er suprise party voor Emily?"
Alex:"Tuurlijk doe ik mee!"
Amber:"Yes! Oke zie ik je dan na school bij Emily thuis?"
Alex:"Ja is goed!"
Marte:"Wij ook?"
Marel:"Ja en wij?"
Amber:"Ja natuurlijk jullie ook!!"
Ellien:"We dachten al dat je ons vergeten was!"
Marte:"Of ons vervangen had voor Alex!"
Amber:"Tuurlijk niet!!! Haha !!"
Alex:"Haha!!"
Amber:"Dus Nathan jij gaat met haar ergens heen en dan gaan wij ondertussen naar haar huis en versieren alles."
Nathan:"Oke ik ga wel met haar winkelen."
Amber:"Is goed zie ik iedereen dan over een uurtje bij Emily's huis?"
Ellien:"Mij zie je."
Marte:"Ja ik zal er zijn!"
Marel:"Ja zie je daar!"
Amber:"Weet iemand of Jade al online is want zij moet ook komen!"
Ellien:"wacht ik stuur wel even..."
(3 min. later)
Jade:"Ja ben er!"
Amber:"En kan je komen?"
Jade:"Ja ik ga ff vragen... Ja ik kan komen!"
Amber:"Yes oke!! Zie jullie daar!!"

Ik wil net mijn mobiel wegleggen als ik weer een epje krijg.
/Alex/
Alex:"Wat lief dat je zoiets regelt!"
Amber:"Nou bedankt! Ze is mijn BFF dusja dan moet he wel zoiets doen."
Alex:"Haha ja dat klopt."

Ik twijfel of ik dit moet sturen maar... ach ja... wat maakt het ook uit. Ik doe het gewoon.

/Alex/
Amber:"Wil je miss wat vroeger komen dan kan je miss eerst mee naar mijn huis."
Alex:"Ja lijkt me leuk!"
Amber:"Zie ik je dan zo?"
Alex:"Ja ik kom er meteen aan!"

Tov Alex
Omg niet te geloven dat ik naar Amber's huis ga! Ik wou eerst alleen met haar praten maar ik ben echt super blij dat ze dat vroeg! Haha toen ik dat berichtje kreeg deed ik zonder dat ik er over nadacht mijn schoenen al aan. Ik had mijn schoenen dus aangedaan en ik wou net baar buiten lopen doen ik me ineens bedacht dat ik misschien nog iets mee zou moeten nemen.... Ja dat doe ik! Ik neem gewoon een pak chips mee. Ik ga naar de deur en ik pak mijn fiets en ik ga naar Amber.

Tov Nathan
Wat lief van Amber dat ze zoiets doet! Ik hoop maar dat alles lukt anders is het vest wel lullig... Aah joh het komt wel goed! Ik moet Emily naar eens appen. WoW wacht eens even... ik kan beter eerst alvast naar haar huis gaan dan kan ze geen nee zeggen.... Ik sta daar voor haar huis en stuur dan een sms.

/Emily/
Nathan:"Hey schatje!"
Emily:"Hey schat!"
Nathan:"Heb je zin om te gaan shoppen met mij?"
Emily:"Ja leuk! Maar ik moet eerst nog even eten dus zie ik he over een uurtje?"
Nathan:"Nee!"
Emily:"Wat waarom niet?"
Nathan:"Eem ik sta al voor je huis. We kunnen daar wel wat eten. Lekker romantisch."
Emily:"Oke haha ik kom."

Tov Emily
Wat is dit een vreemde dag zeg is iedereen mijn verjaardag vergeten ofzo ik heb nog geen een berichtje gekregen?! Ach ik heb nu toch een romantisch middagje met mijn vriendje. Wou wat is dat toch geweldig om te zeggen! Ik stap dus bij Nathan in de auto maar eerst begroet ik zijn moeder, ze is zoo aardig. We rijden naar het winkelcentrum en als we er aangekomen zijn, we zeggen gedag tegen zijn moeder. Pff ik heb zo'n honger. Net toen ik dat dacht zegt hij:"Ik zie dat je honger hebt waar wil je eten?"
Emily:"Mmm misschien bij... Ow hier ziet het er wel lekker uit!"
Nathan:"Oke schat dan gaan we hier eten!"
Na dat we allebei een heerlijk (maar dan ook echt heerlijk) broodje hebben gegeten gaan we naar de New Yorker en nog een paar winkeltjes. Het is echt super gezellig maar af en toe lijkt Nathan zo afwezig en hij checkt continu zijn gsm. Mmm wel wat raar maar oke ik laat het lopen ik en gewoon te happy!

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu