Tov Amber
Ooh jammer dat het weekend nu al over is en dat het al maandag is! Het gaat toch veel te snel! Maar oke ik moet nu snel naar de bus anders ben ik te laat. Dus ik doe zo snel ik kan mijn schoenen aan en mijn jas en ik spring op mijn fiets. Nogal uitgeput van het spurten kom ik bij de bushalte aan waar de bus eigenlijk net de hoek omkomt dus ik doe zo snel ik kan mijn fiets opslot en ren naar de bus. Ow gelukkig Emily houdt de deur open. als we eindelijk zijn ingestapt gaan we ergens zitten. Even was het stil maar dat komt omdat er nogal veel mensen in de bus stonden. Daarna hadden we een beetje een vreemd gesprek.
Emily:"Dus heb jij latijn goed gestudeerd? En heb je dat nieuwe liedje al gehoord?"
Amber:"Ik hoop het en Haha welk liedje?"
Emily:"Nuja dat ene... O.m.g. is dat Stef? Die is lelijk geworden ik snap niet dat ik hem ooit leuk heb gevonden niet normaal!"
Amber:"Haha valt toch wel mee?"
Emily:"Valt wel mee?! Zie hem nu!"
Amber:"Haha kopop Emily hij is niet zo erg veel verandert hoor!"
Emily:"Ah komt door Nathan hij is gewoon veel te knap! En nu vindt ik iedereen lelijk!"
Amber:"Ja ja dat zal het wel zijn! Ow dus je vindt Alex ook lelijk?"
Emily:"Jep!"
Amber:"Haha je liegt!"
Emily:"Oke je hebt me! Maar ja hij is toch al voor jou!"
Amber:"Haha echt niet ik heb het je al zo vaak gezegd dat hij me niet leuk vindt!"
Ineens remt de buschauffeur hard en Amber glijdt uit haar stoel en ligt nu op de grond.
Amber:"Jezus! Wat is dit wie remt er nu zo hard?!"
Emily:"Hahaha je je viel zo uit die stoel hahaha het is zo grappig Haha!!!"
Amber:"Nou zo grappig vind ik het niet hoor! Help me nu even omhoog!"
Emily:"Haha oke dan!"
Emily ligt nog steeds in een deuk maar helpt Amber toch omhoog.
Amber:"Haha!! Omg ik heb er vast als een idioot uitgezien toen ik uit die stoel gleed!"
Emily:"Ja nogal haha."Na een paar minuten komen we aan op school.
We stappen uit en als we het gebouw binnenlopen komen we voorbij het groepje met jongens van onze klas. Als Nathan Emily ziet komt hij met Alex naar ons toegelopen.
Nathan:"Heey schat! Hoe gaat het?"
Emily:"Hey! Goed hoor!"
(Ze geeft hem een kus)
Alex en Amber staan er een beetje ongemakkelijk omdat.. nou zeg nu zelf wat zou jij doen als je beste vriendin staat te kussen met een jongen en zijn beste vriend staat er ook maar.... Nou hij moest eens weten hoe leuk ik hem vind. Of misschien is het beter dat hij het niet weet ik weet het niet...Tov Alex
Pff Nathan is zo bezig met Emily dat ik hier nu sta met Amber... Nou oke ik vind het niet erg ofzo maar het is zo gênant! Moet ik nu iets zeggen? Ik schrik op uit mijn gedachten door iemand die tegen mij aan botst en het is Sven. Waarom deed hij dat? Damm natuurlijk ik zat weg te dromen bij Amber! Nou zo erg is het niet want zij staat ook weg te dromen denk ik.. Ja volgens mij wel. Damm wat zou ik nu graag willen weten waar ze aan denkt..
Ineens schrikt ze wakker. Zou ik een gesprek moeten beginnen? Weet je wat, ik doe het gewoon het maakt mij niet meer uit of ik nu voorschut ga staan. Ik doe het gewoon!Alex:"Hoe gaat het met je?"
Amber:"Nou het gaat erg goed hoor. Hoe gaat het met jou?"
Alex:"Haha met mij gaat het ook wel goed! Het was trouwens een leuk feestje. Erg lief van je dat je zoiets doet voor je beste vriendin."
Amber:"Haha nou bedankt en ik vond het ook erg leuk."
Alex:"Trouwens dat is niet het enige dat ik leuk vind. Ik vind...."
Sven:"Heey! Hoe gaat het met jullie is het gezellig hier?"
Amber:"Hey! Ja hoor best wel."
(Alex mompeld wat van gast wil ik het net vertellen aan haar dan kom jij er tussen, maar niemand had dat gehoord)
Amber:"Ow Alex moest jij nog iets zeggen?"
Alex:"Nou.."
Sven:"Ow daar gaat de bel gaan jullie mee?"(en Sven pakt Amber's arm en Alex arm en neemt ze mee)In de klas.
Tov Alex
Het is het eerste lesuur en dat is Latijn. Om het nog even erger te maken hebben we een grote herhalingstoest van wel 3 thema's. Pff gelukkig heb ik goed gestudeerd!
(We krijgen de toets)
Dafuq is dit nou weer! Wanneer hebben we dot woordje geleerd?! Oohnee dan maar gokken. Yes dat volgende weet ik wel.
Dat gaat zo 50 min. tot uiteindelijk de bel gaat en het volgende lesuur begint.
Ik zit naast Nathan en gelukkig kan ik zo de tijd doden tot da leerkracht er is.
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomanceHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.