(De volgende dag)
Tov Amber
Het is weer middag en omdat Emily en Nathan net samen zijn zitten ze nogal klef te doen en ik ze niet wil storen ga ik met Ellien het bos in om wat te wandelen. We rodelen een beetje over leerkrachten en we praten een beetje over muziek toen plots... Ik botste super hard tegen Alex aan en hij viel op mij. Daar lagen we dan op de grond ik vanonder en hij op mij. "Hey." zei hij nog verlegen. We staarden elkaar even aan tot dat Ellien ons onderbrak.
Ellien:"HEY DUDE GA IS VAN AMBER AF!!!"
Alex:"WoW rustig Ellien!"
Ellien:"hoe kan ik nu rustig zijn jij ligt op mijn vriendin!!!"
(Uiteindelijk gaat Alex van Amber af)
Alex:"Eem srry ik keek niet zo goed uit waar ik rende en..."(hij bloosde)
Amber:"haha tis oke ik leef nog hoor."(zei ze ook al blozend)
Ellien:"kijk de volgende keer wel uit je doppen!!"
Amber:"Ellien het is goed doe maar rustig."
Ellien:"ja ja oke ik doe al rustig!"
Tov Alex
Goed ik zie dat Amber heet bos is ingegaan. Yes nu kan ik mijn kans slaan om haar 'toevallig' tegen te komen. Shit ik word achtervolgd door Niel en Sven. Damm nu moet ik rennen. BAM en ineen lig ik op Amber. "Hey" zei ik nog even heel verlegen. Gelukkig ze kan erom lachen. We keken elkaar in de ogen. Damm ze heeft mooie ogen!
Tov Ellien
We liepen gezellig door het bos en ineens komt Alex aanrennen als een gek en botst dan nog tegen Amber aan ook. Ik dagt even dat ik hem ging vermoorden maar Amber zei dat het goed was dus...ja... ik hield me maar in.
Ellien:"omg hij is zoo lomp! Hahaha!! Als je niet beter wist zou je denken dat ie het expres deed!"
Amber:"eeh...ja..haha.."
Ellien:"oke waarom doe je zo verlegen en lach je ongemakkelijk?"
Amber:"eem..."
Ellien:"omg nee!! Nee !! Je bent verliefd op hem !!"
Amber:"Ellien niet zo hard!!"
Ellien:"Aah wat schattig wat ben lief!!"
Amber:"nou bedankt."(zei ze blozend)
Ellien:"hey jij denkt toch niet dat ie 'perongeluk' tegen je aanliep?! Dat was zowisow expres zodat ie je kon kussen!"
Amber:"nee vast niet hij is niet eens op mij!"
Ellien:"nou luister een naar tante Ellien Hij is verliefd op je en niet zo'n beetje ook!!"
Amber:"eeeh...." (ze begint nu zo rood als een tomaat te worden)
Ellien:"nou komop we moeten naar de klas ik zou proberen te stoppen met blozen!!"
Amber:"oohnee valt het echt zo op?"
..................................................
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomansaHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.