Van plaats verwisselen

171 9 0
                                    

Tov Alex
Omg sportdag was GEWELDIG vooral alles samen met Amber het was echt leuk! Maar nu weer een nieuwe schooldag... jeej weer naar school! (Sarcasme alarm!) Fietsen... Dus ik fiets naar school en als ik daar aankom zie ik dat de bussen er nog niet zijn Damm.. ik wou Amber zien.. oke oke Alex het komt wel goed ze komt wel en wees blij het is het derde semester en we gaan van plaats verwisselen! Ik ga bij de rest van de jongens staan.
Alex:"Hey."
Max:"Hey!"
Nathan:"Hey!"
Niel:"Hey!"
Sven:"Hey!"
Alex:"oke ik begrijp het iedereen zegt Hey."
Sven:"klopt het wat ik heb gehoord over Amber?"
Alex:"nou ligt eraan wat heb je gehoord haha."
Sven:"nou jullie hadden nogal jullie momentjes.."
Alex:"Uuhm nuja ik denk het.."
Sven:"Ooh wat lief." (En iemand vertelde een heel verhaal maar ik was niet aan het luisteren omdat Amber binnen komt. Wou ze ziet er fantastisch uit vandaag!!)
Nathan:"Alex? AALEX !!!"
(En hij zwaait zijn handen voor Alex gezicht. Alex schrikt wakker.)
Alex:"Ja ik ben er hoor."
Sven:"Oke gelukkig!! Je was afgeleid eh!" (Zegt hij met een knipoog.)
Alex:"ja oke dat was ik.."
Sven:"hahaha ik wist het!"

Dan gaat de bel en iedereen moet naar boven, we volgen de leerkracht en dan moeten we eerst op onze oude plaatsen gaan zitten dan zit ik achteraan naast Nathan en voor ons Emily en Amber. Oohnee !!! Ik wil Amber niet verlaten !!!! Ik moet dicht bij haar zitten anders sterf ik!!!! Oke oke... nu overdrijf ik een beetje....
Leerkracht:"oke we gaan het een beetje anders doen omdat het toch het derde trimester is gaan we twee banken aan elkaar zetten dus rij twee iedereen schuift tegen rij een aan. Ga dan allemaal achteraan staan."

Dus iedereen gaat vanachter staan en de leekracht begint de plaatsten aan te duiden. Na een minuutje ben ik alleen nog over met Amber, Niel en Nathan. We mogen samen op de achterste bank gaan zitten, helaas moet ik in de hoek gaan zitten tegen de muur aan naast mij moet Niel komen zitten daarnaast Amber en dan Nathan. Damm waarom moet Amber nu daar gaan zitten! Stomme leerkracht!

Niel:"Ow wat leuk nu zit ik naast jou en Amber!"
Alex:"Ja leuk..."
Nathan:"muhaha jij overleeft dit biet Amber zo tussen de jongens!"
Amber:"Oohnee wat nu?"
Niel:"Jep gaat niet goed komen als je tussen mij en Nathan zit!" (Dan pakt Alex Amber vast en hij slaat zijn armen beschermend om haar heen.)
Alex:"ik bescherm je wel!!"
Amber:"Ow gelukkig!"
Leerkracht:"Alex laat Amber los en ga allemaal zitten."
Alex:"Pff oke dan."

Na dit lange lesuur is het Nederlands en moeten we veel dingen markeren en dan moeten we een oefening samen maken.
Amber:"Nathan luister naar me het is een uitdrukking!"
Nathan:"Nee Amber het is een spreekwoord!"
Niel:"Amber Nathan heeft gelijk!"
Nathan:"dankje Niel! Zie je Amber! en Alex wat denk jij?"
Alex:"Ik denk dat Amber gelijk heeft."
Nathan:"wat nee hoe durf je?!"
Amber:"Ha twee tegen twee!!"
Leerkracht:"oke we gaan verbeteren. Het antwoord is spreekwoord."
Nathan:"yes yes ik wist het!!! Je hebt ongelijk Amber BAM !!" (Dat schreeuwt hij door de hele klas heen.)
Leerkracht:"ik zou jullie maar voortaan stil houden want jullie maken nogal veel lawaai!!! En dat tolereer ik niet !!!"
(Alle vier moesten hun lach inhouden.)
Bij de volgende oefening gebeurt precies hetzelfde als de eerste keer Amber en Nathan zijn het oneens en Niel en Alex komen ertussen, maar nu begint Niel Amber te porren en dan helpt Nathan nog mee.
Leerkracht:"Wees nu een stil! De volgende keer dat ik hier binnenkom wil ik een van jullie vanachter zien zitten alleen op een bank!!!"
(Ze was zo boos dat ze rood werd terwijl ze naar ons zat te schreeuwen.)

Dan gaat de bel. Het is pauze en als ze beneden zijn pak ik Nathan even appart.
Alex:"Dude Niel zat Amber te porren hoe durft ie!!!!!!!!"
Nathan:"rustig rustig hij versiert hij niet ofzo."
Alex:"Ja dus wel, Damm waarom moet hij naast haar zitten."
Nathan:"tja niks aan te doen..."
Alex:"Pff..."

De bel gaat en het volgende lesuur begint.
........................................................

Hopeloos verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu