Daar zitten we dan voor de bank waar onze waar onze crushen zitten: Alex en Nathan.
Nathan:"hey wat doen jullie?"
Emily:"een oefening maken duuh!"
Nathan:"oke zijn jullie nu klaar?"
Emily:"nee!"
Nathan:"en nu?"
Emily:"NEE!"
Nathan:"haha irriteer ik je nu?"
Emily:"eeh ja nogal!!"
Amber:"eeh Emily?"
Emily:"WAT!?"
Amber:"WoW rustig ik wou alleen vertellen dan ik de oefening al heb afgemaakt toen jij aan het praten was!"
Alex:"ja en Nathan wij waren ook niet klaar ik heb hier alles moeten doen!"
Nathan en Emily:"ow!"
We schoten alle vier in de lach en we kregen een opmerking van de leerkracht.
Leerkracht:"moeten jullie nou zoveel praten? waarom volgen jullie de les niet gewoon?"
Amber:"maar we hadden een belangrijke vraag."
Leerkracht:"klopt dat?"
Alex, Nathan en Emily:"ja ja dat klopt egt wel!"
Leerkracht:"hmm oke dan en wat was die vraag dan?"
Amber:"nou ik vroeg dus waarom dat de uitkomst van die vergelijking met een - is en niet met een +."
Leerkracht:"ow oke dan wil je nog dat ik het uitleg?"
Amber:"nee hoor ik begrijp het nu helemaal."
Toen ging de bel dat de les voorbij was en dat het tweede uur begon. De leerkracht gaat de klas uit en niet snel erna begint iedereen te praten.
Alex:"hoe kom je erop?"
Emily:"ja hoe heb je zo snel een vraag kunnen maken over wiskunde!?"
Amber:"haha ik had al een back-up plan gemaakt want ik zag haar al kijken heel de les."
Alex:"geweldig!!"
(Amber maakt een buiging en botste toen ze wou gaan zitten tegen de stoel aan)
Amber:"JEZUS wie legt er hier nu een stoel neer!"
Alex:"ik zou de school gaan aanklagen."
Nathan:"jep kom laten we naar de directeur gaan."
Emily:"haha jij durft vast niet de deur uit te lopen!"
Nathan:"ow jawel hoor!!"
Emily:"das dan een weddenschap al ik win dan krijg ik een hotdog van je 's middags en als jij wint dan eeh.."
Nathan:"dan moet jij me een kus op de wang geven!"
Emily:"deal!!"
Nathan loopt de klas uit en botst keihard tegen de leerkracht die naar binnen wil lopen.
Leerkracht:"Eem Nathan waar ga jij heen?"
Nathan:"eeh eeh ik moest even gaan plassen."
Leerkracht:"kun je niet nog even wachten tot het pauze is."
Nathan:"eeh ja tuurlijk."
Leerkracht:"ga nou maar zitten!"
(Nathan loopt naar zijn plaats en gaat zitten hij bloost)
(Fluisterend) zegt Nathan:"he Emily vanmiddag krijg ik mijn kusje he."
Emily:"tja een deal is een deal."
Amber en Alex kijken naar Nathan en Emily die zaten te blozen en al 3 min. elkaar diep in de ogen keken.
Amber:"wat zijn ze toch schattig samen."
Alex:"ja egt wel zoo lief."
Na 50 lange minuten van les is de middag aangebroken.
Tov Emily
Omg dit word zo geweldig ik mag Nathan kussen maar ik moet cool blijven. Ineens word ik wakkergeschud uit mijn gedachten het is Amber.
Amber:"Hallooow aarde aan Emily joehoe leef je nog?"
Emily:"omg Amber je laat me schrikken."(ze begint te blozen)
Amber:"WoW je gaat Nathan kussen!! Ben je nou niet suuuper zenuwachtig?"
Emily:"Eem ja eigenlijk wel omg ik wil het niet doen waar iedereen bijstaat."
Amber:"ik heb een idee smokkel hem het bos in."
Emily:"Goed idee dat doe ik!!"
Tov Nathan
Yes!!!!! Emily gaat me kussen ik ben zo goed!!! Zonder dat ik het doorhad stond ik te dansen en Alex keek me nogal raar aan.
Alex:"dude wat de heck doe je?"
Nathan:"Eem ik eeh."(en hij wordt zo rood als en tomaat)
Alex:"je bent wel heel vrolijk?!?!"
Nathan:"oke je hebt gelijk ik ga zo gekust worden door Emily omg mijn hart geet tekeer!"
Alex:"rustig het komt wel goed!"
Nathan:"tanks gast je bent een goede vriend!"Iedereen gaat naar buiten en Emily trekt Nathan mee naar het bos alleen wat ze niet weten is dat Alex en Amber ze volgen.
Alex:"kijk daar staan ze."
Amber:"ja ik zie het!"
Ze zaten verschuild achter een struik en uit het niets pakt Alex Amber's hand vast.
Het was egt de perfecte dag en de perfecte plek het licht scheen mooi op hun en er dwarrelden allemaal blaadjes naar beneden als je niet beter wist zou het lijken of dit een romantische film was.
Tov Nathan
Omg gaat het nu gebeuren ik kan het niet geloven.
Tov Emily
Oke ik ga het nu doen ik kan het niet geloven.
Emily leunt naar voor en ......
.....................................
JE LEEST
Hopeloos verliefd
RomanceHet gaat erover dat een meisje (Amber) super verliefd is op een jongen (Alex) maar of dat wederzijds,of ze het ook gaat vertellen aan hem of is er toch een andere jongen die haar hart zal stelen? Nou dat lees je allemaal in dit verhaal.