Çiçekçi teyze malmisin?

14.9K 791 169
                                    

Içeri de annem ile Melek teyze vardı. Ikisi birden 'hoşgeldin' deyince korktum.

''Hosbuldum.'' Dedim ve odama çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağı indim ve annemlerin yanına gittim.

''Durucum eğer bugün müsaitsen Mert'le gezmek istermisin dicektim.'' Dedi Melek teyze.

''Tabiki.'' Dedim.

''Tamam onu ara konusun.'' Dedi.

''Tamam.'' Dedim ve telefonumu alıp balkona çıktım. Onu aradım. Açtı.

''Alo Mert balkona çık bay.'' Dedim. Kapadım. Kontürum bitiyor aq.

''Efendim Duru?'' Dedi.

''Şey annelerimiz dediki 'bugün biraz dolaşın.' ee sende şey dolaşmak istermisin?'' Neden böyle heyecanlı konuştum kı?

''Heycanlama.'' Dedi gözkırptı. Aha sictik. Aha yanaklarım kızarıyor. Aha ya.

''Utanma salak kız. Tamam hazırlan 10 dakika sonra kapının önünde ol.'' Dedi ve gülerek içeri girdi. Uff slk sy s. Taam vurmayın.

Hemen yukarı çıkıp üstünde obey yazan bol tişört altımada kot şort giydim. Saçlarımı salip aşağı indim.

''Anne ben kaçar bay.'' Dedim ve annemin bana uzattığı 40tl yı aldım ve çıktım. Mertte dışarıdaydı.

''Hadi gidelim.'' Dedi. Yürümeye başladık.

☆☆☆☆

Sinema ya gelmiştik. Korku filmine girmeye karar verip en arkanin bi önüne bilet aldık. Yerlerimize geçtik. Mert anlina vurup bana 1 dakika israti yapıp çıkışa koştu.

5 dakika sonra Mert elinde 2 kola ve 2 büyük boy patlamış mısırlı geldi birini bana verdi teşekkür ettim.

Film başladı. Ilk başları hiç korkunç değildi. Ortalara yaklaştığımızda biraz ürpermistim. Biraz geçtikten sonra bir karı çıktı bir çığlık attı. O attı, ben attım, o attı, ben attım.

Birden sıcacık bişey elimi kavradı. Bu Mert'ın eliydi.

''Iyimisin? Korktunmu?'' Dedi.

''Evet, biraz.'' Dedim. Elimi çektim. Yanaklarım kızarmıştı. Başımı öne eğdim.

''Salak kız benden hala utanıyorsun!'' Dedi sessizce güldü.

Bişey demedim.

Film biter bitmez salondan çıkmıştım çünkü bayağı korkmuştum. Mertte arkamdan.

''Eee şimdi napicaz?'' Dedim.

''Açmisin?'' Dedi.

''Hayır sen?''

''Hayır.. Gel dolsalim sonra deniz kenarına.''

''Peki.'' Dedim.

☆☆☆

3 saatlik dolaşmadan sonra bacaklarım benden istemsiz yürüyordu. Sonunda deniz kenarına vardığımızda kendimi taşın üstüne attım.

''Yoruldun mu?'' Dedi gülerek.

''Evet.'' Dedim derin nefesler alarak. Sonra yanıma oturdu. Biraz sessizlikten sonra yanımıza yaşlı gül satan bi kadın yaklaştı.

''Iyi akşamlar gençler siz ne tatlı bi çiftsiniz. Al evladım bu gülü benden olsun kız arkadaşına ver.''dedi.

Biz aynı anda.

''Biz mı ? Sevgilimi ? Ahaha.'' Dedik.

''Of al yavrum uzatma hadi iyi akşamlar çocuklar.'' Dedi ve çekip gitti.

''Hadi al kadın sana vermemi istedi.'' Dedi gülerek. Bende aldım.

''Hadi eve gidelim.'' Dedim ve ayağı kalkıp yürümeye basladik. Ayaklarım bi sağ bi sola gidiyordu. Cidden çok yorulmuştum.

''Sen iyimisin?'' Dedi gülerek.

''Hı şey evet.'' Dedim. Arkamdan geliyordu 'of' çekti gülmeye devam ediyordu. Birden havalandım.

''Napiyorsun?!'' Dedim.

''Of Duru çok yoruldun bırak taşıyım.'' Dedi.

''Tamam.'' Dedim.

☆☆☆

15 dakika sonra Mert'ın cidden yorulduğunu farkettim.

''Mert bırak ben yürürum.'' Dedim.

''Yok -nefes alır- ben taşırım.'' Dedi.

''Off.'' Dedim ve kucağından indim.

''Yürü.'' Diye devam ettim. Ve gülmeye başladım. Eve vardığımızda ona teşekkür edip eve girdim. En rahat pijamalarimi giyip yatağıma yattım. Ve rüyalara daldım.

⊙⊙⊙⊙

Sa ben geldim. Kısa oldu ama morelim bozuk. Neyse bay.

Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin