Selamın hello. Gençlik artık bölümler geç geliyor bilyorum. Böyle olmak zorunda. 2 hikayedede ilham gelmiyo artık bu bölümlerle idare edin bdjhdhd iyi okumalar hxnsbevdb
●○●○●○
Sabah erkenden kalktık. Bugün okul vardı. Mertler her sabah kahvaltı olarak bize gelceklerdi. Çünkü becereksiz arkadaşlarım yemek yapmayı bilmiyor. Akşamda yemek yemek için bize gelceklerdi. Ben olsam üşenirdim.
Tamam evleri tam yanımızda ama yinede üşenirdim.
Hızlıca Burcuyu uyandırdım. Üstümüzü giyinip aşağı indik. Kapı çalınca Mertlerin geldiğini anladım. Burcu kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Bende kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtım Mert ve Rüzgar hışımla içeri girip kapıyı kapadı.
"Apartman buz gibi. Acaba dışarısı nasıldır?" dedi Rüzgar. Hızla pencereye yöneldim. Hava rüzgarlıydı.
"Rüzgar hava rüzgarlı." dedim sonra güldüm.
"Okey." dedi.
"Tavla!" diye bağırdı Burcu aniden. Hızla telefonumdan acıkllı müzik açtım. Ben, Mert ve Rüzgar efkarlanmaya başladık.
"Of bi espiri yaptık ya abarttınız." dedi Burcu atarlı ergenler gibi. Ve bize küsmüş gibi yaptı. Rüzgar ama atladı.
"Özür dilerim ya kızma." dedi. Oha oha oha.
"Yavşama Rüzgar." dedi Mert. Helal len Mert.
"Ne yavşaması be. Kız üzülüyor burda." dedi ve Merte ölümcül bakışlarını attı. Burcuya baktığımda bu durumdan memnun oldugunu gördüm. Hızla burcunun yanına gidip ona yardım ettim. Burcunun suratına baktığımda gülümsüyordu.
"Öhöm öhöm." yaptım Burcuya. Bana baktı ve sırıtması iyice yayıldı.
Kahvaltı lık ları masaya dizip oturduk ve yemeye başladık. Hepimiz yedikten sonra hızlıca bılaşıkları yıkayıp evden cıktık. Saate baktıgımda 06:47'di. Yarım saat sonra okul başlıcak. O değilde neden sabahcıyız biz. Tam gün olsa keşke.
Yolda hızlı hızlı yürüyorduk. Okula vardığımızda benle Burcu hızla müdürün odasına gittik. Kapıyı 3 kez çalıp 'gir' sesini duyup hemen içeri girdik.
"Efendım kızlar?" dedi müdür.
"Hocam şey ben Burcu Işık. Okulunuza kayıt yaptırmaya geldim." dedi Burcu.
"Tamam canım. Gelin oturun kızlar. Burcucum sende bana bilgilerini ver." dedi hoca. O değilde neden beni derse yollamadı? Bunda bi iş var ama neyse.
İşimiz bittiğinde tam gidiyorduk ki hoca bizi durdurdu.
"Durucum, Burcu senın sınıfında. Ha bu arada ona okulu gezir." dedi Hoca. Biliyordum. Bunda bi iş oldugunu.
"Tamam hocam." Diyip çıktık. Hızla kendi sınıfıma çıkıp hocaya söyledim. Hoca 'tamam' deyince Burcuyu koluma takıp hızla her yeri gösterdim.
Burcu okulu çok begenmisti.
Hızla sınıfa çıktık ben yerime geçtim. Burcuysa öğretmene bişeyler fisildiyordu.
Hızla tahtanin ortasına geçip kendini tanıttı sonra yanıma gelip oturdu. Kulağıma yaklaşıp fisildadi.
"Sınıfın ne kadarda sakin, uslu."
"Hayır. Bu hocadan korkuyorlar. Birazdan gör sen onları. " dedim.
"Tamam." Dedi. Ve dersi dinlemeye başladık. Zil çalınca hızla kızlar tuvaletine girdik. Daha doğrusu girmicektik ama ben onu cekistirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Çocuğu
HumorTam sonunu okucakken biri bana çarptı ve kağıt yere düştü. Neyseki hava rüzgârlı değil. Kağıdı yerden alıp bana çarpana dönüp bağırmaya başladim. ''Hey önüne baksana körmüsün?'' ''Sen bence önüne bakmalısın. Kafanı biraz kaldırıp etrafa bak. Bücür.'...