Yeni Okula Kayıt.

22.5K 903 129
                                    

Selamlar ben geldim nasılsınız genjjjler neyse okuyun ya ben bölmeyim :Dd  ha bu arada multimedya Rüzgar

''Tamam anne. Hıhı. Tamam bayy.'' Dedim ve telefonu kapattım. Ne mı oldu? Bugün Mert ile beni yeni okuluma kayıt ettircez olan bu. Neden onunla ? diye sorarsanız. Çünkü ben okulu bilmiyorum ve onla ayni okula gidiyormuşuz. Annem de durmadan arıyor sinir ediyor.

''Duru, Duru.'' Mert elini yüzümün önünde sallayıp adımı sayıklıyor.

''E-efenim?'' Dedim.

''Diyorum ki senin sınıfın 10-H. Benle ayni sınıfta değilsin. Ama benim sınıfım 10-F. Sınıflarımız karşı karşıya.'' Dedi.

''Ah tamam. Peki ne zaman başlıcaz?'' Dedim.

''Yarın.'' Dedi.

''Tamam. Hadi burda işimiz bittiyse eve gidelim.'' Dedim.

''Peki.'' Dedi ve önden önden yürümeye başladı. O niye önden yürüyor? Allah Allah. Ben yürücem. Adımlarımı hızlandırıp onun önüne geçtim. O da bu durumu anlamış olacak ki o da adımlarını hızlandırıp önüme geçti. Bense koşmaya başladım. O da koşmaya başladı. O hızlaninca olduğum yerde durdum ve ona cerme çaktım. Yere yapışınca anırmaya başladım.

''Puahahahahahaha!!!'' Yoldan geçen herkes bize bakıyordu. Mert bi anda yerden kalkıp beni kovalamaya başladı.

''Mert tamam dur. Özür dilerim.'' Dedim.

''Özürün kabul edilmemiştir.'' Dedi. En sonunda siteye yaklaştığımızda hızımı arttırdım ve içeri girdim. Hemen asansöre bindim. Neyseki en alttaydi. Mert tam asansöre bitecekti ki kapı kapandı. Bağırdığını duyabiliyordum. Bense tekrar anirdim.

''Puahahahahahaha!!!''

Asansörden iner inmez eve koştum ve kapıyı kapatıp tekrar anırmaya başladım.

''Puhhahahah puuuuuuuuu-hahahahahah.'' Annem birden terliği kafama geçirince kahkahalarım arttı.

''Kızım sen malmısın? Neden gülüyorsun?'' Dedi.

''Anne be-'' sözümü tamamlayamadan zil çaldı. Kesin Mert gelmiştir.

''Anne ben kaçar.'' Diyip. Odama koştum. Annemde Allahtan sabır dileyip kapıyı açtı. 5 dk sonra kapı kapanma sesi duyulunca annem bana seslendi.

''Duru gel kızım buraya!'' Korkmuştum. Acaba Mert anneme ne dedi?

''Tamam anne.'' Diyip titrek adımlarla aşağı indim.

''Efendim?'' Dedim.

''Gel bakayım kızım.'' Dedi.

''Geldim anne.'' Dedim.

''Bak Melek teyzen kurufasulye göndermiş ye istersen?'' Dedi. Derin bi 'ohh' çektim. Çünkü gelen Mert değilmiş.

''Yok anne ben aç değilim.'' Dedim ve gülümseyip salona gittim. Televizyonu açıp izlemeye başladım. Disney Channel. Bu kanalı çok seviyorum. Telefonum çalmaya başlayınca sesini kısıp telefonun ekranına baktım. Oha oha Doğa arıyor. Yaşasın! Doğa benim kim mi? Benim en yakın arkadaşım. 12 senedir arkadaşız. Hemen telefonu açıp konuşmaya başladım.

''Doğaağağağ!''

''Duruğuğaağ.''

''Seni çok özledim.''

''Ben seni.''

''Ee nooldu?'' Ne kadar kötüyüm lan.

''Mal.'' Dedi gözlerimi devirdim. Sonra o devam etti.

''Size geliyorum.''

''Doğa suan nerdesin?''

''Evinizin önündeyim.''

''Şey Doğa biz taşındık.''

''Ne!!!!''

''Üzgünüm haber veremedim.''

''Seniii - diyip derin bi nefes aldı.- sorun değil.''

''Ah iyi tamam.''

''Evinizin adresini mesaj at geliyorum.''

''Tamam. Kapatıyorum.'' Diyip suratına kapadım ve adresi mesaj olarak attım.

Sonunda Doğa gelebilmişti. Annemde işe gitmişti. 2 gün yok. Anneğağağa. Suan Doğayla televizyon izliyoruz...

Saate baktığımda saatin gece 11 olduğunu gördüm ve Doğa ile parti yapmaya karar verdik. Son ses müzik açıp dans etmeye başladık. Ve bağıra bağıra şarkı söylüyorduk. Kapının çaldığını fark ettiğimde hemen müziği kapatıp delikten baktım. Gelen mal Mertti. Hemen kapıyı açıp umursamaz bir tavırla.

'' Ne var Mert?'' Dedim.

''Uyumaya çalışıyorum. Yarın okul var!'' Dedi. Napak ölek mi?

''Hatirlatmasan olmuyor mu?'' Diye sordum.

''Olmuyor!'' Diyip gitti. Ergen. Atarli ergen.

''Doğa anneni ara bizde kal lan!'' Diye anirdim.

''La yarın okul var.'' Dedi. Göz devirdim.

''Lanad olsun. Lanad lanad lanad!'' Diye bağırmaya başladım. Doğanın telefonu çalmaya başladı.

''Alo? 5 mi? Tamam.'' Diyip kapadı.

''Babamlar 5 dk sonra beni almaya geliyormuş.'' Dedi.

''Laaan! Ben evde nasıl yalnız kalcam. Nayırrrrr, nolamazzzzzz!'' Diye bağırdım. O ise kikirdadi.

''Hadi neyse ben kaçar.'' Dedi ve iki yanagimdan öpüp gitti. Evde tek kalmıştım.

1 saat sonra.

Ben suan altıma sıçmak üzereyim. Allah'ım niye ben? Niye hep ben tek kalıyorum. Off. Ben böyle içimden konuşurken evden tıkırtılar geldi. Ilk başta korktum sonra dışardan gelmiştir dedim ama sonra tekrar gelince korkmaya başladım.

''Beni değil yan komşumuz Mert'i al.'' Diye fısıldadım. Bu sefer büyük bi ses gelince telefonumu ve anahtarımi alıp evden çıktım ve yere çöküp ağlamaya başladım. Ben cidden tek kalmaktan çok korkarım. Kime gideyim? Kime? Burda sadece Melek teyzeleri tanıyorum. Onlara gideyim. Ayağı kalkıp elimle yüzümü sildim. Ayağımla mı silseydim aq?  Onların kapısına yaklaştım ve çalmaya başladım. Zili çalmıyordum. Belki uyumuslardir.

Kapı açılınca biraz titredim ama kapıdakini umursamadan konuşmaya başladım.

''Lütfen yardım edin... Galiba evimde biri var ve annem evde yok. Yanlız kaldım ve yanlız kalmaktan çok korkarım.'' Dedim.

''Duru dur yavaş öncelikle ne oldu ve sen.. sen niye ağladın?'' Dedi Mert. Meeerrtt?! Ve yanında arkadaşı?!! Tamam rezil oldum. Rezil oldum tamam. Oldum tamam rezil!

''Bak ben oturuyordum evden tıkırtılar geldi umursmadim, sonra tekrar tıkırtılar gelince korktum ve telefonumu sonrada anahtarımı alıp evden çıktım. Üzgünüm sizi rahatsız ettim ama bu apartmanda sadece sizi tanıyorum. Dışarıda çıkamam buraları bilmiyorum. '' bunların hepsini tek nefeste söylemiştim.

''Anlıyorum. Hadi Rüzgar gel bi bakalım ne var ne yok diye.'' Dedi Mert. Sonrada kapı da ki anahtarı alıp evden çıktılar onlara anahtarımı verdim ve arkalarına geçtim. Mert anahtarı deliye sokup çevirdiğinde korkak bir şekilde ona bakıyordum...

Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin