Şebek

15.9K 846 136
                                    

Heyooo bin gildim. Bölüm geç geldi ve kısa geldi . Ama güzel oldu bence bölüm ksksk bu arada siz Mert'i Matthew sanyosaniz Matt değil ! Mert = Vini Uehara! Neyse iyi okumalar bay s.

Anahtarı deliğe sokup çevirdiginde korkakca ona bakıyordum. Kapı açıldığında ikisi içeri girdiler. Ben girmedim neden giriyim ki.

Içeriyi kontrol etmeye başladılar. Bi süre sonra ses gelmeyince endişelendim.

''Mert.. Rüzgar!!'' Diye 3 defa seslendim. Ses yok bi daha seslendim yine yok. Bu sefer ben içeri girdim.

''Çocuklar!!'' Diye bağırdım. Ses yok. Bütün odaları tek tek aradım. Hiç bi odada yoktular. En son benim odama gircektim. Korka korka kapının kolunu aşağı indirdim ve kapıyı açtım.

Ikiside ordaydi. Geldiğimi fark etmemişlerdi. Çünkü yerde uyuyorlardi.

Bi kaç kere omuzlarını dürttum çıt yok. Sonra mutfağa indim ve 2 bardağa ayrı ayrı su doldurdum. Içlerinde 2 şer 2 şer buz attım. Sonra odama çıkmaya başladım. Hâlâ uyuyorlardi.

Yukarı çıkana kadar buzlar ermişti. Içimden 1' 2 '3' diye sayıp suları kafalarından aşağı döktüm. Onlarda aniden uyandilar.

''Duruagagagagagga.'' Diye bağırdı ikisi aynı anda ben kaçmadım.

''Evde bişey buldunuzmu?'' Diye sordum gülerek. Onlarsa kızgın boğa gibi bana bakıyorlardı.

''Hayır!'' Dedi Mert.

''Tamam ! Teşekkürler! Iyi geceler!'' Dedim ve onları aşağı indirdim. Kapının önüne geldiğimde tekrar 'Iyi Geceler' dedim ve onları evlerine postaladim.

Telefonumdan saate baktığımda 1 olduğunu gördüm.

Evdeki bütün ışıkları açıp odama çıktım kapıyı sonuna kadar açık bırakıp yatağıma geçtim.

Gözlerimi kapadım fakat uyuyamadim. Aklımdan Mert'ın uyuyusu aklımdan çıkmıyordu çok tatlıydi mk sebegi . Jdjsksksmdn.

■■■

Sabah zilin sesiyle uyandım. Saate baktığımda 6 ydi. Bugün okul vardı ama annem yoktu. Hemen aşağı inip kapıyı açtım.

Karşımda bi tabakta sucuk, sosis, salam, yumurta, domates, salatalık ,peynir , yeşil ve siyah zeytin vardı. He bi de çay. Kimin getirdiğine baktığımda karşımda güler yüzlü bi Melek teyze duruyordu.

''Günaydın Durucum.'' Dedi.

''Günaydın Melek teyzecim.'' Dedim.

''Annen olmadığı için sana kahvaltı hazırladım. Istersen bizde ye ya evde yemene gerek yok! Hem konuşuruz.'' Dedi gülümseyip.

''Peki . Ben üstümü giyip size geleyim.'' Dedim.

''Tamam canım.'' Dedi ve yan tarafa (kendi evlerine) geçti.

Hemen yukarı çıkıp formalarımı giydim. Çantamada bi defter bide kalem kutumu koyup telefonumu aldim. Tam çıkıyordumkı kulaklığımı almadığımı fark ettim. Onuda aldım anahtarlarida aldım kapıyı kapattım ve kilitledim.

Sonra yan tarafa geçtim. Kapıyı çaldığımda kapıyı Mert açmıştı daha yeni uyanmisti ve çok tatlı gözüküyordu. Ben neden uyandığımda çaki gibi oluyom. Off.

Saçlarımı ilk gün olduğu için toplamıştım.

Içeri girdiğimde herkese günaydın dedim. Herkes dediğim Mert ve Rüzgar . Melek teyzeye zaten daha önceden selam vermiştim.

Kahvaltı masasına geçtiğimde benim yanımda Melek teyze karşımda Rüzgar onun yanında ise Mert oturuyordu.

''Ee Durucum. Derslerin nasıl?'' Dedi Melek teyze. Ne dicem lan şimdi. Bi müzik ve bedenim 5 diğerleri 4 3 ve 2 arasındaydı.

''Iıı ııı.'' Dedim. Mert ve Rüzgar düşük olduğunu anlayınca hemen konuyu değiştirdiler.

''Duru Rüzgar da 10-F de yani benim sınıfımda.'' Dedi Mert.

''Hiim.'' Dedim.

■■■

Kahvaltimiz bitmişti okula doğru gidiyorduk. Ben onlardan biraz uzak yürüyorum. Şimdi okulda adım ilk gün den erkek düşkünü diye çıkmasın.
Okula girdiğimizde tüm gözler bizim üzerimizdeydi. Biraz ürkmüştüm. Kafamı yere eğip 10-H sırasını bulmaya çalışiyordum.

Bitane kız bana doğru yaklaşıp..

''Sen Duru olmalısın! Ben Melisa! Gel sıran burası.'' Dedi ve kolumdan sürükleyip sıraya soktu.

Müdür karşımıza geçip zirvalmaya başladı.

''Yeni eğitim öğretim jsjsjfhjriejkwjsnjejenememeemmemem bla bla bla bidi bidi bidi nanananna iyi dersler!''

''Saoll.'' Dedik ve sınıflara çıkmaya başladık. Sınıfa çıktığımda en arkaya geçmiştim. Harika!

Yanıma kimse oturmuyordu. Yaşasın!!!

Hoca sınıfa girdi Sa As lardan sonrA yoklama almaya başladı. Herkes burda dedikten sonra hoca 'Duru Türkmen!' Deyince hemen ayağı kalktım.

''Sınıfımiza hoş geldin! Biraz bize kendini tanitirmisin.'' Dedi.

''Tabii. Adım Duru. Bu kadar!'' Dedim ve yerime oturdum. Tüm sınıf gülerken hoca şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Kendini toparlayıp.

''Neyse konumuza dönelim kskskdjsmsmsmwnnennmsmsmsmsmsmamsmsmmslapskekkiforkrmrmfmmdmdksmdmdmdmsdmsmdmmdmddmdmdmmdmdmdmdm.'' Diye zirvaladi.

Çıkışta Mertle Rüzgarı bulup eve gitmeye başladım. Eve gelince onlara hoşçakalın'' dedim ve eve girdim...

Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin