Merhaba arkadaşlar işte yeni bir bölüm. Bu bölümü kuzenim Buseye ithaf ediyorum.
Neyse keyifli okumalar...
-
Çığlık attığımdan dolayı Mert hızla yanıma gelmişti.
"Ne oldu!"
Mert bağrınca hemen bende "Burcuya yardım etmeliyiz koş!" diye bağırdım. Mert camdan baktı ve hemen aşağı indi. Bende arkasından. Mert kapıdan çıkıp kendi evinin ziline bastı ve aşağı koşarak indi.
Kapıyı rahat bir şekilde açan Rüzgara "Burcu aşağıda bir kız grubundan dayak yiyor!" diye bağırıp Mert'in arkasından koştum. Rüzgar'ın bağırışını ardından kapıyı çarpışını uzaktan çok rahat bir şekilde duyabilmiştim.
Aşağı inerken içimden ona kötü birşey olmaması için bildiğim bütün duaları okuyordum.
Dış kapıdan çıktıktan sonra gözlerim Burcuyu aradı. Onu görünce hemen oraya doğru koştum. Rüzgar da tam arkamdaydı.
Mert bir kızı atıyordu. Diğer kız geliyordu. Rüzgar varıp aradan Burcuyu aldı ve bana teslim etti. Burcu ağlayarak bana geldi ve sarıldı bende ona. Rüzgar ve Mert kızları burdan uzaklaştırdı ve yanımıza geri geldi.
"Burcu iyi misin?" diye soru yönelttim ve o da burnunu çekip "İyiyim. Sadece çok korktum." dedi. Rüzgar, Burcuyu belinden tutup kucağina aldı ve "İyi olduğuna emin misin?" diye sordu. Burcu gülümsemeye çalışarak başını olumlu anlamda salladı.
"Bana ne olduğunu evde anlatacaksın."
"Hemen anlatayım Duru. Eve dönerken bardan çıkan kızlar bana daldı. Olay bu."
"Demekki sarhoşlardı."
"Evet. Zaten aşırı şekilde alkol kokuyorlardı."
"Neyse ben seni yukarı çıkarayım aşkım. Biraz konuşalım." dedi ve Burcunun dudağını öptü Rüzgar.
Onlar önden hızla çıkarken bende Mertle arkadan yavaşça ilerliyordum.
"Kızlara neden vurmadın Mert? Yoksa gözüne çok güzel geldilerde onlara zarar vermek istemedin mi? Bir kere ben onlardan daha güzelim. Galiba. Sanırım."
"Öncelikle kızlara 'kız' oldukları için vurmadım. Kızlara el kalkmaz. İkinci olarak gözüme senden başka hiç bi kız güzel gelemez. Ve son olarak sen şu dünyadaki bütün kızlardan daha güzel ve özelsin."
Bana güzel ve özelsin demişti. Onun için güzel ve özelmişim.
"Seninle şuan çıkmıyor olsakta bil ki Mert sen benim ilk ve son sevdiğimsin. Bunu asla unutma. Eğer bir gün seni bırakırsam bil ki senden soğduğum için değil bir neden vardır. Senden asla soğmam. Seni sonsuza dek seveceğim. İyi ki buraya taşınmışız. İyi ki senle tanışmışım. Fazla mı ciddileştim?"
"Evet çok ciddileştin. Ve bu ciddileşmeni çok beğendim. Bende seni sonsuza dek seveceğim. Ve sanırım çıkma teklifimi kabul ettin?"
"Evet. Kabul ettim ve bir kaç şartım var. Asla cıvımıcaz."
"Nasıl yani?"
"Ay aşkım da ay canım cicim de. Böyle şeyler olmasın."
"Bencede."
Biz böyle konuşurken eve varmıştık zaten.
Burcunun ayakkabılarını bizim evin kapısının önünde görünce bizim evde olduklarını anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Çocuğu
HumorTam sonunu okucakken biri bana çarptı ve kağıt yere düştü. Neyseki hava rüzgârlı değil. Kağıdı yerden alıp bana çarpana dönüp bağırmaya başladim. ''Hey önüne baksana körmüsün?'' ''Sen bence önüne bakmalısın. Kafanı biraz kaldırıp etrafa bak. Bücür.'...