• 20

2.7K 178 142
                                    

Bölüm şarkısı: | Burcu güneş, Sen benimsin, ben seninim |

   Merhaba, ozlestik biliyorum... Ama bomba, upuzun bir bölümle geldim. Beklediğinize değeceğini düşünüyorum.  Bu bölümü paylaştıktan sonra ben yarın ki sınavıma hazırlanıyor olacağım, şans dileyin^^

Sizi seviyorum, yıldızı parlatmayı unutmayın♥️

Keyifli okumalar.

Karnımın üzerinde dolanan eli ile belimi kavrayan diğer elini üzerimden kenetledi. Alnıyla alnımı birleştirdi. "Anlıyorsun değil mi?"

Derin bir nefes bıraktım, titrek bakışlarımın odağı olan gözlerine ağır ağır iç çektim. "Enfal,"

"Bakıyorum da Berin hanım mahalle cart curt demeden Enfal abisine yapışmaya başlamış." Enfal'in arkasından odağıma gelen Nalan'ı gördüm. Ellerini birbirine alkışlar biçimde vuruyordu. Enfal'i üzerimden aniden ittim o da bunu beklemiyor olacak ki hazırlıksız yakalanıp sendeledi.

"N'oldu utandın mı Berincim! Hayır adama yapışırken utanmıyorsun da beni görünce mi geri çekildin?" dedi, doldun dudaklarını birbirine bastırdı. Elinin tersiyle üzerindeki kırmızı elbiseyi silkeler gibi yaptı. Kollarını birbirine bağladı. "Ne zaman gerçek yüzünü görecekler anlamıyorum."

Anlamaz bakışlarla ona bakıyordum. Enfal'e benim kendi isteğimle yakın olduğunu zannediyordu ki oladabilirdi ona neydi? "Benim gerçek yüzümü görmelerini beklerken kendi astarsız yüzünü meydana çıkarıyorsun. Devam et, böyle giderse bakılacak bir yüzün kalmayacak." Elimi kaldırdım, "Ya da dur maske takabilecek bir yüzün kalmayacak."

Sinirle kaşlarını çattı. "Dilin mi açıldı, şakımaya başladın hayrola?"

Yanımda duran Enfal sessiz kalmıştı. Kadın kadına konuştuğumuz için konuşmuyor olmalıydı fakat bu durumda da ona yapışmadığını izah etmesini isterdim.

Tam dudaklarımı aralayıp ağzının payını verecekken Gülin teyzenin de aşağı inip yanımıza gelmesiyle anlamıştım ki mevzu elzem bir hale dönecekti.

"Oğlum, Nalan ne yapıyorsunuz orada?" diyip bakışlarını Enfal ve Nalan'ın üzerinde gezdirdi. Enfal ve Nalan'ın! Sonrasında bakışları benim üzerimde dolandı. "Berin kızım?" dedi.

Nalan Gülin teyzenin yanına doğru yürüdü. "Gülin teyzecim, gel biz içeri geçelim. Enfal'de gelir şimdi, hem yaptığım tatlıdan yeriz çayla birlikte."

Tatlı yapmış he!

Enfal ile yiyeceklermiş birde...

"Olur kızım," Gülin teyze bana döndü, yanıma yaklaşan Enfal ile garip bir hal almış şekilde bize bakıyordu. "Oğlum sizin sorununuz ne, yukarıya kadar geldi sesiniz?"

Enfal bir şey demeden ben hemen araya girdim, şimdi de onun yanlış bir şey demesini çekemezdim. "Gülin teyze, önemli bir konu değildi, kusura bakmayın." Yanında duran sinsice bana bakan Nalan'a baktım. "Size iyi eğlenceler," Enfal'e baktım tekrardan. "Ha bu arada Enfal abi, bu tarz küçük sorunlar için gereksiz münakaşaya girmeyelim bir daha." dedim.

Ruh-u Revan | GÜL GÜZELİ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin