• 14

3.7K 184 191
                                    

Bölüm şarkısı: |Sezen Aksu, kaçın kurası|

      Selamlar, ben geldim. Aşırı aşırı güzel bir bölümler karşınızdayım. Vira bismillah diyelim, geleneği bozmayalım. Oy vermeyi unutmayın lütfen. yorumlarınız benim için çok kıymetli.

Güzel bir bölüm oldu.

Keyifli okumalar♥️🌸

Hevesle yanan mum sönmez güçsüz bir nefesle'

Kulağımda veryansın eden şarkı sözlerine isyan ettim. Ne zaman tam mutlu olsam sonu hüsranla, acıyla, kötüyle bitiyordu. Eve ağzı kulağında bir halde girmiştim, şimdi ise olduğum şu hale bak. Bu not kimden gelmişti? Benim kimseyle büyük bir derdim yoktu ki bana siyah güllerin içinde, zifir kokan mektup göndersin... Çok saçmaydı. R. Kaya kimdi? Bana neden böyle bir not göndermişti? İçimde, derinliklerde filizlenmeyi bekleyen korkuya aldırış etmek istemiyordum. Siyah kutunun içine gülü ve notu yerleştirdim. Kutuyu yok etmek istiyordum ama şimdi çöpe atsam Gülsüm teyze görürdü. En iyisi yatağımın altındaki boşluğa koymaktı. Kutuyu, küçük avuçlarımın arasına aldım ve yatağımın altına koydum. Derin bir nefes aldım.

Her mutlu olduğum anda neden hayat bu mutluluğa çomak sokuyordu? Oysaki daha az önce Enfal'in benimle eve yürümesi, zihnimde cereyan ediyordu. "Keşke"diye mırıldandım. "Keşke, onu getirdiği ve ruhumda yeşerttiği mutluluklar kısa süreli olmasa."

Ben mutlu olmayı hakediyordum. Mutlu olmak benim hakkımdı.

Telefonumdan gelen mesaj belirtisi sesiyle yatağımın üzerindeki telefona uzandım.

Kimden: Enfal

Epey vakit geçti.

Tekrardan gelen bildirimle gelen mesajı okudum.

Kimden: Enfal

Sesin de güzeldir şimdi.

Okuduklarıma anlam veremeyerek parmaklarımın ses çıkartmasına engel olamadan mesaj yazdım.

Kime: Enfal

Efendim? Anlayamadım da...

Tekrardan titreşimli bir halde sesini duyduğum telefonumun ekranına heyecanla baktım.

Kimden: Enfal

1 saat oldu. Seni görmeyeli. Tam 1 saat oldu.

Kimden: Enfal

Sesini duymayalı da bir saat oldu. Birini görmeyince ne yaparsın?

Gülümsedim. Ne demek istediğini anlamıştım ama biraz naz yapmanın kime zararı olurdu dimi?

Kime: Enfal

Hiçbir şey.

Kıkırdadım.

Kimden: Enfal

Ben özlerim. Özledim.

Bunu beklemiyor değildim. Ama bende bu tesiri yaratağını asla tahmin etmiyordum. Beni özlemişti. Özlemek. Enfal, Berin'i kısacık, 1 saatte özlemişti. Telefonu göğsüme yaslayıp gözlerimi kapattım ve dudaklarıma sürügelen o muhteşem mutluluk belirtisi gülümsemeyi bahşettim. Evet doğru düşünmüştüm, ben mutlu olmayı hakediyordum ama en çok beni mutlu eden kişi varsa, o varsa mutluydum.

Ruh-u Revan | GÜL GÜZELİ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin