Bölüm şarkısı: Bu ilk kez aşık olanların şarkısı| Uğur Akyürek|
HELLOOO, BU SEFER ERKEN GELDİM BEN...
Vira bismillah diyelim oy vermeden gecmeyelim lutfen, okunma cok ama oy az..
Bu bölümde oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz efeniim.😜😜
Keyifli okumalar♥️
Odamda dönüp duruyordum. Mekik dokumak bu olsa gerekti. Küçücük odada bir sağa bir sola gidip gelmek, başımı döndürmüştü. Allah'ım doğru mu hissettiklerim? Gerçekten eskiden kalbimin böyle atmasına sebep olan küçük çocuk büyüyünce de kalbimin tekrardan filizlenmesine mi sebep oldu mu?
Ya yaşananlar?
Seneler boyunca taşımakla yükümlü olduğum kalbim bu sefer de sevmek gibi zor bir şeyi mi taşıyacaktı? Zordan sevda olur, sevdadan ise kalp yürek doldurur.
Ayakta iken duraksadım. Yatağımın ucuna gidip oraya oturdum. Ellerimi baldırıma yerleştirdim. İçimi hem sıkıntı sarmıştı hem de mutluluk... Eve geleli bir saat olmuştu. Ama ben hala bugün olanları düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum. Feris'le birlikte dönmüştük mahalleye, o eve benden önce gitmişti. Ben de onun ardından varmıştım eve. Ama düşünceler beni nedense bırakmıyordu. Ağlamak ile gülmek arasında gidip geliyordum. Enfal'in söyledikleri, bakışları, göz kırpmaları... Cidden ben bu adama ve tüm hareketlerine düşüyordum. Çok çok farklıydı. Tarif edemem. Yatağın üzerinde kurulmuş, bana halı sahanın içinden göz kırptığı anı hatırladım. Defalarca aynı anı yaşadım. Bu anı asla unutmak istemiyordum. Yataktan hızla kalkıp masanın üzerindeki anı defterimi ve siyah mürekkepli kalemi elime aldım.
Tarihi büyük harflerle defterin sağ üst kenarına yazdım.
28 nisan, 2020
Bu ânı, bu deftere yazmazsam, hayatımda sadece kötü anları yazmış olduğum bir defter olarak kalacaktın, güzel siyah kaplı içi bembeyaz dolu defter. Bugün hayatımın, sekiz yaşımdan sonra, en güzel gününü yazmak istedim. Tam olarak güzel veya kötü demek istemiyorum. Çünkü babam; güzel olan bir şeyleri birilerine anlatırsan nazar değer kızım derdi. Ben hala o küçük kız çocuğuyum ve nazardan korkuyorum. O yüzden tam mutlu değilmiş gibi yapayım. Bugün herkesin içinde, güzel bakışlı bir adamın göz kırpma istilasına uğradım. Ben annemin intihar ipine bulanmış kalbimi sanırım sonunda yavaş yavaş o ipten çekmeye, kalbimin sesini dinlemeye başladım. Bir çift göz sayesinde...
Defterin kapağını kapattım ve onu elimle kaldırıp göğsüme sakladım. Yüzümde, soluk tenimi aydınlatacak cinsten bir gülümseme oluşmuştu. Sahi Berin, bu eğer kalbinin horon tepmesiyse belkide bazı duvarları yıkmışsındır. Defteri kucağımdan uzaklaştırıp masanın arasındaki küçük bölmeye koydum. Üzerimdeki kıyafetleri değiştirmek için beyaz gardırobumum olduğu kısma gittim ve rafın ilk kısmında olan pijama ve tişörtümü aldım. Üstümdeki gömlek, crob ve pantolonu çıkartıp pijamamı hemen giyindim. Çıkarttığım üstleri katlayıp yerlerine koydum. Sonrasında gardırobun kapağını kapattım. Yatağımın üzerindeki örtüyü çekip kendimi yatağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh-u Revan | GÜL GÜZELİ |
Romance| Acılarını , kalbine sevdasıyla birlikte gömmeye çalışan kızla , sevdasına sahip çıkan bir adamın hikayesi. | | MAHALLE HİKAYESİ | Mahalledeki tüm gözler bizim üstümüzdeydi. Karşımdaki bir çift kara göz ise benim her bir hücremi arşınlamak isterces...