22.bölüm

249 12 1
                                    

Multimedyada Başağın elbisesi

"Nasıl yapıcaz bunu Arzu ve Yağmur güzel kızlar"deyip dudaklarımı büzdüm.

"Süslenicez ve farkımızı ortaya koyucaz"ellerini kaldırıp yumruk yaptı."Yapabiliriz!aa sende kendine güven canım.Sana öyle şeyler yapıcaz ki şöhretleri değil rezillikleri kalıcak"deyip beni çekiştirdi.

"Ya ders var gidemeyiz hem benim çıkışta bir yere gitmem gerek"deyip kollarımı bağladım.

"O zaman işini bitirip bir yerde buluşuyoruz tamam mı?"kafamı sallayıp sarıldım ona."Teşekkür ederim çokkk"deyip daha sıkı sarıldım.Güneş"O zaman mesaj atarsın buluşuruz"kafamı salladım.Derse girip hocanın gelmesini beklerken Sarp'a mesaj attım.

Gönderilen:Sarp

Saat kaçta alıcaksın benim de bir yere gitmem gerek!

Öğretmen girince derse odaklandım.Bir yandan da Yağmur ve Arzu'nun surat ifadesini tahmin ettim.Bu çok eğlenceli olacak...

--------

Çıkış saati gelince Sarp'da aşağıdayım demişti.Bütün havasıyla arabaya yaslanmış sigarasına odaklanmıştı.Onu izleyen kızlara hiç bakmamıştı.Garip!Yanına gidince nihayet tehlikeli siyah gözleri beni farketti.

"Atla ama bu kılıkla olmaz"deyip üzerimi süzdü.Bende onun gibi yapıp"Senin gibi mi"deyip üstündeki siyah badisini ve siyah kotunu gösterdim.

"Halledicez bin"deyip bindi.Bunların hiç birinde kapı açma adeti denen bir şey yok!Telefonumla oynarken bugünün sevgililer günü olduğunu farkettim.Vay anasını...Cenk'le Yağmur sevgilimiydiler acaba?Bugün onları çok mutlu gördüm heralde öyleydi.Yonca'ya benzemem bana değer vereceği anlamına gelmez ya hatta nefret edeceği anlamına gelir sonuçta yaralarına tuz basıyordum.Büyük bir mağazanın önünde durduk ki telefonumun zil sesi duyuldu.

"Efendim"

Cenk"Nerdesin sen?!"

"Bugün Sarp'layım bekleme beni"dedim.Sinirini hırıltılarından anlayabildim.

"Ne işin var onunla!"

"Ya iş yemeği için....ya ben sana neden hesap veriyorum"deyip kapattım telefonu.Beni dikkatlice dinleyen Sarp'a ters ters bakıp mağazaya girdik.

Sarp"Ali abi bana her zaman ki takımımdan ver"Ali denen adam içeri girip hemen Sarp'a takımı uzattı.Bizi gören kadın bir personel yanımıza koştu.

"Buyrun Sarp bey"

Sarp"Hanımefendiye elbise önerin ama.."beni süzdü"Biraz kadınsı olsun"dedi ve kabine ilerledi.Şuna bek ben erkeksimiyim de öyle dedi o!Personeli takip edip verdiği siyah düz askılı elbiseyi denemek için kabine girdim.Converselerle tam uyumlu olmuştu bu elbise!Kabinde bulduğum siyah topukluları giyip elbisemin fermuarıyla oynadım.Birden 'cart'sesi gelince eywahh dedim.Yırtılmışmıydı yoksa!

"Hanımefendi yardıma ihtiyacınız var mı?"personel seslenince ne yapacağımı bilemedim.Elbet bu elbise ne kadardır ya!Ne yapcaksın şimdi Başak efendi!

Sarp"Yardıma geliyim mi?"alaylı sözlerini duyunca perdeden kafamı çıkardım ve Sarp'a gel işareti yaptım.

"Ya elbise heralde yırtıldı!"deyip telaşla söylendim.

Sarp"Sorun değil bakıyim"deyip arkama geçti."Küçük bir sökük olmuş ben yenisini getiririm kal burda"deyip kabinden hızla çıktı.Başak nasıl ödüyeceksin şimdi bunu!Heralde burda da bulaşıkçılık yok:) Olsa yaparım da...Sarp geldi ve elbisenin kırmızısını getirdi.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin