3.bölüm

738 38 2
                                    

Multimedia:Cenk

Sınıfta kafamı gömmüş uyuyordum ki birisi beni dürtünce aniden doğruldum.

"Meraba"dedi yanıma oturdu.Yeniydi belli hiç görmemiştim.

"Meraba"gülümsedim."Yeni misin?"dedim.

"Evet adın ne?"(cana yakın birine benziyordu)

"Başak senin?"

"Aleyna..Bana kantini gösterir misin?çok açım"dedi.

"Tabi"dediğim gibi kalktı ve onu götürdüm.

Merdivenlerde kendinden ve nerden geldiğinden bahsetti.
Kantine geldik ve boş bir yere oturduk.
Kız gine gelip parti duyurusunu yapıyordu.

Birden Aleyna "gidelim mi?"dedi."Çok eğlenceli olur lütfen!" desede gitmemeye kararlıydım.

Kantinde Cenk'i bir kızla gördüm.Her gün farklı kızla.Berkeyi sormaya gitmeliydim.

"Berke nasıl?" dedim yüzüne bakmadan.

"İyi ama onu merak etme.Sanamı kalmış sormak ufaklık."

Aleyna kolumdan çekiştirdi ve beni bahçedeki banklara götürdü.

"Efendim"dedim.

"Haydi mağazaya! parti için bir şeyler alalım sonrada partinin yerini öğreniriz"dedi heyecanla.

"Hayır ben gelmicem Aleyna zorlama istersen sen git dedim."

"Hayır benimle geliyosun!" çantalarımızı alıp beni çekiştirdi.

Sonunda okula yakın olan alışveriş caddesinde turluyorduk ki bir mağazaya beni soktu.
Hızlıca bir şeyler bakmaya başladı o anda bende onu izliyordum.

Aleyna"Heyy ne için geldik buraya hadi sen bakmıyacak mısın?ısrar yok hemde yoksa darılırım."

"Bunlar çok pahalı"dedim.Yüzümü eğdim.
"bu kadar param yok"
(aslında partiye çok gitmek istiyordum)

"Yaa kızım Cenklerin partisi orda çok iyi giyinmeliyiz zenginler basmıştır hemde hazırlanmamız daha var hızlı olmamız lazım."dedi.Bir an duraksadı."Ben sana alırım sonra bana ödersin anlaştık mı?"

"Hayır Aleyna kabul edemem bunu.Ben zaten gelmek istemiyorum ne işim var ya onların arasında"

"Ka-bu-l edi-cek-sin"dedi bastırarak ve bir kaç tane elbiseyi üzerime attı."Hadi bakalım bunları dene eminim ki harika duracak manken gibisin zaten" dedi.
Elbiseleri tek tek giydim ve en son kırmızı askılı orta boylu bir elbiseyi beğendik.
Etiketine bakınca yüzüm buruşmuştu.O da beğendiği elbiseyi alarak kasaya yöneldik.Ve mağazadan sonunda çıktık.

"Evet ben gidiyim bu arada sağol" deyip sarıldım.

"Bir şey değil ben ev adresini alınca sana yazarım buluşuruz"dedi.

"Tamam"deyip el salladım.

Eve geldiğimde elbiseyi temkinli olarak çantama koymuştum ama annem ginede şıp diye farketti.

"Heyy küçük hanım bu saatte neredeydinizve o torba nedir?"

"Şey ... "

Sonra hepsini anlattım.Bana çok kızdı.

"Hayır gitmiyorsun ve o elbiseyide geri iade edeceksin."

"Anne ya bir kerelik zaten bütün herkes olacak ve ben ilk kez bir yeni arkadaş edindim."

"Tamam ama çok durmayacaksın ve beni arayacaksın.Geç kaldığını görürsem fena olur."

"Tamam"deyip öptüm.Makyaj eşyaları çok vardı sonuçta kuaför salonumuz var sonuçta.

Makyajım kırmızı hafif bir ruj gözümde ise kalem ve rimel vardı.

Saçlarımı düzleştirdim.Üstüme siyah kabanımı ve siyah topuklularımıda giyince tam oldum.

Aleynayı aradım.Otobüs durağında buluştuk.Ordanda taksiye atladık. Siyahlar içindeydi çok şık olmuştu.

Ve ulaştığımızda ağzım açık kalmıştı.Ev harikaydı!Bahçesi genç kaynıyordu.
Hepside süper giyimlilerdi.
Aleyna çekiştirerek havuzun olduğu bölümdeki masalara getirdi.

"Benim lavaboya gitmem gerek" dedim.Mideme sancı girmişti.

Lavaboyu sordum ve oraya doğru ilerledim.Aynada yüzüme baktım ki kireç gibi olmuştu.Midemde ağrıya girdi .Tuvaletten çıktım ki uzakta birilerinin sesini duydum.
Onlara yaklaşınca Cenk ve sarışın kızı gördüğüm gibi uzaklaştım.
Arkadan bir ses geldi "Hey kaçma nereye böyle?"Sarhoştu ve leş gibi kokuyordu.Hiç aldırmadan bahçede Aleynanın yanına gittim.

"İyi misin? çok kötü görünüyorsun."

"İyiyim"( aslında hiç değildim)

Berke bizi gördü ve"hoşgeldiniz" dedi.

"Hoşbulduk"dedik hep bir ağızdan.
Ve romantik bir şarkı çaldı.Berke bana elini uzattı.

"Dans eder misin?"dedi.

"Pek beceremem"dedim.

Sonra beni bileğimden çekerek elini belime doladı.O sırada Aleyna sırıtıyordu.
Cenkle o kızın yanımızda dans ettiğini şimdi görüyordum.
Berke bana bakıyordu.Kızarıp ona bakmamaya çalıştım.
Berkeyle oturduk.

Aleyna ve Berkede ısrar edince bir yudum alıyim dedim.Aslında ağzıma almışlığım yoktur içkiyi.
Birden Cenk'i gördüm ki kızla yakınlaşmışlar.Önümdeki birayı ağzıma diktim.

"Hopp yavaş gel ağır gelmesin sana" dedi Berke.

"Yok bu daha ney ki"diye güldüm.

Şişeyi bitirince hayliyle tuvaletim gelmişti.Kalkmaya çalıştım ama ayağım kayarak birden havuza düştüm.Herkesin kahkasını duyuyordum.

Sonrada sesler kesildi ...

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin