Multimedia:Berke *○*
Berke'den
Kapıdan gürültü çıkınca oraya doğru döndük.Cenk ikimize de bakıp odadan çıktı.Başak arkasından koşunca yatağa tekme attım.İçeri geçtim ama hala kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Az önce ben ne demiştim ona.İçeriye ilerlediğim de Cenk koltuğa yayılıp gözlerini kapattı Başak ise utançtan başı eğik bir şekilde tam karşısına oturdu.
Başak"Cenk yanlış anladın!"dedi.Cenk kafasını geriye koymuş derin derin nefesler alıyordu.
Cenk"Hesap vermek zorunda değilsin."Başak hızlıca odaya girip kapıyı kapattı.Bende yanına gittiğim de yatakta uzanıp kafasını tavana dikmişti.Telefonuma küfredip odadan çıktım.
"Alo Ezgi."ağladığı belliydi derin nefeslerle konuştu.
"Berke buraya gel lütfen!"
"Tamam.Sakin ol geliyorum"dedim ve kapattım.
Ezgiyle en son İtalya'ya gitmeden önce konuşmuştuk.Ameliyatı ve muane masraflarını biz ödemiştik.Yatalak anneannesinden başka doğru düzgün akrabası felan yoktu.Bir yandan da eski sevgilimdi Ezgi...Hala beni sevdiğini belli etsede bilmemiş gibi yapıyorum.
Tekrar Başağın yanına gidip yatağa oturdum.Tavana bakıp ellerini kafasının arkasın da bağlamıştı.
"Seni biriyle tanıştırıcam hadi gel."dolaptan montunu alıp yanına koydum.
"Araba da bekliyorum sıkı giyin!"deyip çıktım.Cenk koltukta uyumuş kalmıştı.Üstüne örtü örtüp dışarıya çıktım.Arabama binip ısıtıcıyı açtım.Az sonra da kapıda Başak belirdi.Arabaya binip kafasını cama dayadı.Hastaneye sürmeye başladım ama arada da ona bakıyordum.O ise hareketsiz durunca uyuduğunu anladım.Hastaneye gelince fren sesine uyandı.Dışarı çıktı bende arkasından gittim.Önden gidip elimi omzuna attım.Ezgi'nin odasına girince,Başak koltuğa oturup Ezgi'ye baktı.Ezgi ise Başağa kötü bakışlarını atıyordu.
"Ezgi bu Başak benim arkadaşım."Başak gülümseyip Ezgi'ye elini uzattı.Ezgi iğrenir gibi elini sıkınca kaşlarımı çattım.
Ezgi"Cenk nerde?"dedi.Başak kafasını eğip bana baktı.
"Uyuyordu sonra uğrar."dedim ve yatağın köşesine oturdum.Ezgi elimi sıkınca Başağın bize baktığını farkedip yavaşça elimi çektim.Ezgi bozulup dudağını büzdü.
"Bir şeye ihtiyacın var mı?"diye sordum.Kafasını iki yana salladı.
Başak"Gidelim mi?"diye sorunca ayağa kalktım ve Ezgi'ye sarıldım.
"Uğramaya çalışıcam."dedim.Başak el sallayıp odadan çıktığında Ezgi kolumu tuttu.
"Kim o?!"kapıya bakıp tekrar onun sorusuna odaklandım.
"Arkadaş dedim ya Ezgi."inanmamışçasına kafasını salladı.
"Hiç öyle bakmıyorsun ona ama!"gözleri hüzünle dolunca elimi koluna koydum.
"Tekrar uğrarım."deyip odadan çıktım.Hastaneden çıkıp arabanın yanına doğru ilerledim.Başak da arabaya yaslanmış bana bakıyordu.
Ben ona öyle bakarken o nasıl bakıyordu ki bana...
Başak'dan
Hala aklımın bir köşesinden çıkmayan mavi gözler...Onlardan hiç kurtulamayacağım heralde.Arabaya binip bana garipçe bakan Berke'ye döndüm.
"Seni seviyor heralde."dedim.O da başını eğip bana baktı.Arabayı çalıştırıp sağa kırdı.Mesaj sesi gelince telefonumu çıkardım.
Gönderen:Alişş :D
Ya ben yazmasam senden ses yok kızım.Zaten okuluna da gelemedim.O çocukla dışarı çıktım.Seninle tanıştırıcam onu.Okul çıkışın da buluşuruz.Ne uzun bir mesajdı böyle.Aleynayı da özlemiştim.O olmasa da düşünemiyorum...Evin önüne gelince hızlıca eve girdim.Oturma odasın da gördüğüm manzarayla şok uğradım.Berke de arkamdan girip bakışlarını oraya çekti.Esmer bir kız üstün de sadece kazakla evde dolaşıyordu.
Cenk'in odasına girdim.Gömleğini ilikliyordu.Beni farkedince hafifçe gülümsedi.Odadan çıkıp Berke'nin mutfakta olduğunu gördüm.
"Burada kalmak istemiyorum."dedim ve elini tuttum.Elimize baktıktan sonra beni çekeleyip dışarı çıkardı.
Ben salakmıyım ya onun ne yaptığı umrum da olmadan duracaktım...Asıl o kız ordan çıkmalıydı.Eve doğru hırsla yürüyüp tekrar girdim.Montumu koltuğa fırlatıp üstü giyinmiş kıza baktım.Ayaklarımı uzatıp yayıldım.Berke geri gelince bana anlamsızca baktı.Sonra da göz devirip dışarı çıktı.Cenk bey takım elbiseli bir halde odasından buraya teşrif etti.
Alayla"Oo Cenk bey hayırdır?"dedim.Kız kıravatını düzeltip Cenk'i öptü sonra da evden çıktı.
"Yakışıklı mı olmuşum?" deyip havayla ceketini ilikledi.İğrenir gibi yapıp elimle 'git'yaptım.Gülümseyip yanağımdan makas aldı.
"Güzel miydi hatunum?"deyip göz kırptı.Kusmuş gibi yapıp ona bakmayı kestim.
"Botokslu balonum diyecektin!"deyip kahkaha attım.
"Kıskanma senden güzel vücudu var diye."deyip iş adamlarının taktığı çantasını eline aldı.
"Nereye böyle,bu hazırlık?"deyip ellerimi kaldırıp onu boydan gösterdim.
"Babamın araba galerisine gidiyorum.Müşteriler gelmiş..."gözlerimi devirip kafamı yastığa koydum.
"Bende geliyim mi?"dedim.Çünkü fena halde sıkılmıştım hemde hafta sonundaydık.
"Hayır."deyip dışarı çıktı.Kesin bir cevap olunca merak içinde kalmıştım.Uflayıp Aleyna'ya mesaj attım.Biraz eğlence bizim de hakkımız dimi.Sinsice güldüm.
Gönderilen:Alişş :D
Eğlence ister misin?O zaman Cenk'in evine gel.Takma peruklarını ve makyajlarını getir.Mesaj gelince telefonumu elime aldım.
Gönderen:Alişş :D
Eğlence olsun da Sarp'ın evine bile gelirim.Az sonra ordayım.Gülümseyip siyah şortumu ve siyah çoraplarımı giydim.Üstüme kürklü deri ceketimi giydim.Kapı çalınca Aleyna'yı görüp odama doğru koşturdum.
"Eğlence nedir?"deyip el çırptı.Getirdiği poşetten siyah peruğu kafama taktım.
"Casusluk'deyip alayla güldüm.
Oy yada yorum hiç yok artık üzülmeye başladım.Ama gine de yazmaya devam ediyorum lütfen siz de bu emeklerin karşılığını verin...Ceza adlı kitabıma da bakın derim beğeneceğinizi umuyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Fiksi Remaja//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...