27.bölüm

263 13 0
                                    

Multimedia:Cenk *-*

Solgun yüzünü ellerimin içine yerleştirdim.Soğuk yüzünü ellerimle ısıtmaya çalıştım...Ambulanstaydık..Kanlı yüzüne tuttuğum ellerim kırmıza bulanırken umursamadım.Zorla ambulansa binebilmiştim.Arkadan Berke ve kızlar bizi takip ediyorlardı.Aç gözlerini güzel gözlüm aç !!Hemşire nabzını kontrol edip boynuna boyunluk taktılar.Ellerimi çekip yüzündeki yaralara baktı.

"İyi mi bir şey söyle!"dedim dayanamayarak.Makineden o kötü sesler gelince durumunun kötüleştiğini anladım.Ambulans daha da hızlanırken"Noldu?"dedim bağırarak.Kalp masajı yapmaya başlayınca göz yaşlarım hür oldu.

"Dayannn!"dedim hastaneye geldiğimizi anlayıp.Kapı hızla açılıp doktorlar sedyeye yatırdılar.Bende sedyeye tutunup peşlerinden gittim.Berke ve kızlar benim peşimden koştular.

"Dayanmaya çalış!"dedim Berke beni sedyeden çekince.Dizlerim tutmayınca kızlar bana sarıldılar ve yardımlarıyla sandalyeye oturduk.Berke koridorda volta atıyordu.Sonra telefonu eline aldı.

"Alo Cenk...kaza yaptı...evet ordayız...bekliyoruz işte"telefonu kapatıp duvara yumruğunu indirdi.

"Kimdi o?"dedim kısılan sesimle.

"Sarp...onada haber veriyim dedim"dedi sandalyeye çöküp saçlarını arkaya attı.

"İyi yapmışsın"dedim.Ölüm sessizliği geri dönerken kalbim sıkışmaya başladı.İçimdeki sıkıntının sebebini öğrenmiş oldum.En acı şekilde,

*****

Bar'a tam girecekken sokaktaki bir çığlıkla o tarafa döndüm.Bu kızı okulda görmüştüm.Çocuk kızı sıkıştırmıştı.Yanlarınagidip çocuğu duvara fırlatıp yüzüne yumruğu attım.Yere itip üstüne birde tekme attım.Hiç bir kız için kavga etmemiştim.Kız geri çekildi"Teşekkürler"dedi tam gidecekken"Buralar sana göre değil cici kız"deyip bara ilerledim.Arkama baktığımda taksi bekliyordu.Uzun kahverengi saçları vardı.Yüzünü tam inceleyememiştim ama tipim genellikle esmerler yanaydı.Yanına gidip alayla"Yolda kalmış bir ceylan ha"dedim yüzüne bakıp.Yeşil gözlerini bana döndü."Seni evime bırkabilirim"dedim ellerimi cebime sokup.Yüzüme bir tokat yiyince daha çok güldüm."Başka biri olsaydı şimdiye atlamıştı arabaya"dedim arkasından ilerleyip."Ben bildiğin kızlardan değilim.Başka birisi değilim!"dedi durup bana dönüp.Bende karşısında durup beyaz yüzüne dokundum."Evet"dedim.

--------

Doktor kapıdan çıkınca ona doğru ilerleyip bir şey demesini bekledik.Ama dosyalarla ilgilenmekten yüzümüze bakmadı.

"Başına büyük darbe almış ve kırıkları var.Şu anlık nabız çok düşük ve bazen hepten gidiyor"kafamdaki baş dönmesi artınca yalpaladım.Arkadan Berke tutmasaydı yeri boylayacaktım.Gözlerim bulanıklaşınca kızların çığlığını duydum.

*****

Arabayı sürerken yandan arada gülümsüyordum.Kısa elbisesi yukarı kıvrılınca gözlerim o tarafa kaydı.Bakışlarımı görüp çantasıyla örttü.

"Korkma çocuklarla oynamayı sevmem"dedim.İfadesizce yola bakıyordu.Radyoyu karıştırdım."Evini tarif etmessen bana sürücem ceylan"dedim.

"Bana şöyle demeyi kes!"dedi bana bakıp.

"Adını ve numaranı söyle o zaman"dedim sırıtırken.

"Söylersem susacak mısın?"kafamı sallayıp gaza bastım.

"Yonca...şimdi şu kavşaktan dönüp meydanın ordan bırak beni"dedi.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin