Multimedia:Cenk ^^Zonklayan başımı kaldırıp sağa döndüğümde Cenk'i görmemle irkildim.Ben buna küstüm oda benimle uyumuştu he!Telefondan zil sesi bangır bangır çalınca küfür edip kalktı.Ben ise kaşımı kaldırmış onu izliyordum.
"Burda neden uyudun?"alayla dudağına bir gülümseme kattı."Burası benim evim ve eşyalarım istersem hep yatarım."hızlıca ayağa kalkıp formalarımı aldım ve banyoya ilerledim.Formalarımı giyip mutafağa yöneldim.İki yumurta çıkarıp tavada kırdım.Cenk hoşnutsuz bir ses çıkarıp masaya oturdu.
"Yumurtamı yiyeceyiz?"arkamı döndüm ve kafa salladım.Sofraya kahvaltılık türü şeyler koyup yumurtaya ekmek bandım.Tam o sırada da Berke sofrayı süzüp esneyerek masaya oturdu.Formalarını da giymişti.Sessiz bir kahvaltı sofrası ben önden ilerleyerek okula kendim gitmeyi hedefliyordumki..Yolu bilmiyon salak otur aşağa diyen iç sesime uydum.Sofrayı toplayıp hep beraber çıktık.Herkes sessizdi Cenk'e bakmıyordum.Hala kırgındım ona.Berke kendi arabasını getirdiği için bende onun yanına oturdum.Cenk beni orda görünce gelip hızlıca kapıyı açtı ve elleriyle çıkmamı işaret etti.
"Ben artık Berkeyle gelicem."deyip kapıyı kapatmaya çalışsam da elimden çekip çıkarttı.Sert yüz hatlarını görünce ona kaşlarımı çatabildim anca.Arabaya beni itip kendi de geçti.Cama bakmaya devam ettim ki araba durunca okula geldiğimizi anladım.Ozan'nın yüzü dağılmıştı.Hemde kafasında da sargı vardı.Kimin yaptığını az çok tahmin edebiliyordum.Okula ilerleyip koridorda Güneş'i görüp sarıldım.
"Okula neden gelmiyosun?"başımı öne eğdim ve herşeyi anlattım.Ağzı açık kaldı anlattıklarımdan.Sınıfa doğru gidince kapıda Ozan'ı gördüm.Tam sınıfa geçiyordum ki bileğimden tutup çekiştirmeye başladı.
"Bak özür dilerim böyle davranma."yüzümü başka tarafa çevirdim.Çeneme dokununca onu ittim.
"Seninle başka bir yere gitmeyi planlıyordum."ağzım o şeklini alıp manyak mısın? bakışı attım.
"Sen gerçekten iyi değilsin!"sınıfa geçecekken bana daha çok yaklaştı.
"Senin kalıcak yerin yoktu hemde yanımda olmanı çok istiyordum!"bağırarak konuştuğu için ağzını kapattım.Hoca gelip önümüzde durunca Ozan da uzaklaştı ama arkadan hala bakıyordu.Hasta mıdır nedir ya?İçeri geçip Güneş'in yanına oturdum.Benden açıklama beklediği kesindi..
------
Öğle tenefüsü gelince Güneş'le dışarı çıkacakken Ozan'nın uzaktan bana gel işareti yapmasıyla durduk.Yanına Arzu gelince ona bakmayıp hala beni çağırıyordu.
"Güneş sen bekle beni ben şuna bakıp geleyim"Anlayışla kafasını sallayınca oraya doğru ilerledim.
"Ne var yine!"Arzu beni görünce alayla üzerimi süzdü ve kahkahalarla gitti.Hasta olduğunu bu kadar belli etmemeli.Daha onlarla kapanmamış meselem de varki bir an önce onu da halledicem.Ozan yaklaşıp yavru köpek gibi gözlerini kıstı.
"Beni affet!O an ki ruh halimi görseydin bana hak verirdin!"ellerini koluma koyup sıktı.
"Senin neler düşündüğüne bak beni kaçırıp başka evde tutacak ve yeni hayata mı başlayacaktık!"
"Bunu çok istiyodum!"bağırınca yine ilgi odağı olmuştuk.Berke bize doğru koşup Ozan'a yumruk atıp yere serdi.Benim ise elim ağzımdaydı.
"Sen hala onu rahatsız mı ediyorsun pislik!"Berke'yi böyle sinirli hiç görmemiştim.
"Sadece konuştuk bir sorun yok."ona doğru eğilip omuzlarından tuttum.Ayağa kalkıp beni bileğimden çekiştirdi.
"Ondan uzak dur, konuşma!"ellerimle kulaklarımı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen Fiction//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...