35.bölüm

245 11 4
                                    

Multimedia:Berke *,*
Şarkı:Taladro feat Şanışer/Körün gönyesi

Berke nefes nefese kaldığında beni öpmeyi bırakmıştı.Yine öpmeye başladığında bu sefer onu ben ittirmiştim.Çünkü hata yaptığımı biliyordum.Cenk'i severken Berke'ye ümit vermemeliydim!Berke kızmış görünüyordu,sonra kollarımdan tutup beni kendine çekti.Boynuma kondurduğu öpucüklerle onu ittirmeye çalışıyordum.Ben ittirmeye çalıştırdıkça o daha çok sert öpüyordu."Berke!"diye avazım çıktığı kadar bağırdığım da beni bırakmıştı.Yorganın üzerinde doğruldum. Kalp ritimlerim deli gibiydi! ne yapıyordum ben burda salak salak! ben onu böyle mi elde etmeyi düşünüyorum şoka girmiştim ve beynim zonkluyordu resmen hemen ayağa fırladım ağaç evden inmeye başladım Berke arkamdan gelmiyordu  ağaçların arasına koştum bir yandanda ağlıyordum herşeyi mahveddim napıyorum ben?Ne yapıyorum? haykırarak ağlamaya başladım. Artık takatim kalmadı ve yere yığıldım.

Berke'den
Başak koşar adımlarla ağaç evden çıktı ve-ve! ben hiç birşey yapamadım o hala Cenk'i seviyor! ben onun sadece kıskandırma aracıydım neden! neden hep Cenk! Cenk'in doğduğu güne lanetler okuyorum her gün.Onu gördüğü güne lanet ediyorum!Sevdiğimi elimden aldığı için lanet ediyorum...
Zar zor kendime gelebildim, niye bilmiyorum ama bir süre arkasından baka kaldım.Ne aptalım nasıl bıraktım onu diyerek ağaç evden indim ve ormanlığa doğru ilerlerim aradım, aradım, aradım ama Başağı hiçbir yerde bulamıyorum. 
"Başakkkk, Başak nerdesinn"diye bağırmaya başladım ama yine ses seda yok nerde bu kız?

Başak'dan
Uyandığımda ağaç evde olduğumu anladım hızlıca kalktım kimse yoktu dışarıya baktım kimse yoktu
"Berke" diye bağırdım ses seda yok.
Yanımda bir not buldum üzerinde:
"Hata yapıyosun böyle giderse seni ve anneni öldürmek zorunda kalıcam"notu fırlatıp titreyen ellerimi durdurmaya çalıştım.Çevreme bakındım ama hiç kimse görünmüyordu.Ayağa kalktım"Berke lütfen çık ortaya"dedim üşüyen bedenimi kollarımla sarıp.Yorganı üzerime çekip titreyen dişlerimi sıktım.Bu not Sarp'dan olmalıydı ama o nerdeydi?Çevreme tekrar bakınca uzakta bir araba gördüm.Ben buraya nasıl geldim?En son ormandaydım ve çok yorgundum."Berke nerdesin?"dedim.Merdivenleri inip yola çıkacakken ağzımdan tutan ellere baktım."Cenk yok ben varım Başak"dedi.Ağzımı bırakan ateş gözlü Berke'ye dönünce çok sinirli olduğu belliydi."Kurtarıcın yok!O seni sevmiyor Başak ben seviyorum!"bağırarak söylediği sözler kalbimde ve ormanda yankılandı.Kalbimdeki ağır sancıyla birlikte dolan gözlerimi sildim.Bileğimden tutup arabaya soktu.Ağaç eve çıkıp montumu ve çantamı aldı.Sonrada sessiz geçen araba yolculuğu..Boynumdaki kolyeye baktığım da hala ordaydı."Nasıl buldun beni?"dedim.Güldü"Genellikle Cenk kurtarırdı dimi seni"durdu  ve ekledi."O şimdi Yağmur'la iş pişiriyor"dedi gülüp.Neden bu kin?Ben onu seviyorum diye mi?Evin önüne gelince çoktan ilerden girip odama koşarken beklediğim manzara ortadaydı.Cenk üstü çıplak altında kotla koltukta yayılıp elleriyle Yağmur'u sarmış konuşup gülüyorlardı.Nefret ediyorum ondan nefret!Odama girip kapıyı çarptım.Hayır güçsüz gibi ağlamıyacağım.Aleyna'yı aradım.Onunla konuşmak rahatlatırdı beni.

"Alo Aleyna"

"Ya nerdesin sen?Doğum gününden sonra kayboldun iyice"dedi hızlı hızlı.

"Of ne oldu bilsen."anlatmaya başladığımda sessizce dinledi sonraki tepkisi böyle oldu.

"Oha kızım sen Berke'yle öpüştün yane!"sessizce durup sesini kıstı"Sen Cenk'i mi seviyosun?"Bende sessizliğe büründükten sonra"Sende kalabilir miyim?Bu şerefsizin evinde daha fazla kalamam"dedim.Yağmur'un kahkahalarını duyunca sinirimi yastıktan aldım.Yastığı kapıya sertçe çarpınca gülüşmeler kesildi.Aleyna"Tamam seni alıyim mi?"dedi.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin