Multimedia:Cenk
Kapı çalınca dünkü olaylardan sıyrılıp kapıyı açmak için koştum.Ama Cenk daha önce açmış bir bana bir de Aleyna'ya bakıyordu.Aleyna elindeki poşetleri sallaya sallaya içeri geçti ve birde benim valizimi getirmiş.Canım arkadaşım!Birbirimize sıkı sıkı sarılıdıktan sonra odama yönlendirdim.Evet artık benim odamdı bura hıh.Cenk arkamızdan bize bakarken ona ters ters bakıp kapıyı sertçe kapattım.Aleyna gelir gelmez yatağa atlayıp üstündeki montu fırlattı.
"Bugün kopuyoruz ama ilk önce vereceğin hesaplar var dostum."deyip bana tek kaşını kaldırarak karşıma geçti.
"Anlat bakalım okulun nasıldı?Yeni kanki mi buldun yoksa?Taş çocuklar var mıydı?"ben onun dediklerini anlamaya çalışırken beni yatağa attı ve gıdıklamaya başladı.
"Söylemessen sana bira yok ahbap!"deyip güldü.Ben ise ay uy ediyordum.
"Tamam tamam her şeyi anlatıcam."dedim.Tatmin olmuşa benziyordu.Beni bırakarak benim konuşmamı bekler gibi kafasını salladı.
"Dün alışveriş yapıp okula geçtik işte.Cenk'in aslında eski okuluydu bizim okula nakil gelmeden önce orda okuyormuş.Amcasının okuluymuş bide.Okul manyak ya.Kolej olmasını bırak taş kaynıyo.Cenk'in grubuyla tanıştık.İki kız beni pek sevmediler.Bende kıl oldum onlara.Bir ara herkes boşalınca bunlar beni el birliğiyle bağladılar.Sonrada fotoğrafımı çektiler sürtükler.Beni Cenk'in arkadaşı Ozan kurtardı.Bu ikimizin arasında sır kalıcak dedim"daha söyleyecek bir şey olmayınca Aleyna'nın tepkisini bekledim.
"Kim o sürtükler gidip toplanıp dövelim yolarım ben onları dağ başımı la bura!"Aleyna ayağa kalkıp odada bir tur attı.Sinirden ellerini saçlarında gezdiriyordu.
"Ya ben onlara gereken dersi veririm.Bir şeye bulaşma!"yanıma geldi ve gine yatağa oturdu.
"Hiç de bile yarın ben okulu kaytarıp sizin oraya geliyorum ve derslerini veriyoruz sürtüklerin!"birden kapı açılınca Aleyna'ya kaş göz yapıp kapıda ki Cenk'e gülümsedim.
"Bir sorun mu var kızlar?"seslerimizi duymuş olamaz dimi.Yok canım duymasın!
"Yo hayır sen bizi yanlız bırak bakiyim dedikodu yapıp kopucaz biz."
'sizi ergenler' bakışı atıp gitti.Aleyna hala dediklerimin etkisindeydi.Getirdiği poşeti alıp içindekileri çıkardım.Cips ve birayı kucağına koyduğumda bakışı bana döndü.
"Biz dağıtmaya gelmedik mi kızım?!" deyip erkek gibi konuştum.Cipsi açıp avuçlayıp mideme götürdüm.Aleyna'da birasını alıp yudumladı.Telefonumu alıp bir mezdeke açiyim bare deyip telefonuma uzandım.Aleyna olayı kapmış gibi hırkasını beline bağladı.Şakıyı açtığımda bende kıvırtıyordum.Aleyna cırlıyor ve birasını kafaya dikiyordu.Kapı tıklama sesi duyunca hemen kapıya koşup kapıyı kitledim.Cipleri birbirimize yedirdik.Biralarımıza aynı anda kafaya dikledik.Ve şarkıya uyum sağladık.
"Delisin!"diye bağırdım.Kahkaha atıp tekrar şarkıya dönüp kıvırttık.Başka bir şarkı açılınca yatakta zıplamaya ve kahkaha atmaya başladık.
Aleyna"Başım ağırdı lan."deyip müziği kapattı.Bizde sessizce biralarımızı yudumladık.Poşetten yenilerini çıkarınca kapı tekrar tıklandı.
"Ne varrrr!"diye böğürdüm.Kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım.Cenk içeriye bakışlarını bitirdikten sonra bana baktı.
"Siz neyin kafasındasınız?"Cenk'in dediğine Aleyna kahkaha attı.Bende onun güldüğünü görünce yerlere yatıp gülmeye başladım.Cenk kolumdan tutup beni kaldırdı.
"Eğer dağıtıyorsanız...bensiz mi lan!"diyip poşetlere uzandı.Dengesiz midir nedir?Cenk elini tam uzatmışken eline vurdum.
"Sana yok dostum."deyip güldüm.Bana aldırmadan birayı alıp açtı.Bende elinden alıp kafaya diktim.Yüzümü buruşturarak geri verdim.O da bana bakarak kafaya dikledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen Fiction//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...