26.bölüm

276 9 2
                                    

Multimedia:Berke

Sezen aksu/unutamam ,sezen aksu/unuttun mu beni ,sezen aksu/vazgeçtim ile okuyunuz ..

"eyllklnc000" yorumların için saol bu bölümü sana ithaf ettim :)

Sözleri kalbime yumru oturmasına izin verdi. Onu hiç böyle görmemiştim.Fotoğrafları yatağa fırlatıp ayağa kalmak için yatağa tutundu.Ona sarılmak ve konuşmak öyle istiyordum ki...Arkamı döndüğüm de Berke ile burun buruna geldim.

"Onu yanlız bırakalım"diye fısıldayıp beni mutfağa getirdi.Sandalyeye çöküp zonklayan başımı ovuşturdum.Sonrada kırılma seslerini duyunca ayağa kalkıp gidecekken kolumu tuttu.Ben ise zorla oturup ellerimi başıma aldım.

Cenk'den

Komidinin üstündekileri yere attıktan sonra fotoğrafları yatağa fırlattım.Ellerimi saçlarıma götürüp çektim.Montumu alıp hızla dışarıya çıktım.Arabama atlayıp son gaz sürdüm.Arada gözlerim bulanıklaşsa da umursamadım...Mezarlığın önünde arabamı parkedip yerine doğru ilerledim.Mezarın üstündeki tokasını görünce hemen onu alıp içime çektim.Hala saçlarının kokusu vardı....

Başak'dan

Cenk'in odasına gidip kapıyı açtım.Yatakta fotoğraflar ve bir sürü eşya vardı.Kazaklar,hırkalar ... Yonca'nın olmalıydı.Yerden bazı fotoğrafları toplarken yatağın altındakiler ilgimi çekti.Bira şişelerinin arasında bir kaç fotoğraf vardı.Bunlar bendim!Elime alıp incelemeye başladım.Bakkalda,okulda,dışarda her yerde çekmiş beni.Bazılarında çarpı işareti vardı.Sinirle yapmış varsayıyorum..Odadan çıktım ve salonda volta atan Berke'yi durdurdum.

"Onu bulmalıyız"dedim gözlerim hafiften dolarken.

"Çocukları aradım onlar bakıyolar bende çıkıcam"deyip montunu hızla alıp çıktı.Bende koltuğa oturup boş boş baktım.Kapı şiddetle çalınca kapıya doğru ilerleyip açtım.Aleyna karşım da burukça gülümsedi.Arabadan başını sarkıtan Güneş'i görünce bende gülümsemeye çalıştım.

"Biraz kafa dağıtıcaz yane kız gecesi"dedi ağzı içki kokarken.

"Olmaz ben gelemem"

"Ya itiraz etme işte"deyip içeriye atladı ve kapıyı kapattı.

"Ya hiç eğlenecek halde değilim!"diye bağırdım.

"NOLDU?"dedi şaşırıp.Odama girip üstüme kot pantolonu ve montumu attı.Aleynayla inatlaşamıyordum..Banyoya girip üstümü giyindim.Bileğimden tutup çekiştirdi.Arabada oturan Güneş kendince şarkı mırıldanıyordu.Öne oturup kafamı geriye yaslayıp gözlerimi kapattım..

Berke'den

Bütün gidebileceği barlara baktık.Yoktu yok!Nere gidebilir başka?Mezarlığa da baktım ama yoktu!Hakan'ı aradım."Bir şey buldunmu?"dedim.

"Yok off nere gider bu" dedi sıkıntılı sesiyle.

"Sahillere bak ben deniz kenarlarına bakıcam"

"Tamamdır"dedi ve kapattı.Bende arabama binip mezarlıktan deniz kenarına doğru sürdüm.Giderken de yollara bakmayı ihmal etmiyordum.

Başak'dan

Aleyna'ların evine gelince beni uyandırdılar.Güneş elinde siyah poşetle sallana sallana eve girdi.Aleyna kapıyı açıp benide kolumdan tutup içeriye soktu.Aleyna radyoya basıp koltuğa yayıldı.Radyoda Zara/Kaça kadeh kırıldı çalıyordu.

Güneş"Efkarlanmayı iyi biliyon ha"deyip şarkıyla beraber sallanmaya başladı.Ben ise poşetten bira çıkarıp açmaya çalışıyordum.Kafama dikip derin bir nefes aldım.Güneş"Hadi bara gidelim evde olmuyor"dedi ve beni çekiştirmeye başladı.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin