Sancak/iyiki vardın,Sancak/buralar yanar ve Sancak/zaman nasıl çözer ile okuyabilirsiniz ;)
Multimedia:Ozan'nın odasındaki resim :)
Berke beni bırakmıştı..Bu hastayla beni bırakmıştı o..Ama bırakmasa da beni öldürecekti...Neden bu kadar hırs neden?Uzun yol boyunca sessizliğimizi bozan keskin mavi gözleri olmuştu.Cenk'inkileri şimdiden özlemiştim.Acaba o şimdi nasıl?Onu öylece bırakmak o kadar içimi yedi ki...Sessizliğe dayanamayıp"Neden beni bu kadar istiyorsun?Bedenimi mi?Benden daha iyileri var.Paramı mı?Hiç param yok biliyorsun.Peki o zaman ne!"uzun konuşmamı beklemiyordu.Gülümsedi"Ruhunu, kalbini ve Cenk'den intikam almak istiyorum.Benim olmanı!"son cümlesini fısıldayıp tehlikeli sesiyle dile getirmişti.
"Beni kaçırıp Cenk'e nasıl bir intikam vereceksin!Sen iyi değilsin"dedim göz devirip.Arabanın arkasından beyaz torbayı çıkarınca ilkten anlamasam da uyuşturucu olduğunu yeni farketmiştim.
"Bunları bırakmıştım ama seni görünce tekrar başladım.. başka dünyaya sürükledi bunlar beni.Öyle bir şey ki cesaretini arttırıyor,sana güç veriyor gibi.."
"Sen gerçekten delisin!"dedim ondan uzaklaşıp.
"Evet sana deliyim bebeğim"dedi kötü çocuk gülümsemesiyle.En fazla da bu korkutucuydu.
Berke'den
İçim içimi yiyecek.Heleki Cenk'in siniri..Onun için böyle olması beni delirtiyo.Kavga ettiğimiz de birbirimizden uzak dururduk.Şu an o başka odada ben ise dışarda.Polisleri aradım.24 saat geçince aramalara başlayacaklar.Peki o süre zarfın da ne olacak!Tabiki de sende arayacaksın.Ayaklanıp montumu üstüme attım ve arabama ilerledim.Ozan'a geçenki kaçırma durumunda pek bir şey yapamamıştım ama bu sefer acıtarak,sürünerek öldürecektim.İlk önce cezaevine sonra tımarhanede çürüyecekti piç!Nasıl bulunur ki?Nerelere giderler...Cenk'in aramasıyla telefonu hoparlöle aldım.
"Ne! işim var?"dedim.
"Ozan pezevenkinin amcası nerde ondan bilgi alıcam.O bilir her şeyi"
"Holdinginin adresini atıcam sana"adresi yazıp gönderdim.Polisleri tekrar aradım.
Başak'dan
Araba ormanlığa benzer bir yerde durdu.Telaşlandım sonuçta kimse yoktu.Arabadan çıkıp ellerini beline koydu.
"Yeni evimiz!Cenk'in verdiği her şeyden iyisini aldım.Alıcam da..."
Şok olmuş ifadeyle boş boş baktım.Elimi sıkıp içeri soktu.Ev çok büyüktü.İki merdivenliydi.Ben ise telefon var mı diye bakarken Ozan"Ev telefonu ve cep telefonu zararlı olur senin için"dedi tehdit eder gibi.Ona uymalıyım yoksa daha kötü şeyler yapabilirdi."Acıktım"dedim.Mutfağa ilerledi.Dolaptan bir şey yaparken arkası dönüktü.Yavaş yavaş geri gitmeye başladım.Daha sonra salondan koşarken ayak sesleri geldi ve beni bileğimden tutup kendine çekti.
"Bunu biliyordum ama.. sen şansını kaybettin"bileğimden çekiştirip beni yatak odasına getirdi.Büyük yatağın üstüne attı.Halatları ellerime bağladı.'Lütfen bırak beni'dedim gözlerine bakıp."Bak sakince konuşuruz beni ne yapacaksın ki"üstümdeki kazağı çekti."Ne yapıyorsun!"dedim hayretle.O ise bana bakmayıp atletimi çıkaracakken kapı zili duyuldu.
"Kim bu kodumun şerefsizi!"dedi ve sinirle kapıdan çıktı.Ben ise ayaklarımla debelenip bileklerimdeki halatları çekiştiriyordum.Çok serttiler ve bileğimin derisini tahriş etmişti.Aşağıda bağırmalar vardı ama tam duyulmuyordu.Yorgunluktan çökmüş gözlerim uyumamak için dirensede bu çabaya dayanamayıp kapandı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
أدب المراهقين//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...