37.bölüm/Final/

604 14 7
                                    

Multimedia:Güneş ve Başak
Küvetten çıkmaya çalışınca Cenk beni engelleyip kendine çekti.Gözlerimi pörtletip ona baktım.
Berke'nin sesini duydum"Başak nerdesin?"

"Şey banyo yapıyorum"suyu açınca Cenk gülüp beni izliyordu.Eliyle çenemi kavrayınca ona döndüm.Deniz gözlerinde hapsolup kaldım.Orası beni cehennemimdi belkide ama ben ateşe bilerek yaklaşıyordum.

"Yosun gözlerinle mahkum ettin beni.Orasını pek haketmiyorum ama ihtiyacım var.Hemde çok..."fısıldayıp bana yaklaşınca sözcükleri aklımda tartıyordum.
Dudaklarıma kayınca gözleri konuşmaya başladım."Şansını çoktan kaybettin"dedim ciddi sesimle.Dudağı kıvrıldı"Onlar sadece benim için yaratıldılar.Başka kimse bakamaz!Sadece ben varım orda!!"bu sefer benim dudağım kıvrıldı."Bu kadar emin olma Saraçoğlu.Orda farklı biri var."dedim alayla.Şimdi ise sinirlenmişti."Biliyor musun çok komik görünüyorsunuz.Kardeşimle oynama Başak!Benim için böyle ol-" "Senin için olduğunuda nerden çıkardın.Saçmalama!"dedim ayağa kalkıp.Gözlerim su akan vücuduna gelince ona döndüm.Islak sarı saçları anlına asi bir havayla düşmüştü.Küvetten tekrar çıkacakken beni kendine çekip sarıldı.Vücudu yanıyordu.Telaşla elim anlına gitti.Fena halde ateşi vardı.
"Ateşin var Cenk!"dedim telaşla.

"Sen olduğun için.."dedi alayla."Buna engel olabilirsin."dedi sırıtıp.Beni duvara yasladı ve yüzünü boynuma getirdi.Kafasını çevirip bana bakınca titredim.Sonrada öpmeye başlamasıyla gözlerimi yumdum.Onunla bakışmamızda heyecanlanan kalbim şuan ise horon tepiyordu.Ellerimi boynuna dolayıp ona sarıldım.Geri çekilince nefessiz kalan ben öksürdüm.O ise bana katıla katıla gülmeye başladı.Bunu yapmamalıydım!Lanet olsun Berke'ye nasıl bakıcam ben.Cenk'in tekrar beni kullanmasına izin verdim ben!Tekrar oynamasına az sonrada oyuncağını bırakıp yeni bir tane isteyecek.Hep değerini bilmeyecekti...Küvetten hışımla çıkıp ıslak kıyafetlerimin üstüne bornozu giydim.

"Bana yardım edecek midin?"dedi kısık sesle.Ona dönünce derin bakışlarından dolayı yüzüme küçük bir gülümseme geldi.Ama hemen ciddileşerek"Cenk.Sen beni kullan-" "Hayır.Seni asla kullanmadım.Sen farklıydın ve hala öylesin"dediklerine inanmak kolaydı ama ya sonrası...Sonradan yıkılınca pişman olacaktım.Ona inandığım için,değer verdiğim için...
Kapıdan tam çıkacakken sessiz kelimeleri kalbimdeki kelebekleri ortaya çıkardı.

"Benim gözlerimde sadece yosun gözlüm var.Başka kimse yok.."elim kalbime gidince güldüm.Titreyen elimle kapıyı açıp odama koştum.Kendimi yatağa fırlatıp kahkaha attım.Tavanı izleyip elimle hayali kalpler çizdim.Ayağa kalkıp üstümü değiştirdim.Ders kitaplarımı açıp ders yapacakken odaya Berke girdi.Yanağımdan öpünce zorlada gülümsedim.Kendimi pislik gibi hissediyordum.

Berke"Beraber ders çalışabiliriz"dedi ve yatağa oturdu.Kitaplarımızı açtıktan sonra birbirimize sorular sorduk.Gözüm komidinin üstündeki bornoza kayınca gülümsedim.

"Benim gözlerimde sadece yosun gözlüm var.Başka kimse yok.."

Kalbim tekrar hızlanınca parmaklarım dudaklarımdaydı.Berke beni dürtünce ona döndüm.

"Orda mısın?sen bakiyim"dedi.Gülümseyip anlattığı derse odaklandım.O sözlerden sonra nasıl olacaksa...

--------
Okulda sınavlarımı olup kantine indim.Okul boştu çünkü okulun kapanmasına 1 hafta kalmıştı.Sınavlarım iyi geçmişti.Bunda en önemli etken Berkeydi.Cenk'i de kantinde ders çalışırken görünce çok şaşırdım.Berke hala sınavdaydı bende onu beklemeye karar verdim.Sağa soluma bakıp yanlız olan Cenk'in yanına ilerledim.

"Üniversiteye nasıl gideceksin sen bakalım"dedim sitemle.Güldü"Parayla"dedi göğsünü kabartıp.Göz devirdim.Uzun ara sessizlikten sonra kitabı masaya bırakıp bana döndü.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin