Multimedyada yeni okuldaki kişiler var.Okuyanlar votlarsa çok sevinirim...
Yatağımdan zar zor kalkıp doğruldum.Hey bugün okula gidecektik doğruya.Heyecandan uyuyamamıştım zaten.Gidip bare kahvaltıyı hazırliyim.En azından evinde felan kalıyoruz ev işlerini de yapayim bare.Zaten en iyi yaptığımda oydu.Annem kuaförde çalışınca ev işleri hep bana kalıyordu.Bu işte ustaydım.Annem demişken onu özlediğimi farkettim.Mutfağa doğru ilerlemeden Cenk'in odasını aralayıp baktım.Uyuyordu, uyanmadan kahvaltı hazırlayacaktım.Mutfağı biraz karıştırıp ne yapacağıma karar verdim.Bulduğum patatesleri soyup yıkadım.Dolapta bulduğum sosisleri de tavada kızartmaya başladım.Patatesleri de ayrı bir tavada kızarttım.Sosisleri tabağa alırken çay demlemeyi unuttuğumu hatırladım.Kilerde bulduğum hazır çayın üstüne kaynamış suyu döktüm.Patatesleride sofraya koydumVe sofra hazırrr..
Hikayelerdeki gibi beni mutfakta izleyen bir sevgilim yok ona yanıyorum.Cenk buna tepki olarak horluyordu.Odaya girip dürtükledim.Mutfağa geçip sandalyeye oturdum.Sonra da o gelip sofrayı bir kaç dakka süzdükten sonra parmaklarını bala daldırdı.
"Çüş ayı!"deyip ellerine tokat attım.Sofraya oturup iştahlıca yedi.Sessiz kahvaltı sonrası bende sofrayı topladım.Bir anda telefonum çalmaya başladı.
"Alo Berke."
"Nasılsın seni özledim."
"İyiyim bende özledim.Bugün yeni okula başlıyoruz."sıkıntılı olduğu belliydi.Derin derin nefesleri bunu belli ediyordu.
"İyi sevindim.Seni ziyarete gelicem."
"Tamam.Anneme de arada uğrar mısın?"
"Tabi zamanım olunca uğrarım.Ben okula tekrar dönmeyi düşünüyorum.Buraya da Cenk'in ısrarlarıyla gelmiştik.Seni görüp araştırmış.Biliyosun Yoncaya benzediğin için gözüne çarpmışsın.Bana da zorla anlatmıştı."Dediklerinin şoku üzerimdeydi.Ama bana ilk kez tanışıyormuşuz gibi yaptı.Aslında her şeyimi biliyordu.Benim için okula nakil olmuş.Yinede bana değer verdiğini pek sanmıyordum.
"Bencede amcanın okulu varken hemde kolejken neden devlet lisesinde okuyasın."
"Ondan değil!Cenk nerdeyse oraya gitmeliyim.Biliyorsun olmadık olaylar çıkartabilir."
"Evet kardeşinin yanında ol her zaman neyse benim kapatmam gerek okul için bir şeyler alıp okula gidicez."
"Tamam bende yarın amcamın yanına uğrar kayıt işlemlerini hallederim."
"Görüşürüz."deyip telefonu kapattım.Beni kapıdan dinleyen Cenk'e döndüm.Tek kaşımı kaldırarak ona bakmaya başladım.
"Hazırlan ilk önce alışveriş yapıcaz sonrada okula gideriz."heyecanımdan ölecektim.Alışveriş yapmayı duyunca daha da bir heveslendim.Hava soğuk olduğundan opak çorabımın üstüne kot eteğimi giydim.Üstüme her zamanki giydiğim kazağı giydim.Giyecek kıyafetim azdı.Aleynalardan bugün almalıydım.Montumu da giyip çıktık.Cenk ayısı kapıyı açmadan sürücü koltuğuna geçti.Ne beklenirdiki zaten..
------
Avm'nin önündeki otoparka arabayı parkettikten sonra benim heyecanlı halimle hızlı hızlı yürümeye başladık.Cenk'in rahat olduğunu görünce elinden tutup onu çekiştirmeye başladım.Boş boş dolandıktan sonra Cenk Boyner'in önünde durdu.İçeri girdiğimde ilk olarak toz pembe okul çantası dikkatimi çekti.
"Bu harika bunu alalım sen ne dersin?"gözlerini devirerek konuşmaya başladı.
"Çok çocuksuu!"
"Hayır bence çok tatlı."dedim.
"Beğendiysen alalım."
"Tamam alalım bunu."ben kalemlik de görünce onu da çantanın içine attım.Beleşe gelmişken yenileyelim dimi bidaha eve gidip eşyalarımı alamam.Cenk iki kutu kucağında tutmuş, converslere bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Подростковая литература//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...