Sancak/denizlere at
Multimedia:Başak ^^Cenk'den
Yoncayla birlikte el ele dolaşırken kafasındaki şapkayı çıkardı.Seyrek saçlarına vuran rüzgarla ona baktım.O kendini çirkin görüyordu hep.Benim ise tek onu görüyordu gözüm, öbürlerine bile bakmadım.Onu gördükten sonra değiştim.Çok hemde...Belimi saran elleriyle bana yaslandı.Zayıf bedenini kendime çekip bende sarıldım."Ya ben ölürsem.."dedi gözleri uzaktayken."Yonca!!"dedim."Ben gidince yeni biri mi bulacaksın?!"dedi bağırıp.
"SUS!"dedim."Sakın bir daha böyle bir şey söyleme"dedim ayağa kalkıp.Elimi tuttu ve yüzlerimiz yakınlaştı.Alnımı onun alnına yasladım burunlarımız hafiften değiyordu."Sana bir sey olmayacak beni bırakıp gidemezsin"dedim."Eğer bana bir sey olursa beni lütfen unutma çünkü ben seni hep sevdim" dedikten sonra ağlamaya başladı."Ağlama "diye bağırdığım icin uzaklaştı benden korkmuş olmalıydı.Avuçlarımın içine yüzünü aldım ve alnımı onun alnına yasladım."Ağlamana dayanamıyorum!.Buna izin vermiyeceğim.Sen benimsin ve....ölmeyeceksin artık böyle düşünme çünkü ben kime baksam seni gorüyorum ve bu hep böyle olacak"dedim.Ağlamaya devam ediyordu"Ben ölüyorum Cenk görmüyor musun?Ben her geçen gün eriyorum " hala ağlıyordu.Avuçlarımın içindeki yüz her geçen saniye soluyordu ben Yoncasız napacaktım! Kendimi kaybedip çevremdekilere zarar vericektim.Her zaman ki gibi! Yonca"Kaderin Önüne geçemezsin aşkım"dedi ve gitti.Bu hatırladığım anıyla yine hüzünlenmiştim.O gün akşam ölüm haberi gelmişti ve ben daha ona veda bile edememiştim.Böyle olmamalıydı...---------
Başak'danOkulun önünde durunca Cenk'e döndüm.O ise dünden beri ne yüzüme bakmış ne de konuşmuştu.Berke'de aynı şekilde davranıyordu.Hızla arabadan indim ve önümde duran Güneş'e sarıldım.Dünkü olaydan sonra Cenk sanki hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu.Bunu bana ikinci yapışıydı.Neden böyle yaptığına anlam veremiyordum.Okulun kapısından içeri girmiştik Cenk'i görmek istemediğim için Güneş'in kolundan çekiştirerek hızlıca sınıfa girdik.Bizim arkamızdan hemen hoca girmişti.Ben ise ders dinlememiş kağıtlara boş boş şeyler yazmıştım.Günün sonunda Cenk'le eve gitmemek icin Berke'ye mesaj atarak Güneş'le gezeceğimi söylemiştim.Sonra her şeyi Güneş'e anlatmış içimi dökmüştüm.Eve geldiğimde salonda kimse yoktu.Cenk'i görmemek için hemen odama girmiştim.Duş aldıktan sonra üstüme eşorfmanlarımı giyip yatağıma uzandım.Bir kaç dakika sonra kapı tıklanmıştı.Ama ben hiç umursamamıştım,sonra kapı açılma sesi geldi.Umursamayıp tekrar gözlerimi kapatmaya çalışırken onların seslerini duydum.Cenk'in gülüşü evi inletirken Yağmur'un mırıltılarını duyar oldum.Duyduğum iğrenç şeyler gözlerimi kısarak yorganı kafama çektim.Yağmur'un iğrenç sesiyle birlikte Cenk'in kahkahalarına dayanamadan kendimi odada volta atarken buldum.Benimle gerçekten oynamıştı!O Yağmur'la birlikteydi ve benide kullanıyordu.Berke'nin ve Ozan'nın laflarına nasıl kulak asmadın.Daha okulun başından diyordu sana Berke.Dizlerimin üstüne çöküp bacaklarımı sardım kollarımla.Hiç kimseye güvenmemeni sana en büyük örnek annen göstermişti, ama sen şans verip güvendin ona!Alçak,pislik herif!İhtiyaçlarını da Yağmur'dan karşılıyordu he!Lanet olasının evinde kalamazdım ben!Montumu alıp hışımla evden çıktım.Kapıyı çarpıp Berke'yi aradım.O da açmayınca bizi yakaladığı zaman aklıma geldi.Utançla başım eğik bir şekilde yürürken yanımda ilerleyen arabayı farkedememiştim.Arabadan çıkan Berke'yi görünce şok oldum.
"Bu saate ne işin var buralarda?"dedi.Ben ise gözlerimin yaşını saklamak için saçlarımı önüme attım."Beni burdan uzaklaştır lütfen!"dedim artık gözyaşlarımı saklamayarak.Noldu bakışlarını umursamadan kapıyı açıp oturdum.Başımı cama yasladım."Noldu?"dedi.Hıçkırıklarım artınca ona sarıldım.Ona sarılmak o kadar iyi geliyordu."Böyle kalalım"dedim o çekilmek isteyince.10 dakikaya yakın sarılmış bir şekilde durunca ben çekilecekken o beni durdurdu.Yanaklarımı öpüp saçlarımı okşadı ve omzuma başını koydu.Bana değer veren biriydi o.Onların nasıl kardeş olduğuna inanamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen Fiction//Bu normal bir tesadüf değildi onun için// Yıllar önce kaybettiği sevdiğinin gözlerini tekrar birinde görmek nedir bilir misiniz?Cenk çok iyi biliyor.İlkten nefret etti.Yediremedi bu sevgiyi.Ama kalbine söz geçiremedi.Sonunda deniz yosununa kavuştu...