R.

886 94 68
                                    

"İçinde, yıllardır çıkmayı bekleyen bir Erkan Özerman olduğunu kim bilebilirdi?"

Bu kızla aynı yaşta mıyız cidden? Cumartesi ve pazar günleri magazin programı izleyen bir sefil olmasam bahsettiği kişiyi bilmem mümkün değil.

"Organizasyon benim işim güzelim."

Ama süsleme değil. Balonun eğlenceli olduğunu çocukların kulağına kim fısıldıyor ya?

"Hepimiz doğum günü pastası üflüyoruz İlhan ama sadece senin aklına, ana sınıfı öğrencilerine pastanın kendisini yaptırmak geliyor."

Merdivenin tepesinde olmasam şu an yan sınıfta pasta süsleriyle oyalamaya çalıştığım minnoşlara dalıp giderdim. 

"Devir 'ev yapımı' devri güzelim. Evde yaptığın şey leş gibi tuzlu bir kısır bile olsa üzerine beş kat fiyat yazıp satmana engel olmuyor."

"Yine çok ama çok haklısın."

"Olmadığım görülmemiştir."

Heheyt! Bu öz güveni üç gündür tekrar öpüşmemek için kaçtığın adamla karşılaştığında da takınsana.

"Kıçımın kenarı."

Lan! 

"Kimse yok, korkak seni."

"Sevda'yı her görüşünde çocukları çişe götüren diyor bunu da."

"Kıçının kenarı."

Arsızlığı üzerinde. Regl mi oldu, nedir?

"Tamam, bitti. Hadi git de müziği ayarla."

Hareket etmemek için öldürüyor kendini. Biraz daha böyle giderse yakın zamanda obezite kadrosundan tekmeyi yiyecek doktordan.

"Sahi, siz ayrıldınız mı?"

Şaşkın şaşkın baktırırsın tabii. Oğlum! Kız içimizden ne dediğini duyuyor mu ki?

"Bir ayrılıp bir barışmaca... Gelgitleri olan girift bir ilişki bizimki."

"Yani iyi sevişiyor ama kötü espri anlayışı var."

Bakarsın öyle etrafına işte, pabucumun cesur yüreği!

"Kimse yok, rahat ol."

"Salak! Sevişmek değil yiyişmek diyeceksin. Çocuklar duyarsa kıvırabilmen gerek."

Bazen sen de acayip haklı oluyorsun Yeşimciğim ama bunu katiyen yüzüne söylemeyeceğim.

"Tamam tamam, ben şunları asarken müziği ayarla sen de."

"Vay vay anam da vay!"

Islık mı o? 

"Ne o-"

Offf bu ne ya? Nasıl oluyor da bu kadar yakışıklı olmayı başarıyor Allah'ım? 

"İlhancığım en kısa sürede bu adamla beni baş başa bırakabileceğin bir ortam ayarlıyorsun."

Benim önce nefes almayı başarmam lazım. Evden çıkarken böyle spor giyinmemişti. İkinci bir evi olduğundan şüphelenmeye başlayacağım.

"Sen önce yiyişmemeyi öğren."

"Kolay gelsin. Başlamadan yetiştiğime sevindim."

Ben de yeni bir nefes alabildiğime. Bu kadar şekilci olacak ne günah işledim ben ya? Nerede iç güzelliğin azılı savunucusu ben?

KlişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin