"Ne o? Kötü haber mi?"
Yok canım. Yol verdiğim kız bana amcık dedi sadece...
"Hayır. Kadınlar işte..."
Kızı adabıyla uzaklaştırmak da suç anasını satayım. Gidip duş alayım en iyisi. Ağzım da leş gibi kokuyordur.
"Ağzından çıkanların binde birini bile savunuyorsan ağır cahilsin demektir."
Dedi, hayatında üç kitap okumamış biri.
Lan! Kokuyu mu aldı yoksa?
"Tamam, pardon."
Hiç tartışamayacağım.
"Hep aynısını yapıyorsun."
Anlaşıldı, kaçış yok. Yataktan kalkmadan konuş bari Sinan.
"Neymiş?"
Kalkıyor! Hay bin penguen!
"Kadınlıkla ilgili bir konu açıldığında ya da yanlış olduğunu düşündüğün bir laf ettiğinde boş bir özür dileyip kaçıyorsun. İçinden siktir çektiğine eminim."
Anlaşıldı. Dünkü başarısız sevişmeden sonra sinirli uyanmışız.,
"Yanılıyorsun."
Böyle cins cins baktığında sinir oluyorum.
"Kafanda, cinsiyet kimliğiyle ilgili ciddi karışıklık var."
"Katılmıyorum."
Hey! Ben gitmediysem sen de gidemezsin banyoya.
"Doğru söylediğimi biliyorsun. Yüzünün kızarmasından belli. Hiç saklayamıyorsun."
Lan!
"Yok öyle bir şey."
Peşinden koşturmasana!
"En ufak bir tartışmada geçmişimi hatırlatıyorsun. Beni sinirlendirmek için kadınlığa laf sokuyorsun falan. Ama şunu bil ki, hiç etkilenmiyorum."
"İyi işte, sorun yok o zaman."
Bu kadar yaklaşma, ağzımı açamam.
"Sorun var. Ama tamamen sende. Bu tavır seni yiyip bitirecek, demedi deme."
Tehdit?
"Önce ben girmeliyim ayrıca. Sizden önce çıkmam gerek."
Sırtını dönüp gidemezsin!
"Ben öyle biri değilim."
Ohoo! Kabine girdi bile.
"Öyle? Daha transfobiyi dillendirmekten bile korkuyorsun. Ki en tipik davranışlarıdır."
Yok artık ama!
"Şaka mısın acaba? Transfobik olsam seninle bu durumda olamazdık, değil mi?"
"Değil İlhan. Cumartesi pazar translarla sikişip pazartesi tuğralı Doblo'suyla liseli geyleri tokatlayanların şehrindesin."
Bak bu ağır bir hakaret oldu.
"Beni onlarla bir mi tutuyorsun cidden?"
Şu suyu kapat! Ağız tadıyla kavga da edilmiyor anasını satayım. Zaten ağzımda berbat bir tat var. Ben dün ne yedim ya?
"Hayır. Ama sen bunun için uğraşıyorsun."
Ciddi mi ya?
Çıktı. Çıplak ve ıslak... Şimdi yavşasam kızar mı acaba?
"Amacım seni üzmek değil. Bizim gibi insanlar ince bir çizgide yaşar İlhan. Elimize, dilimiz ve belimize dikkat etmeliyiz."
Burnu burnumda... Benden vazgeçme ya.
"Kendine pek kondurmuyorsun çünkü avantajlı gruptasın. Ama erkek olmak tehlikeli bir silah. Bugün elinde tuttuğun, yarın sana doğrultulur. Hadi gir de duşunu al. Ben giyinip çıkacağım. Geç geleceğim bugün, yemeğe beklemeyin."
Vazgeçmedi. Ben bile kendimden şu an nefret ederken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klişe
General FictionHayat, ancak artarak yaşanacak bir oyundur. Geri sayımla başlayanın gözü sadece sonudur. Oysa değerli olan oynamak, kazandıran oyunculuk ruhudur.