O

533 74 21
                                    

Ve huzur...

Koca ev bana kaldı. Mis gibi sessizlik...

Oh! Sinan'ın yatağına da kendimi böyle attım mı, tamamdır.

Şu dolabını kurcalayayım azıcık.

Sahi, eski kıyafetlerini falan ne yapmıştır acaba? Bir sürü sütyenin varken bir anda hepsinin gereksiz olması... 
Gerçi memeleri küçüktü. Ona dair hatırladığım tek detay bu.

Tabii hatırladığım şey doğruysa...

"Ta da!"

Cıks. Gizli bölme falan yok. Oysa FBI Sinan'a yakışan, dolabın içinde gizli bölmeler ve kameralar.

Lan! Odada kamera yoktur herhalde, değil mi?

Amaaan! Olsa ne olur ki? Sonuçta sevgili sayılırız. Millet birbirinin şifresini alıyor yahu, bir oda kurcalamışız çok mu?

Of, iyi ki geldim! Modum değişti.

Annemi de akşam arar, gönlünü alırım. 

Telefonu da kapatayım, mis.

Aslında iyi oldu. Arda da sıkılmıştı benden. Biraz babaannesi ve dedesiyle zaman geçirmesi iyi gelir. Özlem her zaman aşkı yüceltir!

Heheyt! Aşk...

Aşk olabilir mi aramızda acaba? Sonuçta ben onu gördüğüm her an heyecandan dibimi tutamıyorum. Acı ama gerçek!

E o da az arsız sayılmaz hani!

Offf canım kahve çekti iyi mi? İnip yapayım da keyifle ayaklarımı uzatıp Netflişk izleyeyim.

Belki de uykusuzluktu cidden. Üzerimden kamyon kalkmış gibi hissediyorum artık. 

Şu an tüm dünyayla savaşacak gücüm var. Ailenizin savaşçısı İlhan, beşinci günün şafağında, doğu ufkunda hazır ve nazır!

Ups! Kapı çalıyor.

Lan! Ne çabuk döndünüz? Daha cumartesi?

Neyse... 

"Merhaba."

Bu efsane kim ya?

"Merhaba."

Gökten bir melek düştü anasını satayım. Yanlış kapıyı çaldı herhalde.

"İlhan değil mi?"

Niye böyle gülümsüyor ki? 




KlişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin