T

691 91 16
                                    

Tutmuyor işte, uyku tutmuyor.

Ruhum daralıyor anasını satayım.

Ne denemek çok sorgulamıyor? Sorgulasam beni öteliyor, diyecekti. Sorgulamayıp olduğu gibi kabul edince de aptal oldum iyi mi? Cidden insanlara yaranılmıyor.

Hem neyini sorgulamam gerekiyor af buyur da? Beni ne ilgilendirir önceki hayatın? Koca insansın. Eşşşşek kadar hem de!

Yakınlaşır gibi olmuşuz. Lan içime soktuğun şey ağzımdan çıkacaktı neredeyse, yakınlaşmış olmadık mı şimdi? Saçmalığa bak ya!

Her attığım geri adımdan memnundu ayrıca, ne yapacaktım başka? Arada bir gel İlhancığım, canım istemezse uzak dur tatlım. Neyim ben, oyuncak mı?

En iyisi kalkıp bir şeyler karalamak.

Uzun zaman oldu, belki de bu yüzden bir türlü deşarj olamıyorum. 

Yazmak... Keşke her şey kurgulardaki gibi ilerlese... Planlı, sonu belli, kahramanların iç dünyalarının sergilendiği... Herkesin kendi gibi olduğu ve kimsenin ötekini ötelemediği...

Ne yapmamı bekliyordu ki? Ne yapabilirim ki? Bir arkadaşla iki dakikalık sohbetin içinde geçen biri olmak dışında vasfım var mıydı ki?

Yazmayı seviyorum. Beni ben yapan tek şey olabilir kendisi.

Artık kendime ait bir hayatım olması gerekmez mi? Dünyamın merkezinde ve tam da olmasını istediğim gibi...

Yarından itibaren her şey farklı olacak!

Ben geçiştirilecek bir süreç değilim. Kimseyle yarışmak istemiyorum, ikinci hatta üçüncü seçenek olmak da.

Benimle zaman geçirmekten hoşlanan insanlara ayıracağım vaktimi artık. 

...

İlhan: https://www.youtube.com/watch?v=t7kl1fGNbg4

Bike: Birilerinin uykusu kaçmış anlaşılan

Bike: B harfiyle N de çok yakın sayılmazlar.

İlhan: Çok affedersin sfclkşfkşsdfks

İlhan: Uyumuşsundur, sabah dinlersin diye attım.

Bike: Kitap okuyordum. Nasılsın?

İlhan: İyi biri  olduğumu söylerler 🙈

Bike: Desene çevren yalancı dolu😁

İlhan: Ama gece gece bu kadar bozulmaz ki insan 😒

Bike: Tamam o zaman, hemen uyuyalım.

İlhan: Neden?

Bike: Sabah olsun da rahat rahat bozabileyim diye.

İlhan: şklgşdkgşkl

Bike: Şarkı güzel, severim.

İlhan: Daha iyisi yapılana kadar ben de seveceğim.

Bike: Daha iyi olması için ne gerek?

İlhan: Adının Bike olması.

Bike: 😶

İlhan: İyi geceler. Yarın görüşürüz.

Bike: Bugün ;)

İlhan: Evet, bugün :)





KlişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin