A

601 91 27
                                    

"Marslılar gözlerinin altında yuva yapmış gibi duruyor."

Tespit sıçma zamanı. Ho ho ho, çok komok!

"Başım zonkluyor."

"Oy ana kuzum benim, ilaç vereyim mi minnoşuma?"

Evet, mümkünse mavi hapı alayım. Eski hayatıma dönmek istiyorum ben ya!

"Aldım canım. Yarım saat önce attım bir tane."

"Tam iyileşmeden dönmeseydin keşke."

Ciddi misin Yeşim?

"Sevda'ya kalsa her zamankinden daha sağlıklı görünüyorum ve bomba gibiyim."

"Bu kadın sana yürüyor olmasın?"

Mümkünse xx kromozomlu herkes benden uzak dursun. Spermlerime sahip çıkamayan bir salağım çünkü.

"Sevda bana doğru anca ront hazırlamam için yürür Yeşim."

Gül tabii, derdin yok, sırtın pek. Bekâr ve çocuksuzsun. Bir sorumluluğun yok anasını satayım.

"Cidden neyin var?"

Dökülmek istiyorum birine ama yapamam be Yeşim. Daha kendim anlamıyorum, sana nasıl anlatabilirim ki?

"Yorgunum ve sanırım grip olacağım."

"Sen bu kadar yorulmazdın. Başka bir şeyler var."

Elini omzumdan çekme lütfen. Birilerine sarılıp ağlamaya ihtiyacım var sanırım.

"Sakın bana 'yok' deme! Ben aynı durumdayken sana anlatıyorum derdimi. Eğer sen de  anlatmayacaksan mesajını alır, bir daha seninle konuşmam."

Of be Yeşim, şimdi zamanı mı Allah aşkına!

"Abartıyorsun."

Yuh, gidiyor bir de.

"Bir çocuğum varmış."

Al! Çakılır kalırsın öyle.

"Çenen gıdına düştü, kapatmana yardım edeyim mi?"

"Yanlış duymadım değil mi?"

Kızım bakma öyle işte, nefret ediyorum yargılayıcı bakışlardan.

"Hayır."

"Oha!"

"Kimse bilmeyecek Yeşim."

"Saçmalıyorsun artık. Bunu belirtmene bile gerek yok. Kırıyorsun beni."

Tabii canım, ağzındaki baklanın üç saniye sonra turistik geziye çıktığını bilmiyoruz sanki.

"Öğrendin işte."

"Oha ya! Şimdi anlaşılıyor neden yürüyen boka benzediğin."

Lan!

"Evet?"

"Ne evet?"

"Ayrıntıları ne zaman alacağım cınım?"

"Ben öğrenince sen de alırsın."

"Offf acayip bir olay! Oğlum hayatın romana dönmüş ve sen dram king modundasın."

Sen de haklısın be Yeşim. Başkasının başına gelince göt göt espriler yapabiliyorsun.

"Git işine."

"Şimdi gidiyorum ama bil ki döneceğim."

La havle!

"Ya da çıkışta bir kahve ısmarlarım sana. Hatta iki kahve. İki kahveden sonra ötmeyecek adam tanımıyorum çünkü."

Senin ben lokal tecrübelerine sokayım!

KlişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin