T

1K 126 45
                                    

"Resimlerinizi unuttunuz."

Kendinizi unutmadığınıza şükretmek gerek. Yorgunluktan ölüyorsunuz biliyorum ama şimdi de sizin mesainiz başlıyor sevgili anne babalar. Dik durun!

"Ah, teşekkürler. Akıl mı kaldı ki?"

"Olur öyle. İyi akşamlar."

Ve nihayet sessizlik... Sınıfın en güzel ânı. 

"Bu da benimki."

Ah! Arda...

"Eveeet! Bu da senin eldiven resmin. Haydi dosyaya koyalım da baba geldiğinde çok beklemesin."

"Babam beni bekler."

Tatlım benim ya. Babasına dil uzattığımı sandı. Çatılan kaşlara bak hele.

"Tabii ki bekler. O dünyanın en güçlü babası."

Babayla övünmek bir çocuk için her şeye değer. Yokken bile hissedersin gücünü. 

"Benim babam polis."

"Şimdi seni yersem baban beni tutuklar mı yani?"

Gülmek şu dünyada en çok çocuklara yakışıyor, Bilgi test edildi, onaylandı. Yayabiliriz.

"Evet, tutuklarım."

Ve bu ses... Tok ve mütehakkim. Dönüp bakmadan bile var olduğuna emin olunacak türden... İç gıdıklayıcı...

Allah'ım bu ne? İnadıma daha yakışıklı olmuş anasını satayım. Lacivert gömlek mi o?

"Babaaa!"

Bakışlarımı çekemiyor oluşumu fark etmediğini umuyorum. Çocuğa sarılışı bile güç dalgası yayıyor çevresine. Allah affetsin, gözlerimi alamıyorum.

Çok geç. Af kapıları kapalı.

"İyi akşamlar."

"Size de."

Bu ne ya? Oldu olacak kıçımdan çıkarsaydım sesimi. Bu denli aciz görünmek bana bile fazla. Çivilendiğin yerden kalk da adamın yanına git.

"Gidip montunu giy, çantanı tak Ardacığım."

Harika. Çocuğu bir bahaneyle uzaklaştırdı. Kararımı soracak. İyi de ben nasıl dillendireceğime karar vermedim ki daha.

"Bu kadar çabuk gevşeyeceğini düşünmemiştim."

Her fırsatta elini uzatıp tokalaşması acayip cool hissettiriyor olmalı. 

"Size söylemiştim. Çocuklar çabuk değişir, gelişir ve-"

"Alışır. Haklı çıktın."

"Sadece tecrübe."

"Ve?"

Meseleye çabuk geçti. Sadede gelmekte güçlük çekmiyor olması pek de şaşırtmadı zaten. Uzun uzun konuşacak bir tip olmadığı her halinden belli. Alfaların klişe tripleri...

"Bir cevap vermem gerekiyor sanırım."

Bakışlarını gözlerimden çekersen yüklemi olması gereken lanet yere koyup kurallı bir cümle kurabileceğim.

"Teklifiniz cidden kafa karıştırıcı."

Kaşlar çatıldı. Sanırım yanıtımın rengini anladı.

"Birçok açıdan ihtiyacım olan şey de aynı zamanda. Ayağıma gelen fırsat dersem alınmayın sakın. En iyi tanım bu aslında. Ama..."

Abi nasıl bir şey bu? Bana böyle baktığı müddetçe konuşmaya devam edemem ki.

KlişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin