"Aklımdan çıkmıyorsun."
Sarhoşlardan hiç hazzetmiyorum ama baştan çıkarıcı bir fısıltısı olduğu gerçeğini görmezden gelemem. Acaba böyle mi tavlayacak beni?
"Bu kötü bir şey mi?"
Allah'tan masadaki herkesin bir dalgası var. Gürkay'ın getirdiği kız da zerre kadar çekici gelmedi anasını satayım. Kala kala yine bu Fatih'e kaldım iyi mi?
"Değil. Aksine harika bir şey."
Diklen azıcık ki yavşamaya devam etmesin. Yoksa birazdan üstüme çıkacak salak!
"Harika harikadır."
"Yine istiyorum."
Keşke bir bira daha içseydim. Şu an zerre cesaretim yok flört etmeye. Masadakilerin gördüklerini şimdi umursamıyor olması, yarın kesinlikle dillerine dolayacakları anlamına geliyor. Klasik merak kamuflajı...
"Neden olmasın?"
Saçmalıyorum. Ama istiyorum da.
"Olmaması için bir neden yok. Buradan bana gidelim mi?"
"Ev arkadaşın duruyor mu?"
Hani şu gece boyunca sesimizi dinlediğini söyleyen beyinsiz arkadaşın. Sırıtma len!
"Hayır."
"Bakarız."
Şu hallerime ayar oluyorum. Karı gibi kıvırmadan cevap vermem gerek. Evet anlamına gelen belkiler bana göre değil.
"Birazdan kalkalım mı?"
Hayır desem neye yarar? Daha fazla içip köşeye sızmadan kalkmak en iyisi.
"Olur."
Fısıldamaktan boğazım ağrıdı ya.
"Gürkay kanka, biz kalkıyoruz."
Tam bir öküzsün Fatih. İstersen mekandaki herkese tek tek söyle sikişmeye gidiyoruz, diye. Salak! Vaz mı geçsem? Eli şeyinde kalsın öyle.
"Nereye? Daha erken."
"Abi hepiniz dalganızdasınız. Biz iki sap boşuna beklemeyelim."
Hele hele! Yan gülücüğe bak hele!
"Siz bilirsiniz."
Bak tabii canım. Sen öyle boş boş bak bana Gürkay.
"Görüşürüz."
"İlhan nereye?"
Hah! Sen eksiktin bal kabağı.
"Evde devam edeceğiz içmeye."
Sorgular gibi bakma ebeni bellerim! Sana evini aç, demiştim değil mi?
"Hani bana gidecektik?"
Af buyur? Çekiştirme lan çocuk gibi.
"Aysun izin alamamış abi, bizim iş yattı."
"En azından yatan bir şeyiniz var."
"Lan sessiz olsana!"
"Emin ol kardeşi de şu an seninle aynı dertten müzdarip. Kızı eve atmaya çalışmakta. Bizi umursamıyor."
"Neyse ne. Gitmene gerek yok, otur."
Düşün... Düşün... Düşün... Bir tarafta uzun zamandır ötmeyen kuşun dile gelmesi öte yanda Fiko şerefsizi ile horultulu bir gece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klişe
General FictionHayat, ancak artarak yaşanacak bir oyundur. Geri sayımla başlayanın gözü sadece sonudur. Oysa değerli olan oynamak, kazandıran oyunculuk ruhudur.