Extra-2(Z+U)

984 71 7
                                    

ဒီေန့ေလးကေတာ့ ခ်စ္စရာၾကည္ႏူးစရာေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ့ စေန၊တနဂၤေနြ ပိတ္ရက္ေလးပဲျဖစ္ပါတယ္....

တစ္ပတ္လံုးအလုပ္ေတြပိၿပီး ပင္ပန္းခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ အခ်စ္ေမႊ့ယာထက္၀ယ္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္တင္းက်ပ္စြာ ေပြ့ဖက္ထားရင္း အိပ္စက္ေနၾကသည္....

အခ်ိန္အားျဖင့္ မနက္၁၀နာရီထိုးေနၿပီ....

ပံုမွန္ဆိုအလုပ္ခ်ိန္၉နာရီမို႔ ေစာေစာထရေပမဲ့ အခုလိုပိတ္ရက္မ်ိဳးေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ၪီးစလံုး ေစာေစာမထျဖစ္ၾက...

Gulfတစ္ေယာက္ ေနြးေထြးေသာရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးကေန ႏိုးထလာေလသည္....

သူႏိုးႏိုးျခင္း သူ႔ခင္ပြန္ျဖစ္သူMewအား ရင္ခြင္ထက္မွ တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ေနမိသည္....

ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တဲ့သူကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရတဲ့ ခံစားခ်က္
အဲဒီခံစားခ်က္က ဘာနဲ႔မွမလဲႏိုင္ဘူး....

မနက္မိုးလင္းလို႔ မ်က္လံုးႏွစ္လံုးဖြင့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္
ကိုယ့္ခ်စ္တဲ့သူရဲ့ ရင္ခြင္ထက္ကေန ႏိုးထခြင့္ရတယ္ဆိုတာ ဒါဘယ္ေလာက္ေတာင္မွ ေကာင္းတဲ့အရာလဲ....

အရင္တခ်ိန္ေဝးခဲ့ရတုန္းက လြမ္းဆြတ္ရတဲ့ခံစားခ်က္ ဒီလူကိုပိုင္ဆိုင္ရပါ့မလားဆိုတဲ့ ေၾကာက္စိတ္နဲ႔ရွင္သန္ရတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႔လားလားမ်ွမသက္ဆိုင္ေတာ့....

အခုဆိုကြၽန္ေတာ္ကို ဖက္အိပ္ေနတဲ့ Mewဆိုတဲ့ ဒီလူသားက ငါ့အတြက္ေမြးဖြားလာခဲ့တာပါလား ဒီလိုတည္ၾကည္ခံညားတဲ့သူရဲ့ အိမ္ေထာင္ဖက္ျဖစ္ခြင့္ရတဲ့သူကငါပါလား ဒီလိုဂုဏ္ယူစိတ္ေလးေတြနဲ႔ အၿမဲႏိုးထခဲ့တာ အခုဆိုအိမ္ေထာင္သက္တမ္း ၁ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္ေတာ့မယ္....

ဒီလူသားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရင္ခုန္သံကအစ ဘာဆိုဘာမွမေျပာင္လဲေသး မၿငီးေငြ့ေသး ေျပာင္းလဲသြားတာဆိုလို႔ တစ္ေန့တစ္ေန့ပိုပိုတိုးတိုးလာတဲ့ ခ်စ္တဲ့စိတ္ပဲရိွတယ္....

Gulfလည္း ဒီေန့မွအရင္ႏိုးေနတာေၾကာင့္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္စက္ေနတဲ့ Mewကိုေငးေမာေနမိတာ အေတာ္အၾကာ နာရီၾကည့္မွ အခ်ိန္လင့္ေနတာေၾကာင့္ ႏိုးရေလသည္....

🌟 You are my guiding star 🌟 (Completed)Where stories live. Discover now